Ако на втора хваща 110 сигурно има нещо различно,защото нормално на втора точно на 100 включва прекъсвач.Пич може само да се кежиш ако е истина това което казваш!
колега нашите колици са 1:1 само дет мойта ти е батко с 1 година та прекасвача ми се включва на 7100/7200 на 1-ва прави 70 и малко до прекасвач а на 2-ра до прекасвач около 115-120 сега или километража ми и оборотомера ми неса верни или ти неси прав за чиповете щот не вервам да съм я зел чипосана
ем тя и моята на тея обороти изключва на тея обороти... ся ко и моята ли е барана
Барана е барана, по заобленото дупенце Майтап да става Дянко
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Ако на втора хваща 110 сигурно има нещо различно,защото нормално на втора точно на 100 включва прекъсвач.Пич може само да се кежиш ако е истина това което казваш!
колега нашите колици са 1:1 само дет мойта ти е батко с 1 година та прекасвача ми се включва на 7100/7200 на 1-ва прави 70 и малко до прекасвач а на 2-ра до прекасвач около 115-120 сега или километража ми и оборотомера ми неса верни или ти неси прав за чиповете щот не вервам да съм я зел чипосана
ем тя и моята на тея обороти изключва на тея обороти... ся ко и моята ли е барана
Барана е барана, по заобленото дупенце Майтап да става Дянко
като и се надъхват що пък да не я барат :P
Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Колега durex_a силно се съмнявам,че колата ти ще хване 115-120 на втора в момента на прекъсвач ако в заводския си вид....Тва мисля че ще го потвърдят още доста хора....или си прегледай таблото или виж някой дали не се е правил на майстор преди теб.Иначе най лесното замерване е хващаш някое приятелче и тръгвате един до друг първо с 50 после с 100 и гледате показанията еднакви ли са.П.п. А пък вече за да си 100% сигурен засили се някъде по някой голям булевард с точно 100 да показва на километража и мини през някоя патрулка с радар ако на радара също мига 100,а не 120 значи всичко е наред
П.п. А пък вече за да си 100% сигурен засили се някъде по някой голям булевард с точно 100 да показва на километража и мини през някоя патрулка с радар ако на радара също мига 100,а не 120 значи всичко е наред
Съгласен, ама преди това се разбери с полицаите... Сеш’ се ’що.
NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
http://www.youtube.com/user/batkoty тръгва от 6сек. и на 100 е на 14сек. с износения съединител.С новия не сме я пробвали.Ако ще и за 10 да ги прави не ми пука важното е че мен ме кефи :D :D :D
Тръгва на 5та секунда и 100 ги прави чак на 15та тъкмо 10 да не да е и повече... А относно колко ще дигне на втора аз лично със старото Браво 1.6 съм правил 120++ и чаках да прекъсне и чак след 120 се осетих че карам на газ...
Колега durex_a силно се съмнявам,че колата ти ще хване 115-120 на втора в момента на прекъсвач ако в заводския си вид....Тва мисля че ще го потвърдят още доста хора....или си прегледай таблото или виж някой дали не се е правил на майстор преди теб.Иначе най лесното замерване е хващаш някое приятелче и тръгвате един до друг първо с 50 после с 100 и гледате показанията еднакви ли са.П.п. А пък вече за да си 100% сигурен засили се някъде по някой голям булевард с точно 100 да показва на километража и мини през някоя патрулка с радар ако на радара също мига 100,а не 120 значи всичко е наред
Тянка като каза 2-ра 115км се сещам като бях на 13 години или 14 с един приятел в Първомай барнахме на брат му Kadet GSI. Той пича тамън се оженил и оставил старата изпотрошена бегачка да гние. Само дето опела ръжда нямаше никъде! Избеляла червена боя, тук таме понатиснат на вратата и единият калник. С тоя злия капак с въздуховодите, прагове, спойлери - май си беше заводски така. И беше страшно нисък та возеше много твърдо. Събирахме стинки да купиме 2-3 литра бензин слагаме и тоя приятел (1 година по-голям) газ, смях и пак обратно, често сме го бутали щото свърши бенизина. Та кадета на 2-ра удари 120 на черен път, а то стана съвсем случайно както е настъпваше по едно време "Гледай километража" и той "Оле на 2-ра съм" 2 години по-късно си стоеше пак така, ама никой не го караше и го продадоха за 500лв. Още ме е много яд. Машина беше, личеше си старият бегач. Само едно освежаване му трябваше.
MB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
колега нашите колици са 1:1 само дет мойта ти е батко с 1 година та прекасвача ми се включва на 7100/7200 на 1-ва прави 70 и малко до прекасвач а на 2-ра до прекасвач около 115-120 сега или километража ми и оборотомера ми неса верни или ти неси прав за чиповете щот не вервам да съм я зел чипосана
Здравейте колеги,това с изключванто на по-високи обороти е възможно да се получи при поставянето на спортен въздушен филтър.моето браво изключва на 7300 при 6800 сток мотор,а не вярвам да е чипосано,но имам спортен филтър,също така на мой приятел с форд проб му се качи изключвателя със 700 оборота при поставянето на такъв филтър.
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Здравейте колеги,това с изключванто на по-високи обороти е възможно да се получи при поставянето на спортен въздушен филтър.моето браво изключва на 7300 при 6800 сток мотор,а не вярвам да е чипосано,но имам спортен филтър,също така на мой приятел с форд проб му се качи изключвателя със 700 оборота при поставянето на такъв филтър.
И как по-точно ще обясниш ,че като сложиш спортен филтър ще се качи прекъсвача???Нали ти е същото ЕКУ...Струва ми се малко странно...Пък и не виждам как един спортен филтър ще накара коляновия вал да се върти по-бързо... Ако ми го обясниш подробно съм склонен да се замисля...но не и да повярвам...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар