Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чипосаното браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: x

    reter написа:
    durex_a написа:
    Tqnkata написа:
    Ако на втора хваща 110 сигурно има нещо различно,защото нормално на втора точно на 100 включва прекъсвач.Пич може само да се кежиш ако е истина това което казваш!
    колега нашите колици са 1:1 само дет мойта ти е батко с 1 година та прекасвача ми се включва на 7100/7200 на 1-ва прави 70 и малко до прекасвач а на 2-ра до прекасвач около 115-120 сега или километража ми и оборотомера ми неса верни или ти неси прав за чиповете щот не вервам да съм я зел чипосана
    ем тя и моята на тея обороти изключва на тея обороти... ся ко и моята ли е барана
    Барана е барана, по заобленото дупенце Майтап да става Дянко
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #17
      Re: x

      batproho написа:
      reter написа:
      durex_a написа:
      Tqnkata написа:
      Ако на втора хваща 110 сигурно има нещо различно,защото нормално на втора точно на 100 включва прекъсвач.Пич може само да се кежиш ако е истина това което казваш!
      колега нашите колици са 1:1 само дет мойта ти е батко с 1 година та прекасвача ми се включва на 7100/7200 на 1-ва прави 70 и малко до прекасвач а на 2-ра до прекасвач около 115-120 сега или километража ми и оборотомера ми неса верни или ти неси прав за чиповете щот не вервам да съм я зел чипосана
      ем тя и моята на тея обороти изключва на тея обороти... ся ко и моята ли е барана
      Барана е барана, по заобленото дупенце Майтап да става Дянко
      като и се надъхват що пък да не я барат :P
      Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
      Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

      Коментар


        #18
        мойто ХГТ удря прекъсвач на 65 - 70 2ра - 120-5 , 3та 160 - 165
        ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

        Коментар


          #19
          Колега durex_a силно се съмнявам,че колата ти ще хване 115-120 на втора в момента на прекъсвач ако в заводския си вид....Тва мисля че ще го потвърдят още доста хора....или си прегледай таблото или виж някой дали не се е правил на майстор преди теб.Иначе най лесното замерване е хващаш някое приятелче и тръгвате един до друг първо с 50 после с 100 и гледате показанията еднакви ли са.П.п. А пък вече за да си 100% сигурен засили се някъде по някой голям булевард с точно 100 да показва на километража и мини през някоя патрулка с радар ако на радара също мига 100,а не 120 значи всичко е наред
          FIAT Bravo Club Plovdiv
          Con Asistencia di Veloce

          Коментар


            #20
            Tqnkata написа:
            П.п. А пък вече за да си 100% сигурен засили се някъде по някой голям булевард с точно 100 да показва на километража и мини през някоя патрулка с радар ако на радара също мига 100,а не 120 значи всичко е наред
            Съгласен, ама преди това се разбери с полицаите... Сеш’ се ’що.
            NOW: ???
            Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
            Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

            Коментар


              #21


              http://www.youtube.com/user/batkoty тръгва от 6сек. и на 100 е на 14сек. с износения съединител.С новия не сме я пробвали.Ако ще и за 10 да ги прави не ми пука важното е че мен ме кефи :D :D :D

              Коментар


                #22
                Тръгва на 5та секунда и 100 ги прави чак на 15та тъкмо 10 да не да е и повече... А относно колко ще дигне на втора аз лично със старото Браво 1.6 съм правил 120++ и чаках да прекъсне и чак след 120 се осетих че карам на газ...

                Коментар


                  #23
                  Фиат Браво == VW GOLF ?Немога да разбера като се започне с тези тунинг изпълнения....Като искаш бегачка, вземи едно браво 2.0 20V.
                  04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                  Коментар


                    #24
                    Tqnkata написа:
                    Колега durex_a силно се съмнявам,че колата ти ще хване 115-120 на втора в момента на прекъсвач ако в заводския си вид....Тва мисля че ще го потвърдят още доста хора....или си прегледай таблото или виж някой дали не се е правил на майстор преди теб.Иначе най лесното замерване е хващаш някое приятелче и тръгвате един до друг първо с 50 после с 100 и гледате показанията еднакви ли са.П.п. А пък вече за да си 100% сигурен засили се някъде по някой голям булевард с точно 100 да показва на километража и мини през някоя патрулка с радар ако на радара също мига 100,а не 120 значи всичко е наред
                    Тянка като каза 2-ра 115км се сещам като бях на 13 години или 14 с един приятел в Първомай барнахме на брат му Kadet GSI. Той пича тамън се оженил и оставил старата изпотрошена бегачка да гние. Само дето опела ръжда нямаше никъде! Избеляла червена боя, тук таме понатиснат на вратата и единият калник. С тоя злия капак с въздуховодите, прагове, спойлери - май си беше заводски така. И беше страшно нисък та возеше много твърдо. Събирахме стинки да купиме 2-3 литра бензин слагаме и тоя приятел (1 година по-голям) газ, смях и пак обратно, често сме го бутали щото свърши бенизина. Та кадета на 2-ра удари 120 на черен път, а то стана съвсем случайно както е настъпваше по едно време "Гледай километража" и той "Оле на 2-ра съм" 2 години по-късно си стоеше пак така, ама никой не го караше и го продадоха за 500лв. Още ме е много яд. Машина беше, личеше си старият бегач. Само едно освежаване му трябваше.
                    MB 280 S W108 67' - pickUp
                    MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
                    ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
                    Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
                    office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

                    Коментар


                      #25
                      колега нашите колици са 1:1 само дет мойта ти е батко с 1 г

                      е па браво то моито HGT не може да ги направи тия лудории,или не ми е бил в повече адреналина,де да знам,браво ако наистина е така:

                      Коментар


                        #26
                        колега нашите колици са 1:1 само дет мойта ти е батко с 1 г

                        е па браво то моито HGT не може да ги направи тия лудории,или не ми е бил в повече адреналина,де да знам,браво ако наистина е така:

                        Коментар


                          #27
                          колега нашите колици са 1:1 само дет мойта ти е батко с 1 година та прекасвача ми се включва на 7100/7200 на 1-ва прави 70 и малко до прекасвач а на 2-ра до прекасвач около 115-120 сега или километража ми и оборотомера ми неса верни или ти неси прав за чиповете щот не вервам да съм я зел чипосана

                          Коментар


                            #28
                            Моя прекъсвач е малко странен... Веднъж започна да пука на 7100, но последните пъти като го ръчках беше около 7400. На втора (на газ)прави 120+.
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              #29
                              Здравейте колеги,това с изключванто на по-високи обороти е възможно да се получи при поставянето на спортен въздушен филтър.моето браво изключва на 7300 при 6800 сток мотор,а не вярвам да е чипосано,но имам спортен филтър,също така на мой приятел с форд проб му се качи изключвателя със 700 оборота при поставянето на такъв филтър.
                              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                              Коментар


                                #30
                                ivailo rachev написа:
                                Здравейте колеги,това с изключванто на по-високи обороти е възможно да се получи при поставянето на спортен въздушен филтър.моето браво изключва на 7300 при 6800 сток мотор,а не вярвам да е чипосано,но имам спортен филтър,също така на мой приятел с форд проб му се качи изключвателя със 700 оборота при поставянето на такъв филтър.
                                И как по-точно ще обясниш ,че като сложиш спортен филтър ще се качи прекъсвача???Нали ти е същото ЕКУ...Струва ми се малко странно...Пък и не виждам как един спортен филтър ще накара коляновия вал да се върти по-бързо... Ако ми го обясниш подробно съм склонен да се замисля...но не и да повярвам...
                                Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                                Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                                EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                                Коментар

                                Working...
                                X