Искам да ми дадете съвет какво мога да пипна по мотора за да бяга малко повече
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Punto Sporting - какво мога да пипна по мотора??
Collapse
X
-
Бягането си му е добре - за тоя двигател и пари...ако си искал по-бързо да си си взел гт.Карам същото ,кога ме е яд ,че не съм с по-бързо нещо кога не.Да го тунинговаш силово няма сми за парите дето ще дадеш щял си да си вземеш по-мощна кола.За километража - xtuners.com май им беше сайта - за там давай вече париLybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Коментар
-
абе как едно бахливо поло 75коня ти се е опънало? и аз карам такова пунто и искам да ви кажа че кола под 100 коня неможе да ми се опре. давам пример с една алфа ромео 145 1.4 Т.С. 4 коли бях преднего. така Ауди А4 125коня една кола бях напред, опел астра 1,6 100 коня -една кола бях напред, БМВ 320 половин кола бях напред. още да изброявам ли? чалъма нее само да подаваш гас трябва да знаеш как кда стартира и какво да правиш след това. е вярно че мойто съм го бутнал леко. значи полиране на колектори, права генерация само едно спортно гърне във края, спортен филтър. ами това е общо взето не яе съм направил нещо ама като гледам има голяма файда. също така свещите при тоя автомобил когато са здали багажа също влияяат на вървежа. не че се хваля или искам нещо да ви кажа просто споделям. много се очудих като прочетох че това поло ти се е натискало.Поздрави !!!
Коментар
-
JacK`DanielS написа:абе как едно бахливо поло 75коня ти се е опънало? и аз карам такова пунто и искам да ви кажа че кола под 100 коня неможе да ми се опре. давам пример с една алфа ромео 145 1.4 Т.С. 4 коли бях преднего. така Ауди А4 125коня една кола бях напред, опел астра 1,6 100 коня -една кола бях напред, БМВ 320 половин кола бях напред. още да изброявам ли? чалъма нее само да подаваш гас трябва да знаеш как кда стартира и какво да правиш след това. е вярно че мойто съм го бутнал леко. значи полиране на колектори, права генерация само едно спортно гърне във края, спортен филтър. ами това е общо взето не яе съм направил нещо ама като гледам има голяма файда. също така свещите при тоя автомобил когато са здали багажа също влияяат на вървежа. не че се хваля или искам нещо да ви кажа просто споделям. много се очудих като прочетох че това поло ти се е натискало.Поздрави !!!
Коментар
-
Mupo_87
coolboby написа:JacK`DanielS написа:абе как едно бахливо поло 75коня ти се е опънало? и аз карам такова пунто и искам да ви кажа че кола под 100 коня неможе да ми се опре. давам пример с една алфа ромео 145 1.4 Т.С. 4 коли бях преднего. така Ауди А4 125коня една кола бях напред, опел астра 1,6 100 коня -една кола бях напред, БМВ 320 половин кола бях напред. още да изброявам ли? чалъма нее само да подаваш гас трябва да знаеш как кда стартира и какво да правиш след това. е вярно че мойто съм го бутнал леко. значи полиране на колектори, права генерация само едно спортно гърне във края, спортен филтър. ами това е общо взето не яе съм направил нещо ама като гледам има голяма файда. също така свещите при тоя автомобил когато са здали багажа също влияяат на вървежа. не че се хваля или искам нещо да ви кажа просто споделям. много се очудих като прочетох че това поло ти се е натискало.Поздрави !!!
Коментар
-
coolboby написа:JacK`DanielS написа:абе как едно бахливо поло 75коня ти се е опънало? и аз карам такова пунто и искам да ви кажа че кола под 100 коня неможе да ми се опре. давам пример с една алфа ромео 145 1.4 Т.С. 4 коли бях преднего. така Ауди А4 125коня една кола бях напред, опел астра 1,6 100 коня -една кола бях напред, БМВ 320 половин кола бях напред. още да изброявам ли? чалъма нее само да подаваш гас трябва да знаеш как кда стартира и какво да правиш след това. е вярно че мойто съм го бутнал леко. значи полиране на колектори, права генерация само едно спортно гърне във края, спортен филтър. ами това е общо взето не яе съм направил нещо ама като гледам има голяма файда. също така свещите при тоя автомобил когато са здали багажа също влияяат на вървежа. не че се хваля или искам нещо да ви кажа просто споделям. много се очудих като прочетох че това поло ти се е натискало.Поздрави !!!Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
ще говоря в цифритурбина 400-1200кулер 250инжектори 150-300помпа 300турбо пътища и колена около 300колектори -500-600 нераждавеикагенерация ф63 нераждавейка 400-600малслен радиатор 100-200портване на глава 400-500смяна на буталата около 1000 разреждане на мотора 100-200 мапване на колата 400-500очаквана мощност 200-230 коня НА КОЛЕЛАТА малслен радиатор 100-200,портване на глава 400-500,смяна на буталата около 1000,разреждане на мотора 100-200,малслен радиатор 100-200,колектори -500-600 нераждавеика-перпоръчителни , но не и задължителни - тези неща не са задължителни при пунто ГТPower Under Pressure
Коментар
-
Re: a
Tuz4eto написа:xax dosta dobre kazano no cifrata e dosta serozno vse pak mersihttp://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар