Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto Sporting - какво мога да пипна по мотора??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Punto Sporting - какво мога да пипна по мотора??

    Искам да ми дадете съвет какво мога да пипна по мотора за да бяга малко повече
    Fiat Punto Sportnig 1.2 86 HP вече 86 +

    #2
    колега пиши на кирилица
    Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
    Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

    Коментар


      #3
      Бягането си му е добре - за тоя двигател и пари...ако си искал по-бързо да си си взел гт.Карам същото ,кога ме е яд ,че не съм с по-бързо нещо кога не.Да го тунинговаш силово няма сми за парите дето ще дадеш щял си да си вземеш по-мощна кола.За километража - xtuners.com май им беше сайта - за там давай вече пари
      Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
      Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
      Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

      Коментар


        #4
        абе как едно бахливо поло 75коня ти се е опънало? и аз карам такова пунто и искам да ви кажа че кола под 100 коня неможе да ми се опре. давам пример с една алфа ромео 145 1.4 Т.С. 4 коли бях преднего. така Ауди А4 125коня една кола бях напред, опел астра 1,6 100 коня -една кола бях напред, БМВ 320 половин кола бях напред. още да изброявам ли? чалъма нее само да подаваш гас трябва да знаеш как кда стартира и какво да правиш след това. е вярно че мойто съм го бутнал леко. значи полиране на колектори, права генерация само едно спортно гърне във края, спортен филтър. ами това е общо взето не яе съм направил нещо ама като гледам има голяма файда. също така свещите при тоя автомобил когато са здали багажа също влияяат на вървежа. не че се хваля или искам нещо да ви кажа просто споделям. много се очудих като прочетох че това поло ти се е натискало.Поздрави !!!

        Коментар


          #5
          JacK`DanielS написа:
          абе как едно бахливо поло 75коня ти се е опънало? и аз карам такова пунто и искам да ви кажа че кола под 100 коня неможе да ми се опре. давам пример с една алфа ромео 145 1.4 Т.С. 4 коли бях преднего. така Ауди А4 125коня една кола бях напред, опел астра 1,6 100 коня -една кола бях напред, БМВ 320 половин кола бях напред. още да изброявам ли? чалъма нее само да подаваш гас трябва да знаеш как кда стартира и какво да правиш след това. е вярно че мойто съм го бутнал леко. значи полиране на колектори, права генерация само едно спортно гърне във края, спортен филтър. ами това е общо взето не яе съм направил нещо ама като гледам има голяма файда. също така свещите при тоя автомобил когато са здали багажа също влияяат на вървежа. не че се хваля или искам нещо да ви кажа просто споделям. много се очудих като прочетох че това поло ти се е натискало.Поздрави !!!
          Мани, мани! Мен един Опел Кадет снощи към 22:00ч. на слизане от Свет Гора по главния път Варна - София ме отвя...аз напъвам, напъвам...ама бях на климатик.

          Коментар


            #6
            coolboby написа:
            JacK`DanielS написа:
            абе как едно бахливо поло 75коня ти се е опънало? и аз карам такова пунто и искам да ви кажа че кола под 100 коня неможе да ми се опре. давам пример с една алфа ромео 145 1.4 Т.С. 4 коли бях преднего. така Ауди А4 125коня една кола бях напред, опел астра 1,6 100 коня -една кола бях напред, БМВ 320 половин кола бях напред. още да изброявам ли? чалъма нее само да подаваш гас трябва да знаеш как кда стартира и какво да правиш след това. е вярно че мойто съм го бутнал леко. значи полиране на колектори, права генерация само едно спортно гърне във края, спортен филтър. ами това е общо взето не яе съм направил нещо ама като гледам има голяма файда. също така свещите при тоя автомобил когато са здали багажа също влияяат на вървежа. не че се хваля или искам нещо да ви кажа просто споделям. много се очудих като прочетох че това поло ти се е натискало.Поздрави !!!
            Мани, мани! Мен един Опел Кадет снощи към 22:00ч. на слизане от Свет Гора по главния път Варна - София ме отвя...аз напъвам, напъвам...ама бях на климатик.
            ей нещо против кадетите ли имаш :P мояможе да е 1.6 ама след смяната на вала , полирането , смяна на глава от вектра 1.8 и още куп дребоолийки тръгна много а пък за пунтото мойто е наказвало тигра 1.6 16в , калибра 2000 на газ , голф 1.8 ГТ май се водеше и браво 1.6 16в , и то е има малки промени диджиталЧип , валче ся му правя права изпускателна взех му спортно филтърчеи е готов да наказва в своя клас :P

            Коментар


              #7
              coolboby написа:
              JacK`DanielS написа:
              абе как едно бахливо поло 75коня ти се е опънало? и аз карам такова пунто и искам да ви кажа че кола под 100 коня неможе да ми се опре. давам пример с една алфа ромео 145 1.4 Т.С. 4 коли бях преднего. така Ауди А4 125коня една кола бях напред, опел астра 1,6 100 коня -една кола бях напред, БМВ 320 половин кола бях напред. още да изброявам ли? чалъма нее само да подаваш гас трябва да знаеш как кда стартира и какво да правиш след това. е вярно че мойто съм го бутнал леко. значи полиране на колектори, права генерация само едно спортно гърне във края, спортен филтър. ами това е общо взето не яе съм направил нещо ама като гледам има голяма файда. също така свещите при тоя автомобил когато са здали багажа също влияяат на вървежа. не че се хваля или искам нещо да ви кажа просто споделям. много се очудих като прочетох че това поло ти се е натискало.Поздрави !!!
              Мани, мани! Мен един Опел Кадет снощи към 22:00ч. на слизане от Свет Гора по главния път Варна - София ме отвя...аз напъвам, напъвам...ама бях на климатик.
              там дебнат куки нали знаеш )
              Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
              Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

              Коментар


                #8
                Имам орлов поглед.. Всичко виждам...ПС: Всички мнения са тясно свързани с въпроса на колегата

                Коментар


                  #9
                  а

                  все пак мерси на отзовалите се надявам се като го пипна както каза джак даниелс да по оправи вървежа А според вас с един чип и с нещата които ми каза джак дали ще има добър резултат
                  Fiat Punto Sportnig 1.2 86 HP вече 86 +

                  Коментар


                    #10
                    ще говоря в цифритурбина 400-1200кулер 250инжектори 150-300помпа 300турбо пътища и колена около 300колектори -500-600 нераждавеикагенерация ф63 нераждавейка 400-600малслен радиатор 100-200портване на глава 400-500смяна на буталата около 1000 разреждане на мотора 100-200 мапване на колата 400-500очаквана мощност 200-230 коня НА КОЛЕЛАТА малслен радиатор 100-200,портване на глава 400-500,смяна на буталата около 1000,разреждане на мотора 100-200,малслен радиатор 100-200,колектори -500-600 нераждавеика-перпоръчителни , но не и задължителни - тези неща не са задължителни при пунто ГТ
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      а

                      доста добре казано, но цифрата е доста сериозна все пак мерсиКирилицата!!!Модераторски екип на fiat-bg.org
                      Fiat Punto Sportnig 1.2 86 HP вече 86 +

                      Коментар


                        #12
                        Re: a

                        Tuz4eto написа:
                        xax dosta dobre kazano no cifrata e dosta serozno vse pak mersi
                        Ами хората за 20 000 лева са ти продавали колата с 80 к.с.Ти искаш да я вдигнеш с още толокова, но за 200 лв. Няма как да стане Бялата птица ти е обяснил много добре и със сигурност не е прибавил нервите и "дребните" разходи, които въобще не са малки
                        http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                        Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                        FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                        FIAT Punto 99' 1.7 TD

                        Коментар


                          #13
                          Нервите и и дербните разходи като , EGT , AFR, бустметър , буст контролер , блоу офф са в графата други , който ъм пропуснал Не си мсили че искам да те откажа , напротив има и един лесен вариант слагаш мотор от ГТ и после лека по лека така нещата стават по лесно
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #14
                            Колегата "гаден" (Ицо) от Пловдив си направи спортинга с турбо и беше доволен доколкото знам .Май само той си знае кви ги е ял докто я направи де.
                            Punto 1.4 gt

                            Коментар


                              #15
                              ми мотора е отварян до колкото аз съм запознат с подробностите
                              Power Under Pressure

                              Коментар

                              Working...
                              X