Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спортни въздушни филтри

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Tzarevo написа:
    Да ти кажа колега не знам как стоят нещата с газовите ингекциони но си мисля като е на газ колата ти съм чувал,че е възможно да загрява по бавно автомобила.
    Автоматично ми превклиучва на газ , чак като достигне определената температура .
    FIAT Bravo_GT

    Коментар


      #17
      И на мен ми казаха, че не е хубаво да е с спортен филтър и мисля че причината която изтъкнаха е че пропускало повече въздух и с това повече прах! И ми казаха че ако влезне прашинка нещо щяло да се прецака. Аз се отказах тотално и за това съм забравил какво са ми говорили. Надявам се че съм ти бил полезен.
      >>> PUNTO POWER - HGT<<<

      Коментар


        #18
        Tzarevo написа:
        Да ти кажа колега не знам как стоят нещата с газовите ингекциони но си мисля като е на газ колата ти съм чувал,че е възможно да загрява по бавно автомобила.
        Пълни глупости на търкалета.... Колега съвсем сериозно те моля да спреш да пишеш неща, които никак не разбираш. То аз съм чувал..... как някой стъпил на слънцето, ама не се опитвай да пишеш на всяка тема. Или скоро ще почна да ти трия безсмислените постове
        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
        ИТАЛФЕСТ 2007

        Коментар


          #19
          ИИИИ баси ,как му сипа ... ми той колегата няма да пише хич вече!!!Не е хубаво така ,защото не сме "разбирачи" всички...така де ,някой беше писал,че дори и глупави мненията са си полезни. Просто се намира най-вярното решение на проблема. Иначе и мен ме интересува въпроса за "спортен" въздушен филтър. Колега vsd,ти приятелю си с същата модификация Браво ,като мойто,даже и същата година. Въпроса ми е следния:сменял ли си въздуховодите...колегата ici сподели,че и най-малкото "некачествено" завихряне на въздушната струя оказва влияние. От това мнение си мисля следното: при повече свеж въздух,не трябвали да се подобри и достъпа му до турбото ,т.е. подмяна и на траболяците с алуминиеви такива. Повече въздух,но когато има някакви смущения във въздушната струя то те се увеличават предвид по-високата скорост на постъпващия въздух...или не съм прав?
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #20
            Финикс аз не съм писал глупости а съм написал това което съм чувал като просто съм го написал там а не го твърдя.А за спортните филтри си имам някакви познания и те не са малки.Jymi въпросът ти към мен ли е?

            Коментар


              #21
              Въпроса ми е принципен и към vsd в частност. Но ако знаеш нещо,дори и да си го чул от някъде...сподели с нас!
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #22
                Jimy не съм сменял въздуховоди. Доста се замислих над това, което беше казал ici. Според мен, това че филтъра пропуска повече въздух, няма да доведе до кой знае колко повече завихряния, защото филтъра не пропуска чак толкова повече въздух. Иначе и аз се замислям, за подобряване на въздушните пътища, но искам да го съчетая със смяната на интеркулера. Обмислям да сложа по ефективен кулер и едни други неща, но за да ги направя всичките тези неща ми трябва още доста четене и затова ще изчакам известно време.@zarkovКолега, не знам защо всички газаджии, като чуят за спортен филтър и ти казват да го махаш. Спортния филтър не пропуска повече въздух с повече боклуци. Целта е да пропуска повече въздух с по-малко боклуци. Това е ако говорим за качествени филтри. Иначе теоретично погледнато, на газта и тябва повече въздух за да изгори отколкото на бензина, така че спортния филтър би трябвало да е по-добър от обикновения. Дори и да не е така, като ти настроят газовата уредба за спортния филтър, не виждам какъв може да е проблема. Моя филтър съм го отварял един път след като го бях сложил. От долната страна беше супер мръсен и между ламелите беше пълно с прах и какво ли не, а от горната страна беше абсолютно чист.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #23
                  И аз мисля да си върна филтъра , проблема е , че незнам до колко е качествн той , марка sandtler е конусовиден , преди време го взех за около 130 лв. Ако някой знае дали е подходящ , нека да каже
                  FIAT Bravo_GT

                  Коментар


                    #24
                    За първи път чувам за тази марка но щом струва 130 лева значи би трябвало да е добър.Аз си мисля,че от Джей Ар-а ще си доволен аз бях преди с такъв струва 80 лева някъде и не е менте.А днеска гледах един опит с това дали колата е със спортен филтър или не.Оказа се,че филтъра оказва влияние на мощността макар и минимално както така и променя звука на колата прави го по-спортен.А колата става малко по иконопмична при дори по яко каране.Не знам как да качвам линкчета тука и за това няма да мога да ви дам да го гледате.Сори!

                    Коментар


                      #25
                      Да ти кажа колега не знам как стоят нещата с газовите ингекциони но си мисля като е на газ колата ти съм чувал,че е възможно да загрява по бавно автомобила. Smile
                      Аз пък си мисля,че колегата е прав.Нали охлаждащата течност на двигателя(антифриза)преминава през изпарителя на газта,за да го подгре и да не му позволи за замръзне при изпаряването на газта от течно състояние.Следователно отдава топлината към изпарителя и се охлажда антифриза.Естествено разликата в температурата не е осезателна,но теоритично е така.А за спортните филтри,едва ли има такъв ефект какъвто описват някои колеги.Единствената разлика е леко във високите обороти,но в ниските е даже по-зле.Не се заблуждавайте,че като се сложи "спортенфилтър и едва ли не колата литва.Това е несериозно.
                      COUPE 1.8 16V
                      Volvo XC90 T6

                      Коментар


                        #26
                        Прав си градски благодаря за разбирането.Успех!

                        Коментар


                          #27
                          Момчета, разводняваме темата с тази газ. Теоретично ако гледаме, газта май имаше по-висока температура на горене от бензина и би следвало колата да загрява не по-бавно. Може и да се бъркам де.NPD абсолютно съм съгласен, че спортните филтри нямат чак такъв ефект какъвто описват повечето хора и колата определено не литва, но защо при ниски обороти нещата да стават по-зле. Според мен, няма да има разлика.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #28
                            Ако колата е с МАФ сензор(дебитомер) тогава ЕКУ-то би трябвало да адаптира впръскването на горивото към повишения дебит на въздуха.При коли с МАП трябва да се измери горивовъздушното отношение и да се поувеличи малко налягането на бензина за да се постигне желаното въздух-гориво отношение 12/1 при напълно отворен дросел.При турбодизелите без МАФ също се налага корекция на горивото спрямо повишения дебит на въздуха.Тия филтри имат ефект най-вече при 8В двувалките , 16 клапановите мотори и турбо моторите.При едноваловите 8в мотори клапаните не са с толкова голям дебит, също и всмукателната система като цяло е рестриктивна и филтъра не е ограничаващото звено в случая. Ефекта му се проявява при максимални обороти (зависи и от кривата на въртящия момент) и отворен дросел.Тогава дебита въздух е максимален.
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар


                              #29
                              Аз също реших да сложа спортен филтър. Основната причина е, че ми е счупена кутията на въздушния филтър и е по добре направи да я махна. Може ли да ми препоръчате за Браво 1.8 ’97. какъв да сложа.
                              Fiat Bravo 1.8 GT

                              Коментар


                                #30
                                anko написа:
                                Аз също реших да сложа спортен филтър. Основната причина е, че ми е счупена кутията на въздушния филтър и е по добре направи да я махна. Може ли да ми препоръчате за Браво 1.8 ’97. какъв да сложа.
                                възможно най-големия конусен със съответния присъединителен размер за тръбата-въздуховод.Панелните са с по-малка площ и ограничен дебит и ефекта е минимален.Вече си е твой избора дали да е омаслен K&N, JR, Green filter или пък сухите и евтини турски Йед или китайските Р тайп.Предимството на омаслените марки е, че като си ги пръскаш с маслото периодично, филтрират по-хубаво.
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X