Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ауспухова система.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ауспухова система.

    Колеги имам един въпрос за ауспуховата система...Значи ,ще има ли ефект ако се сложи един резонатор(http://www.topspeed.bg/product.php?iid=1501) и едно спортно крайно гърне(http://www.topspeed.bg/product.php?iid=1407) или ефекта ще е само един тътен като натиснеш газта?Не искам да гърми ,а да има плътен звук на ниски обороти ,а на високите е ясно че ще е по-шумна!Този резонатор ,ако не се лъжа е средно гърне нали? Моля за съвети и мнения ,защото се чудя доста за права генерация ,но там ще е доста по шумна според мен...
    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
    Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
    EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

    #2
    колега аз съм със спорто крайно гърне. махнах катализатора сложих траба след него резонаторно гърне и накрая спортното "Bosal Prospeed". изкарва плътен звук на ниските обороти. е то много зависи и какво е крайното гърне. аз преди бях сложил само една тръба от резонаторното гърне до края и направо ми се надуваше главата ама неща да ти казвам какъв звук имаше. сега с това гърне крайното съм бомба нито много брамчи нито малко с една дума "ИДЕАЛНО"!

    Коментар


      #3
      на моето пунто звука е много приятен и боботи като голяма машина ама аз съм с търбина и малки глуши, правиха я в асеновград от неръждавейка което значи вечно ако ти се ходи до там събота и неделя ако я сгобят можеш да я чуеш и сам да прецениш дали те кефи или не + това е на 63 мм има снимки в раздела тунинг
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        Колега ,знам я твоята Точка ,и много ми допада ,ама мнооого! Колицата е много добра!Колко ти излезе генерацията с и без колектора ,защото си мисля да не сменям колектора!
        Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
        Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
        EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

        Коментар


          #5
          ако не слагаш турбина няма смисал да сменяш колектора ми окло 350 бяха трабите и резонатора и кривките 500-600 някъде ми излезе но не знам точно колко че аз съм корпоративен клиент и ми правят много неща на купговориме че всичко е нераждъвейка ако решиш драсни едни лично да ти пратя тела на човека да си говорите направо
          Power Under Pressure

          Коментар

          Working...
          X