Понеже по-скоро ми се струва тунинг от колкото ремонт пиша тук.
имам чинкуеченто 900 кубика със "стария" двигател (двигателя с верига) датиращ още от фиат 600 от 60-те години.
В някакъв момент фиат се отказва от карбуратора, и монтира моно инжекция на тоя двигател.
Аз пък искам да си го преправя обратно на карбуратор.
За съжаление обаче, до колкото разбирам, запалителната система и горивната система са обединени и се контролират общо от ЕКУ-то.
Моето питане е ако изолирам и премахна "инжекциона" и оставя компютъра само за заплаването, в какъв режим ще работи той?
Дали ще е в някакъв "авариен" режим, или понеже е "самоучащ се" ще "приеме" за нормални новите параметри и ще се заеме само с подаването на искрата в точния момент.
От датчиците ще останат - датчик на коляновия вал, датчика за температура на водата и ламбда сондата.
Благодаря предварително за отговорите!
имам чинкуеченто 900 кубика със "стария" двигател (двигателя с верига) датиращ още от фиат 600 от 60-те години.
В някакъв момент фиат се отказва от карбуратора, и монтира моно инжекция на тоя двигател.
Аз пък искам да си го преправя обратно на карбуратор.
За съжаление обаче, до колкото разбирам, запалителната система и горивната система са обединени и се контролират общо от ЕКУ-то.
Моето питане е ако изолирам и премахна "инжекциона" и оставя компютъра само за заплаването, в какъв режим ще работи той?
Дали ще е в някакъв "авариен" режим, или понеже е "самоучащ се" ще "приеме" за нормални новите параметри и ще се заеме само с подаването на искрата в точния момент.
От датчиците ще останат - датчик на коляновия вал, датчика за температура на водата и ламбда сондата.
Благодаря предварително за отговорите!
Коментар