Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat grande Punto 1.4 t jet едномасов съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat grande Punto 1.4 t jet едномасов съединител

    Здравейте,
    Както от заглавието разбирате става въпрос за Fiat grande Punto 1.4 t jet 120 коня с 5 степенната механична скоростна кутия c510.5, която е почти същата с м20.
    Тъй като колата не е в стоков вариант, демферния маховик не успява да се справи (съединителя също не му е лек живота, но ако няма алтернативен вариант за друг тип ще кара с 220мм).
    Колата успя да мине с чисто нов комплект около 15к км и почти 400км на писта. Тоест стоковата окомплектовка е близко до изключена.
    ​​​​Прегледах всякакъв тип информация в Интернет, но нищо не успях да намеря освен къстъм неща, а имам желание да направя достъпен вариант за всички хора каращи дори и М32 кутии.
    До стигнах до някакво инфо с маховик от Opel corsa 1.3cdti там се използва едномасов маховик но е с различен захват към коляновия вал. Опел корса 1.4 пък е с по-нисък маховик(поне на снимки изглежда така)
    Приемам всякакви съвети, във вас ми е надеждата!





    #2
    Boyanss написа: Преглед на мнението
    ...
    Колата успя да мине с чисто нов комплект около 15к км и почти 400км на писта. Тоест стоковата окомплектовка е близко до изключена. ...

    Ако сложиш едномасов - просто си приготви и скоростни кутии , или алтернативно ремонтни комплекти за скоростната кутия.
    Автомобил, който се кара " на писта" изисква съответна поддръжка.
    Така , че имаш според мен 2 евтини варианта
    - редовна смяна съединител
    - редовна смяна/ремонт ск. кутия

    или отиваш към професионално подготвяне на колата - усилване на цялото силово предаване .

    Коментар


      #3
      PM_u_bo написа: Преглед на мнението


      Ако сложиш едномасов - просто си приготви и скоростни кутии , или алтернативно ремонтни комплекти за скоростната кутия.
      Автомобил, който се кара " на писта" изисква съответна поддръжка.
      Така , че имаш според мен 2 евтини варианта
      - редовна смяна съединител
      - редовна смяна/ремонт ск. кутия

      или отиваш към професионално подготвяне на колата - усилване на цялото силово предаване .
      Добре съм запознат и с кутиите, и с тяхните проблеми. Преценил съм, че така ще ми е по рентабилно.
      Питам за варианти с които мога да заместя , а не за проблеми и тяхното им решаване
      пс. не намирам някой, който да го е направил, камоли оплакал за това, че е с твърд маховик

      Коментар


        #4
        В крайна сметка не открих заменка и се обърнах към scara73

        Коментар


          #5
          моля сподели, какво е "scara73"? Интересна тема, ще следя изкъсо с надежда за съвет и аналогично решение за моя съединител.
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #6
            Джими, клаксона оправи ли?
            Колега с Пунто 2 каза , че проблема му е в лентовия кабел.
            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

            Коментар


              #7
              Мда, оказа се самата бибитка, беше изгоряла! Смених я и всичко е ок, но да не спамим в темата на колегата!
              Искам и аз да сменя демпфера с твърд маховик! И ми е интересно колегата Boyanss как ще се справи, за да почерпя опит!
              И един лаишки въпрос, къде мога да видя модела скоростна кутия? ЕПЕР?
              пс. не намирам някой, който да го е направил, камоли оплакал за това, че е с твърд маховик
              потвърждавам ... личен опит
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #8
                Здравейте отново, това е сайта. Предлагат за доста марки коли. Качеството им е много високо доколкото разбрах. Чакам доставката на маховика със съединителя, който е усилен. Цялото удоволствие излезна около 960 Евро с доставката. https://www.scara73.com/product-cate...-grande-punto/

                Коментар


                  #9
                  Мда, оказа се самата бибитка, беше изгоряла! Смених я и всичко е ок, но да не спамим в темата на колегата!
                  Искам и аз да сменя демпфера с твърд маховик! И ми е интересно колегата Boyanss как ще се справи, за да почерпя опит!
                  И един лаишки въпрос, къде мога да видя модела скоростна кутия? ЕПЕР?

                  потвърждавам ... личен опит
                  До колкото знам имат лепенки, които в 99%от случаите са паднали. Аз бях от този 1%

                  Коментар


                    #10
                    Малко ъпдейтче, колата няма никакви вибрации, педала стана малко по-твърд, но все пак е с усилен притискател. Препоръчвам интервенцията!

                    Коментар


                      #11
                      Boyanss написа: Преглед на мнението
                      Малко ъпдейтче, колата няма никакви вибрации, педала стана малко по-твърд, но все пак е с усилен притискател. Препоръчвам интервенцията!
                      Не се очакват вибрации. Двумасовия съединител е за да предпази скоростната кутия.

                      Коментар

                      Working...
                      X