Здравейте,
Както от заглавието разбирате става въпрос за Fiat grande Punto 1.4 t jet 120 коня с 5 степенната механична скоростна кутия c510.5, която е почти същата с м20.
Тъй като колата не е в стоков вариант, демферния маховик не успява да се справи (съединителя също не му е лек живота, но ако няма алтернативен вариант за друг тип ще кара с 220мм).
Колата успя да мине с чисто нов комплект около 15к км и почти 400км на писта. Тоест стоковата окомплектовка е близко до изключена.
Прегледах всякакъв тип информация в Интернет, но нищо не успях да намеря освен къстъм неща, а имам желание да направя достъпен вариант за всички хора каращи дори и М32 кутии.
До стигнах до някакво инфо с маховик от Opel corsa 1.3cdti там се използва едномасов маховик но е с различен захват към коляновия вал. Опел корса 1.4 пък е с по-нисък маховик(поне на снимки изглежда така)
Приемам всякакви съвети, във вас ми е надеждата!
Както от заглавието разбирате става въпрос за Fiat grande Punto 1.4 t jet 120 коня с 5 степенната механична скоростна кутия c510.5, която е почти същата с м20.
Тъй като колата не е в стоков вариант, демферния маховик не успява да се справи (съединителя също не му е лек живота, но ако няма алтернативен вариант за друг тип ще кара с 220мм).
Колата успя да мине с чисто нов комплект около 15к км и почти 400км на писта. Тоест стоковата окомплектовка е близко до изключена.
Прегледах всякакъв тип информация в Интернет, но нищо не успях да намеря освен къстъм неща, а имам желание да направя достъпен вариант за всички хора каращи дори и М32 кутии.
До стигнах до някакво инфо с маховик от Opel corsa 1.3cdti там се използва едномасов маховик но е с различен захват към коляновия вал. Опел корса 1.4 пък е с по-нисък маховик(поне на снимки изглежда така)
Приемам всякакви съвети, във вас ми е надеждата!
Коментар