Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Възможна промяна на режим "сити" с режим "спорт" при ЕВО 1,6 мултиджет?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Възможна промяна на режим "сити" с режим "спорт" при ЕВО 1,6 мултиджет?!

    Здравейте, колеги!
    Въпроса ми е провокиран от клипче в тубата:
    https://www.youtube.com/watch?v=WqX5...2KCNc&index=14
    и
    https://www.youtube.com/watch?v=t6np...2KCNc&index=16
    Вторият е за Фиат 500, но явно софтуера е идентичен.
    Някой пробвал ли е подобна модификация? Имал ли е някакъв успех?

    Ще споделя моя опит до тук: първоначално само успях да сменя надписа от "сити" на "спорт". Без никаква друга промяна! След натискане на бутона с волана, светва "спорт" но без промяна в работата на двигателя, а волана става мнооого лек, точно като при - сити.
    Реших да почовъркам още и в крайна сметка прецаках нещо с едни асистъни: HILL Holder, ESP и ABS - просто спряха да бачкат. Без никаква грешка в еко и тн. Върнах някои от настройките, и работата им се възстанови.
    Интересното е друго, което се случи след това: успях да активирам работата на волана в друг режим, различен от "сити".
    В тема от цитирания линк, коментират точно това, но нищо друго?!
    http://forum.multiecuscan.net/viewtopic.php?t=7783
    Явно ще се търси още някоя настройка, за да открия и променя работата и на двигателя, защото очевидно има заложени настройки в оригиналният софтуер на колата.
    А може и да бъркам?!
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    #2
    ?Да, благодаря ти! Точно тези конфигурации пипам и аз, но през "алфаобд" за уиндоус с лаптопа. Тези "еко-сити" и тн не разбирам за какво са, бъзиках се с тях, но не видях/усетих някаква промяна. Иначе сега съм със "спорт" режим, ще пробвам и "спорт турбо" ... , "турбо макс" не видях в мойта версия на програмата?!
    И да ясно ми е че без ремап, няма да стане, но разчитам на скрити "карти" и в буквален и преносен смисъл. Тая кола мисля е със същия компютър /едц16ц39 сф5/ и матор, като на Алфа Мито, което си има селектор за работа на двигателя и тн. Т.е. заводски ремап ... образно казано. И се надявам да го активирам някак, ако въобще има тази възможност де!?

    Обаче е шантаво това, че компютрите при "proxi alignment" не се виждат, а по отделно влизам във всеки ... разпознава го, дори грешки не отчита, може би програмата е смотана?! Трябва да се пробва с мултиекускан-а?! Пак да питам знаете ли за ръчно селектиране на всеки от тях?

    Преместени мнения по молба на автора.
    Модераторски екип на fiatforum.bg
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    Коментар


      #3
      Не ръчно селектиране не съм виждал. Мисля че този режим спорт е само за волана.Няма да можеш да промениш работата на двигателя със сигурност,най-много да разбъркаш още неща.Свали си от нета алфаобд за телефон доста по удобно и лесно е.Какво разбираш под селектор за работа на двигателя? Няма такова нещо,има двигател и ЕКУ.

      Коментар


        #4
        За селектора имах предвид, хардуерен такъв /като на снимката/, който е обезпечен и с необходимия заводски софтуер. Просто в мойта кола няма копче, но се надявам поне съответната карта да е налична в ЕКУ ... и просто да е активирам?! Може би звучи наивно ... Click image for larger version

Name:	231c9e88c7745aa9f79b1219fdeb198f.jpg
Views:	452
Size:	90,7 KB
ID:	2755984
        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
        http://www.keepfighting.ms

        Коментар


          #5
          С изтощен акумулатор не трябва да се пали
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            За селектора имах предвид, хардуерен такъв /като на снимката/, който е обезпечен и с необходимия заводски софтуер. Просто в мойта кола няма копче, но се надявам поне съответната карта да е налична в ЕКУ ... и просто да е активирам?! Може би звучи наивно ... Click image for larger version

Name:	231c9e88c7745aa9f79b1219fdeb198f.jpg
Views:	452
Size:	90,7 KB
ID:	2755984
            при фиат браво някои имат спорт бутон, други - сити за волана. И предполагам че разликата е в софтуера, защото частите са еднакви. Но дали може да стане трябва да кажат в някой сервиз, който прави подобни процедури. Софта е платен

            Коментар


              #7
              И да повторя резултата от манипулирането на оригиналния софтуер с програмата "алфаобд"! Всички неактивни "асистъни", за които се оплаках стартираха, след като върнах или, по-точно изключих една от настройките в "body type" : на "not enabled". Преди това бях включил грешно : "sedan".

              п.п. ще помоля модераторите да изместят последните няколко мнения свързани със модификацията "сити-спорт" в съответната тема, в раздел "тунинг" ... благодаря!

              Преместени тук.
              Модераторски екип на fiatforum.bg
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #8
                При спортната версия на Браво 2 ( 1,4 t-jet 150) е заменен бутона на "сити" с такъв "спорт". До колкото съм запознат, разликата идва от бууста на турбината и нищо друго. В това се изразява този заводски ремап. При Гранде Абарт даже бутона се казва "бууст". За бравото определено в спорт режима става много рязка за шофиране. За Алфа там с "дна" мисля, че нещата са една идея по-сложно направени, понеже са 3 различни режима. Карал съм за тест Джулиета 1,4 170 и там освен допълнителния бууст, волана става твърд и много чувствителен и при спирачките има нещо като предварително нагнетяване на помпата ( поне аз така си го обяснява), защото при най-малкото натискане и започва да спира. Това от снимката е Ево Абарт и той е мултиеър мотор. Може би при дизела принципа на този заводски ремап е подобен. Внимавай с човъркането по компа, но и да объркаш нещо, ще се намери кой да ти върне стандартните карти. Ако успееш да го направиш с едно натискане да имаш леко спортно усещане ще е чудно.
                ФИАТ- Пътят е само формалност
                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                -----------------------------------------------------
                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                Коментар


                  #9
                  При спортната версия на Браво 2 ( 1,4 t-jet 150) е заменен бутона на "сити" с такъв "спорт". До колкото съм запознат, разликата идва от бууста на турбината и нищо друго. .
                  обаче трябва и друг софтуер нали ?или не ?

                  Коментар


                    #10
                    Стоково е така модела. Версията Браво 2 Т-джет спорт има оптични подобрения отвън и вътре и е 150к.с.
                    Последна редакция от Kay_; 28.04.2022, 10:11.
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      #11
                      моята е 150 коня но няма спорт, а сити. Значи не може да се смени функцията на бутона?

                      Коментар


                        #12
                        Значи не е 150, а е 120. При версията 150к.с. буквите t-jet на предната решетка са червени, докато при 120к.с само буквата "t" е червен цвят. Отделно има прагове и крило, но тези неща съм ги виждал като пакет при 120. Вътре в салона - червено-черен салон и метални педали. Тези две неща също съм ги виждал като пакет при версия 120. Абсолютно отличителните бележи са на мястото на сити бутона има бутон спорт, който като го натиснеш излиза на борд компа буквичка "s". Също така оборотомера и скоростомера са различни циферблатите и дисплея за борд-а е по-голям и подробен. При теб ако по талон е 150кс. трябва тези неща да ги има, иначе е 120к.с.
                        Click image for larger version

Name:	120.jpg
Views:	225
Size:	168,8 KB
ID:	2756065Click image for larger version

Name:	150.jpg
Views:	266
Size:	105,1 KB
ID:	2756064
                        ФИАТ- Пътят е само формалност
                        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                        -----------------------------------------------------
                        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                        Коментар


                          #13
                          При "спорт" таблото, "нулата" на оборотомера и скоростомера започват от "шест часа" ... и при пунто, и при браво2.
                          Аз лично при Браво2 не съм пробвал, а и инфо за това не съм търсил. Зяпах само за "пунто ево"
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар


                            #14
                            Значи не е 150, а е 120.
                            как ? 150 коня си е по вин и документи. Но явно е средно ниво на оборудване. Има и такива по обявите. И графиката на турбината също липсва

                            Коментар


                              #15
                              Да. Както казва Джими таблата на Ево и Браво при спорт версията са много подобни. Обявите не ги гледай като критерии. То и сега има 10 коли а турбо на обява, повечето са написани 150, но са 120. Върховата версия при бензина на този модел се казва Bravo 2 t-jet 150 sport. Там няма средно ниво на оборудване. Може да липсва примерно темпомат, прибиране на огледалата, но другите неща, които съм описал трябва да ги има. Също така колкото 150 съм видял, всичките са били с буфер в багажника. Интересно е, че при теб по вин излиза 150, което мен ме изненадва.
                              ФИАТ- Пътят е само формалност
                              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                              -----------------------------------------------------
                              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                              Коментар

                              Working...
                              X