Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Купих го този мотор!!!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Що бре?Те не са ли същите?Ама аз кво ли се стягам имам си и бутала,даже четири :D
    I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

    Коментар


      #17
      Други са буталата - с два вряза за всмукателните клапани.Другото неприятно, което може да те сполети е теч на масло, когато сложиш 16 В главата, естествено със 16 В гарнитура.Тоя теч може и да не се получи, но идва от 4 маслени отвора от блока, които вече няма къде да влязат в 16 В главата и гарнитурата ги затапва.За по-сигурно ги нарязват с резба и им навиват пробки. Обаче след нарязването трябва да се отворят всички тапички на маслените магистрали и да се прочистят перфектно, за да няма останали стружки които да попаднат в лагерите.Така остават действащи само двата маслени канала в края на блока.Ето го инфото съвсем скорошно : http://guy-croft.com/viewtopic.php?f=4&t=1453
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #18
        май да си пускам тема - купувам 16в глава + еку + 4 бутала Yellow_Flash_Colorz_PDT_17
        Peugeot 406, 2000 HDi 90
        ex. Peugeot 106 1,5 D
        ex. Ritmo 70 138B2.000
        ex. Tempra 2.0 159A6.046
        Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!

        Коментар


          #19
          ici написа:
          Други са буталата - с два вряза за всмукателните клапани.Другото неприятно, което може да те сполети е теч на масло, когато сложиш 16 В главата, естествено със 16 В гарнитура.Тоя теч може и да не се получи, но идва от 4 маслени отвора от блока, които вече няма къде да влязат в 16 В главата и гарнитурата ги затапва.За по-сигурно ги нарязват с резба и им навиват пробки. Обаче след нарязването трябва да се отворят всички тапички на маслените магистрали и да се прочистят перфектно, за да няма останали стружки които да попаднат в лагерите.Така остават действащи само двата маслени канала в края на блока.Ето го инфото съвсем скорошно : http://guy-croft.com/viewtopic.php?f=4&t=1453
          Въпрос:Защо във всички каталози на блоковете 1.8 и 2.0 дават една и съща гарнитура на главата?Говоря за Типо и Темпра
          I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

          Коментар


            #20
            защото гарнитурите са еднаквиП.П. Ици показаният блок все пак е от 131 Ажента

            Коментар


              #21
              Backo написа:
              май да си пускам тема - купувам 16в глава + еку + 4 бутала Yellow_Flash_Colorz_PDT_17
              Да ти кажа честно не са лесни за намиране,а ако човека който ги продава знае какво точно има работата става закучена.За мой късмет пича дето ми продаде ДВГ не беше наясно кво точно ми продава и го гоних доста.Започнахме от 800 за да свършим на 500.Пожелавам ти късмет.Возил съм се на Седичи,не съм карал все още,обаче нямя друг такъв мотор в този клас,честно.
              I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

              Коментар

              Working...
              X