Що бре?Те не са ли същите?Ама аз кво ли се стягам имам си и бутала,даже четири :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Купих го този мотор!!!!!
Collapse
X
-
Други са буталата - с два вряза за всмукателните клапани.Другото неприятно, което може да те сполети е теч на масло, когато сложиш 16 В главата, естествено със 16 В гарнитура.Тоя теч може и да не се получи, но идва от 4 маслени отвора от блока, които вече няма къде да влязат в 16 В главата и гарнитурата ги затапва.За по-сигурно ги нарязват с резба и им навиват пробки. Обаче след нарязването трябва да се отворят всички тапички на маслените магистрали и да се прочистят перфектно, за да няма останали стружки които да попаднат в лагерите.Така остават действащи само двата маслени канала в края на блока.Ето го инфото съвсем скорошно : http://guy-croft.com/viewtopic.php?f=4&t=1453
Коментар
-
ici написа:Други са буталата - с два вряза за всмукателните клапани.Другото неприятно, което може да те сполети е теч на масло, когато сложиш 16 В главата, естествено със 16 В гарнитура.Тоя теч може и да не се получи, но идва от 4 маслени отвора от блока, които вече няма къде да влязат в 16 В главата и гарнитурата ги затапва.За по-сигурно ги нарязват с резба и им навиват пробки. Обаче след нарязването трябва да се отворят всички тапички на маслените магистрали и да се прочистят перфектно, за да няма останали стружки които да попаднат в лагерите.Така остават действащи само двата маслени канала в края на блока.Ето го инфото съвсем скорошно : http://guy-croft.com/viewtopic.php?f=4&t=1453I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
Backo написа:май да си пускам тема - купувам 16в глава + еку + 4 бутала Yellow_Flash_Colorz_PDT_17I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар