Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Има ли смисъл от чип за двигател 1.8 130 к.с.....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Има ли смисъл от чип за двигател 1.8 130 к.с.....

    Първо да питам преди да пипна. Има ли смисъл/ефект/ от чип за двигател 1.8 130 к.с. и как да кача на около 150-160 к.с.

    #2
    С нов двигател.
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #3
      с турбина
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        Турбо и чип,филтър,разпределителни валове,изпускателна нистема
        Bravo 1.6 16V

        Коментар


          #5
          ilio82 написа:
          Турбо и чип,филтър,разпределителни валове,изпускателна нистема
          то май откъм валове няма на къде. следва чип/софт/ и турбо.каква турбина мога да ползвам на тая моторетка?

          Коментар


            #6
            Май-май само си ланкате тука Колега,я кажи като сложиш турбина с каква електроника ще си управляваш мотора Второ,защо си мислиш че няма от къде да си намериш валове?Зависи колко пари ти се дават Изпускателната система е най-лесната стъпка от всички последващи.
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #7
              ivanko_rs написа:
              Май-май само си ланкате тука Колега,я кажи като сложиш турбина с каква електроника ще си управляваш мотора Второ,защо си мислиш че няма от къде да си намериш валове?Зависи колко пари ти се дават Изпускателната система е най-лесната стъпка от всички последващи.
              май за променливото газоразпределение валовете са изтокани/поне така мисля, незнам и затова питам/ за присаждане на турбина доста трудно. чип ми се вижда най вероятното. изпусквателната система е най лесното.ако знаех ехеееее.незнам със сигурност и затова питам как?

              Коментар


                #8
                вяврвате ли на написаното най-долу и на графиката?http://fiat-barchetta-mondo.spaces.live.com/

                Коментар


                  #9
                  Колегата е прав. По добре една хубава изпускателна система от - до да диша както трябва + филтърче .Чип за мен лично на атмосферна кола не си струва... чип само за турбинираните зверчета.И аз искам да му сложа чип на уното , ама то моя комп е толкова зле че не става за чипосване...Валове колкото щеш и за каквото щеш стига пара да имаш. А промени ли се газоразпределенито е друга бира вече.
                  Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
                  IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
                  1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
                  2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

                  Коментар


                    #10
                    HCO написа:
                    Колегата е прав. По добре една хубава изпускателна система от - до да диша както трябва + филтърче .Чип за мен лично на атмосферна кола не си струва... чип само за турбинираните зверчета.И аз искам да му сложа чип на уното , ама то моя комп е толкова зле че не става за чипосване...Валове колкото щеш и за каквото щеш стига пара да имаш. А промени ли се газоразпределенито е друга бира вече.
                    Обясни го идеално.Мда ти с тоя Бош на Уното...Аз затук си махнах Кромата преди година и половина точно заради дървения Бош
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Коментар


                      #11
                      Ще го махаме тотално тоя Бош. До края на лятото живот и здраве ще сме със мега:DУното си има всички датчици , само 1 липсва МАР сензорче :D И тогава нуждата от чип е излишна :DРешавам днеска да е 90 кончета и да надува на 0.5 и готово , утре ми скимва да е 200 кончета и да надува на 1.2 и готово . Ама мегата си е сериозна инвестиция...
                      Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
                      IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
                      1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
                      2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

                      Коментар


                        #12
                        Извинявам се за спама,колега"HCO" ,като гледам подписа ти,можем ли да намерим една читава Гаретт Т3 да става за Фиатския 2.0 16 Турбо?
                        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                        Коментар


                          #13
                          Re: Има ли смисъл от чип за двигател 1.8 130 к.с.....

                          karal fiat написа:
                          Първо да питам преди да пипна. Има ли смисъл/ефект/ от чип за двигател 1.8 130 к.с. и как да кача на около 150-160 к.с.
                          Надявам се знаеш, че ако я направиш толкова силна атмосферка, това ще е за сметка на загубата на мощност в средните обороти.За тия 160 коня ( то може и 180 да стане за сметка на още по-слаби средни об.) дето ги искаш ще ти трябват много пари - за валове, пружини на клапаните, съответен чип, ще трябва да се сгъсти мотора с ковани висококомпресионни бутала.С тях ще си застрахован в обороти над 7500.Също и едни перформанс мотовилки или поне специални болтове за тях ще ти трябват, заради високите обороти, на които ще трябва да въртиш ако наистина ще и ползваш максималната мощност.Всичкото това значи да се хване някой, който се занимава с тунинг и да отдели много време за да тръгне колата както трябва.Със същата подобна сума ще можеш да изкараш доста повече турбо-коне, и вероятно колата ще е по-удобна за нормално ползване.Това бяха много скъпите варианти, с които колата ти ще стане поне тройно по-скъпа Сега по-нормалните :D Примерно с валове на Коломбо и Бариани ( около 700 евро) ще изкараш 10-тиня коня още, без да сменяш други неща вътре в мотора.Чип (за около 200 лв), голям конус филтър и прави гърнета може да ти дадат също близо 10 к.с.
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #14
                            Re: Има ли смисъл от чип за двигател 1.8 130 к.с.....

                            Това вече е реален отговор. Досега съм налял около 1500 лв. за да я вкарам в ред. С тия валове и чипа достигам желаната мощност/150-160/, но имам едно питане. Запазва ли се вариатора на вала за да няма дупка в ниските обороти? реално сега си тръгва от около 2300 обр.p.s.: намерих инфо. за вариатора.

                            Коментар


                              #15
                              Re: Има ли смисъл от чип за двигател 1.8 130 к.с.....

                              Къде го намери това инфо
                              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                              Коментар

                              Working...
                              X