Колега не с лошо, що се отнася за някои хора дет са издигнати на пиедестал, може би има за какво, хванали са се момчетата и са направили от нищо нещо, лично се познавам с доста от тях и не мисля, че говорят празни приказки, ако се беше поинтересувал малко от тях щеше да разбереш за какво ти говоря, познавам се лично и със Стамен и съм на ясно какво е правено на двигателя и в какво състояние беше преди да го продаде и не мисля че те е излъгал за каквото и да било, съжалявам че ги нямах аз парите и да взема Фиата, двигателя не е правен по свободни съчинения, а е правен както трябва, инъче нямаше да върви толкова добре и толкова много. Учудвам се как изведнъж този мотор е пред изтропване, а докато го караше Стамен нямаше такива глупости, надявам се имаш поне малко представа от такива двигатели, инъче ако е обратното май наистина са те взели за боядисано врабче, не един път някои хора от "ПИЕДЕСТАЛА" се опитаха да ти кажат как стоят някои работи, но ти явно не вдяваш и вярваш на първите срещнати щот си мислиш може би, че в този форум има само клавиатурни рацери, не е така колега, повярвай ми... Аз карам същият мотор и съм се интересувал от Фиата и мога да кажа, че съм на ясно със състоянието му и какво е правено по него и ако твоите хора, които ти правят колата са толкова в час и разбират особенно на тези двигатели ми нека някой от тях да си направи една регистрация тук и да видим кой прав и кой крив, съжалявам че не сме на близко инъче щяхме да се видим и да изясним проблема, а не да пишем във форума и да набираме един на друг, поздрави.......
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Мarea 2000 20V Турбо
Collapse
X
-
dancoo написа:ПравиЩото се омотах и аз.... хем нищо им няма, пък хем пред изтропване мотора.... кое точно е било пред изтропване тогава
Вискодрайф /ако шпер се има предвид/ няма колата, но и аз май не съм казвал никъде че е със шпер - гледах и обявата из архивите сега! Соленоида горното му маркуче е свободно друго откачено нямаше, кое беше откачено сега?Иначе няма някаква конкретна причина да е извадено и няма и значка ще бъде ли ръгнато във всмук. тракт това маркуче или не или не - не влияе върху управлението на турбината! Сега така и така сте разпилели мотора - боднете една дупка на маркуча между дебитомера и входа на турбото /и мога да изръгам една селска идейка/ в дупката боднете един винтил от веросипедна гума, завийте го от вън с гайката винтилчето и ръгай маркучето там, ако това те притеснява! Не си търси и не си купувай "Кеч танк" остави го така както си беше - с маркуча - навън в атмосверата. Тя колата при мен като беше още този маркуч си стоеше съвсем сух... камо ли сега след ремонта да и слагаш КечТанк /чи сложна дума ама/. Това нещо Кеч.... дърпа с вакум от колектора картерните газове при определени режими на маторя и в таз кутийка уж ги втечнява газовете на масло и го връща в картера, а налягането /въздуха/, който остава в кутийката доволно омесен с маслени пари и лай....а - връща в турбината
! Хем ти ака по турбото, хем от там по кулера, хем по всмукателните пътища, клапани..... ама като са писали литература Фиат и , като ще го правите по писаната във Фиат литература .... Според литературата обаче ще трябва да махнете и чипа и да върнеш гърнетата с катализатора! Според литературата трябва да го караш и с полу-синтетика и ....в крайна сметка, ако имаш доверие в сервиза не чети Фиатската литература, тя е съобразена с екологии, с икономии.... пък Фифи не е за това - други са и силните страни.....Както и да е колата си е твоя, ама тъй като гледам май залудо я отворихте. Какво ще смените сега в крайна сметка? И що верно не пуснеш някоя снимка, че ми е интересно и на мен как стоят нещата из маторя след 30000 км. и толкоз бой
Между временно другата седмица може да идвам по Сф. ще ти се обадя да огледам на живо карантията да пием по бира....Нещо ако има питай, ако искаш и на ЛСПоздрави
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
sacrum написа:2000 20v turbo написа:Малко да пораздвижа нИщата тука......... Е глейте кво имаме тука сега/ма засега само мечти, макар, че с набавянето на донор - матор, скорости мое да се брои за първа крачка..... живи и здрави чи видим
Требе с Ванката да мя въведете в ланча-сектата, да мя запознаете с тънкостите на фенщината там и .... те такта. Пък аз мое и да почерпя! И ти що си пред компа, ами не със сектата
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:sacrum написа:2000 20v turbo написа:Малко да пораздвижа нИщата тука......... Е глейте кво имаме тука сега/ма засега само мечти, макар, че с набавянето на донор - матор, скорости мое да се брои за първа крачка..... живи и здрави чи видим
Требе с Ванката да мя въведете в ланча-сектата, да мя запознаете с тънкостите на фенщината там и .... те такта. Пък аз мое и да почерпя! И ти що си пред компа, ами не със сектата
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
Коментар
-
2000 20v turbo написа:LANCIA DELTA INTEGRALE /кво ли по-велико може да се мечтае/ма засега само мечти, макар, че с набавянето на донор - матор, скорости мое да се брои за първа крачка..... живи и здрави чи видим
Требе с Ванката да мя въведете в ланча-сектата, да мя запознаете с тънкостите на фенщината там и .... те такта. Пък аз мое и да почерпя! И ти що си пред компа, ами не със сектата
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
kaci написа:Един цилиндър ми се губи изменнико :DНе стигнаа стотинките за още един чирак и с 4 /четяр, както се казва по нашенски/ ще пробваме сега
Те го и недоносчето четирицилиндрово отива да си чека реда в един сектански сервиз на тоз юнак до недоносчето.Той е алфист има 3 бр Алфи. ..../горкия/
се кораби 164, 166...Пък джантата яката раота.... ама двамата "пилоти" - 18 годишни мургавелковци нищо им неа. Днес доразкостих колата и да си кажа честно много е яко Фиат-Купето, като купе.... При тоя удар чини ми се ако беше некой бравок, Марейка, Типара..... тез пилоти двамката щяха да са на каша вътре
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар