Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Мarea 2000 20V Турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въобще не ми е минавало през ума, че си искал да ме прецакаш със счупена кола. Тези неща няма как да се знаят, още повече, че си е техника и тя се чупи от време на време.Добре е, че се хвана преди да е изтропал мотора, защото тогава нямаше да се размина само с лагери. Но да не изпадам в подробности, че може да бъда грешно разбран.Мотора си е на колата и нищо няма да се прави по нея, поне до края на месеца. Не исках и да пиша във форума именно, защото ще изглежда по този начин.Мисля, че е добре да поспрем малко с писанията, а аз ще ви държа информирани когато имам конкретни резултати.

    Коментар


      dancoo написа:
      Добре е, че се хвана преди да е изтропал мотора, защото тогава нямаше да се размина само с лагери.
      човек, ама ти наистина си влязал във филм благодарение на тия твоите майстори, те направо за нобелова награда може да кандидатстват с тая тяхна интерпретация за измерване на хлабина на лагерите с индикаторен микрометър през отвора на свеща.Сега как да ти го обясня че това са пълни небивалици Ти самия беше писал по-рано че измерването било много просто, да ама не Ако беше в Русе щях да ти покажа и обясня за какво иде реч при това измерване, за да разбереш за каква небивалица става дума с тоя почти половин милиметър хлабина.Предай им много поздрави на тия майстори от мен Па ако искат да се регнат във форума, да поспорим ако трябва за туй-онуй Проблем с износени лагери може да се хване само с преслушване на мотора за тракане и по стойностите на налягане на маслото
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        Не знам какви са тези майстори ама ако колата не тропа, и като загрее добре налягането на маслото е над 2 bar-a не я пипай. Ако има други проблеми сподели ги. Аз карам такъв мотор 2 години, не съм го пожалил и за секунда.Не пипай мотора и мотора го знам аз съм му купил турбото. ОТ ОПИТ ТИ КАЗВАМ ТРИ ПЪТИ МЕРИ, А И ЧОВЕКА Е СНИМАЛ КАК ПРАВИ МОТОРА ТИ МУ СМЕНЯВАШ РЕМЪКА НА 6 МЕСЕЦА. И АЗ СЪМ ГИ ПРАВИЛ ТЕЗИ НЕЩА, РЕМОНТ НА МОТОР ЗАРАДИ СГЪНАТ ОТДУШНИК И Т.Н. Ако имаш проблеми първо ги обмисли. Този мотор има knock сензори нали се сещаш че не можеш да го износиш така бързо при ремонтиан мотор повероятно е да ти повлече лагер понеже е постегнат мотора но повярвай ми това ще го чуеш от 50 метра как тропа, а ако лагерите са кашкавалени и са се износили маслото няма да вдига налягане и няма да може да ти задейства всмукателния вал, а това се прожерява лесно, като подаваш газ от затворен дросел се задейства едно реле за това намери го(на купето стои до спирачната течност) задействай го без да даваш газ и вала се задейства мотора ще заглъхе и ще почне да дъвче, ако не е така, значи 80 % че майсторите са прави, 20% за пистонните болтове (но не трябва да забравяме че мотора е правен скоро и са прегледани).И накрая немога да разбера нещо като работи защо го пипаш. При това на 1,4 бара и тези хлабини ЩЕ ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ДА СИ ВИДИШ ПИСТОННИЯ БОЛТ БЕЗ ДА ОТВАРЯШ МОТОРА .
        Coupe 2 20v turbo

        Коментар


          Ако ми поемете ремонта на мотора, веднага се качвам и започвам да давам "всичката" газ. Това, че мотора е бил наред преди 30 хил. километра, нищо не означава в момента. Отделно АЕ лагерите са пълни лайна. И ако ти си зацепвал ангренажния ремък, другия път се постарай малко повече. Кажи сега, че и на разпределителния вал нищо му няма и ще ти повярвам.Поздрави

          Коментар


            dancoo, защо не приложиш някакви снимки на вала?

            Коментар


              Когато направя снимки ще има и във форума. Както писах по- назад, колата няма да се пипа до края на месеца, съответно няма да има снимки по- рано.

              Коментар


                dancoo написа:
                Ако ми поемете ремонта на мотора, веднага се качвам и започвам да давам "всичката" газ. Това, че мотора е бил наред преди 30 хил. километра, нищо не означава в момента. Отделно АЕ лагерите са пълни лайна. И ако ти си зацепвал ангренажния ремък, другия път се постарай малко повече. Кажи сега, че и на разпределителния вал нищо му няма и ще ти повярвам.Поздрави
                Ама наистина са те филмирали "твоите" майстори Човек, пак ти пиша няма такава глупост - да се диагностицира хлабина на биелни лагери посредством индикаторен микрометър :D Айде утре ще кача една снимка на този метод за зацепване на валове, ама при смъкната глава че да се вижда , та може да попиташ твоите майстори как точно си правят измерването и заключават че има еди колко си износване - хлабина в лагерите.
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  Аз се предавам.

                  Коментар


                    Данко, аз си зацепвах мотора приятелю! Ако върнеш някъде назад по темата пишеше, че мотора отначало не вървеше добре, заради окъсил кабел на единия кнок сензор, но докато го хванем си играхме да проверяваме вече с един приятел със много сериозни сервиз и познания в областта на тунинга зацепването на ангренажа. Правихме го вече с ъглови шайби и микромери и проблеми нямаше. Така, че поздрави и от мен майстора си и му ркажи, че съм сигурен, че тоз матор при един сгрешен зъб няма да запали даже - камоли да върви така 30 000 км.! А иначе не се предавай - отворете и вижте, като си решил! Поздрави
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      dancoo написа:
                      Аз се предавам.
                      като ходиш при такива майстори, не им показвай че имаш дебел портфейл, щото явно почват да озверяват един вид при вида му Айде утре пускам снимката на постановката с индикаторния микрометър и ще очаквам твоите или по-точно на майсторите ти разсъждения по темата как може да се измери хлабина в биелните лагери без да се отваря картер
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        Не се хаби, коментари няма да има.Никого в нищо не искам да убеждавам, колата ще си я правя, както на мен ми харесва.

                        Коментар


                          Накрая ще успеете да отровите иначе хубавата тема :D dancoo- ако закъсате с ангренажа (нямате фиксатори или не сте сигурни в алтернативния метод) мога да услужа с мойте фиксатори.

                          Коментар


                            dancoo написа:
                            Аз се предавам.
                            колега явно и ти за жалост разбираш колкото мен и квот ти кажат в "сервиза" "майсторчетата" и ти тичкаш.... да ама аз вече друго правя първо се консолтирам с батко ви ICI и след тва става квото ще става (той може да потвърди колко често задавам глупави въпроси )тоест искам да кажа що не слушаш хора които ежедневно се занимават само и единствено с това ?

                            Коментар


                              Ето и обещаната снимка и принципа на измерване на ГМТ, който явно някой е решил че може да използва и за измерване на хлабините в биелните лагери Ако трябва да изпаднем в реално неприложими постановки, наистина може да се измери с голямо приближение хлабина в биелните, за целта ще е нужен още един индикатор и доста голяма лабораторна прецизност + още едно-две неща.И пак грешката ще е доста голяма, понеже мерим хлабина в лагера от порядъка на 0.04мм Проблем с лагери на практика се хваща по налягането на маслото, преслушване или отваряне на картера и измерване по един специфичен начин с пластигейдж
                              Прикачени файлове
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар


                                Ици, хубава снимка Чудех се тук ли да пиша или да пускам нова тема в купува, но реших тук. Търся 4 бутални брембо апарати от фиат купе и 6 степенна кутия пак от фиат купе 20в турбо.Ако някой знае къде има да помага.Така и така ще се разпилява, та да се заиграя още малко Намерих си и кулер за маслото от Капа.

                                Коментар

                                Working...
                                X