Въобще не ми е минавало през ума, че си искал да ме прецакаш със счупена кола. Тези неща няма как да се знаят, още повече, че си е техника и тя се чупи от време на време.Добре е, че се хвана преди да е изтропал мотора, защото тогава нямаше да се размина само с лагери. Но да не изпадам в подробности, че може да бъда грешно разбран.Мотора си е на колата и нищо няма да се прави по нея, поне до края на месеца. Не исках и да пиша във форума именно, защото ще изглежда по този начин.Мисля, че е добре да поспрем малко с писанията, а аз ще ви държа информирани когато имам конкретни резултати.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Мarea 2000 20V Турбо
Collapse
X
-
dancoo написа:Добре е, че се хвана преди да е изтропал мотора, защото тогава нямаше да се размина само с лагери.Ти самия беше писал по-рано че измерването било много просто, да ама не
Ако беше в Русе щях да ти покажа и обясня за какво иде реч при това измерване, за да разбереш за каква небивалица става дума с тоя почти половин милиметър хлабина.Предай им много поздрави на тия майстори от мен
Па ако искат да се регнат във форума, да поспорим ако трябва за туй-онуй
Проблем с износени лагери може да се хване само с преслушване на мотора за тракане и по стойностите на налягане на маслото
Коментар
-
Не знам какви са тези майстори ама ако колата не тропа, и като загрее добре налягането на маслото е над 2 bar-a не я пипай. Ако има други проблеми сподели ги. Аз карам такъв мотор 2 години, не съм го пожалил и за секунда.Не пипай мотора и мотора го знам аз съм му купил турбото. ОТ ОПИТ ТИ КАЗВАМ ТРИ ПЪТИ МЕРИ, А И ЧОВЕКА Е СНИМАЛ КАК ПРАВИ МОТОРА ТИ МУ СМЕНЯВАШ РЕМЪКА НА 6 МЕСЕЦА. И АЗ СЪМ ГИ ПРАВИЛ ТЕЗИ НЕЩА, РЕМОНТ НА МОТОР ЗАРАДИ СГЪНАТ ОТДУШНИК И Т.Н. Ако имаш проблеми първо ги обмисли. Този мотор има knock сензори нали се сещаш че не можеш да го износиш така бързо при ремонтиан мотор повероятно е да ти повлече лагер понеже е постегнат мотора но повярвай ми това ще го чуеш от 50 метра как тропа, а ако лагерите са кашкавалени и са се износили маслото няма да вдига налягане и няма да може да ти задейства всмукателния вал, а това се прожерява лесно, като подаваш газ от затворен дросел се задейства едно реле за това намери го(на купето стои до спирачната течност) задействай го без да даваш газ и вала се задейства мотора ще заглъхе и ще почне да дъвче, ако не е така, значи 80 % че майсторите са прави, 20% за пистонните болтове (но не трябва да забравяме че мотора е правен скоро и са прегледани).И накрая немога да разбера нещо като работи защо го пипаш. При това на 1,4 бара и тези хлабини ЩЕ ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ДА СИ ВИДИШ ПИСТОННИЯ БОЛТ БЕЗ ДА ОТВАРЯШ МОТОРА.
Coupe 2 20v turbo
Коментар
-
Ако ми поемете ремонта на мотора, веднага се качвам и започвам да давам "всичката" газ. Това, че мотора е бил наред преди 30 хил. километра, нищо не означава в момента. Отделно АЕ лагерите са пълни лайна. И ако ти си зацепвал ангренажния ремък, другия път се постарай малко повече. Кажи сега, че и на разпределителния вал нищо му няма и ще ти повярвам.Поздрави
Коментар
-
dancoo написа:Ако ми поемете ремонта на мотора, веднага се качвам и започвам да давам "всичката" газ. Това, че мотора е бил наред преди 30 хил. километра, нищо не означава в момента. Отделно АЕ лагерите са пълни лайна. И ако ти си зацепвал ангренажния ремък, другия път се постарай малко повече. Кажи сега, че и на разпределителния вал нищо му няма и ще ти повярвам.ПоздравиЧовек, пак ти пиша
няма такава глупост - да се диагностицира хлабина на биелни лагери посредством индикаторен микрометър :D Айде утре ще кача една снимка на този метод за зацепване на валове, ама при смъкната глава че да се вижда , та може да попиташ твоите майстори как точно си правят измерването и заключават че има еди колко си износване - хлабина в лагерите.
Коментар
-
Данко, аз си зацепвах мотора приятелю! Ако върнеш някъде назад по темата пишеше, че мотора отначало не вървеше добре, заради окъсил кабел на единия кнок сензор, но докато го хванем си играхме да проверяваме вече с един приятел със много сериозни сервиз и познания в областта на тунинга зацепването на ангренажа. Правихме го вече с ъглови шайби и микромери и проблеми нямаше. Така, че поздрави и от мен майстора си и му ркажи, че съм сигурен, че тоз матор при един сгрешен зъб няма да запали даже - камоли да върви така 30 000 км.! А иначе не се предавай - отворете и вижте, като си решил! ПоздравиТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
dancoo написа:Аз се предавам.Айде утре пускам снимката на постановката с индикаторния микрометър и ще очаквам твоите или по-точно на майсторите ти разсъждения по темата как може да се измери хлабина в биелните лагери без да се отваря картер
Коментар
-
dancoo написа:Аз се предавам.първо се консолтирам с батко ви ICI и след тва става квото ще става
(той може да потвърди колко често задавам глупави въпроси )тоест искам да кажа що не слушаш хора които ежедневно се занимават само и единствено с това ?
Коментар
-
Ето и обещаната снимка и принципа на измерване на ГМТ, който явно някой е решил че може да използва и за измерване на хлабините в биелните лагериАко трябва да изпаднем в реално неприложими постановки, наистина може да се измери с голямо приближение хлабина в биелните, за целта ще е нужен още един индикатор и доста голяма лабораторна прецизност + още едно-две неща.И пак грешката ще е доста голяма, понеже мерим хлабина в лагера от порядъка на 0.04мм Проблем с лагери на практика се хваща по налягането на маслото, преслушване или отваряне на картера и измерване по един специфичен начин с пластигейдж
Коментар
-
Ици, хубава снимкаЧудех се тук ли да пиша или да пускам нова тема в купува, но реших тук. Търся 4 бутални брембо апарати от фиат купе и 6 степенна кутия пак от фиат купе 20в турбо.Ако някой знае къде има да помага.Така и така ще се разпилява, та да се заиграя още малко
Намерих си и кулер за маслото от Капа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар