Не знам как да го напиша ...Мария влезе преди коледа в бокса за профилактична смяна на ремъци и ролки ииии не иска да излиза Засега са за смяна единия разпределителен вал и евентуално лагери на мотора, но като се отвори ще стане ясно, дали ще се размина само с лагери.Та това е. Ще пиша като излезе от бокса.Весели празници.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Мarea 2000 20V Турбо
Collapse
X
-
За много години!!!Сервиза е надежден.Колата си върви след смяната на ангренажния ремък, даже по- добре от преди, но не смея да я карам. (стария ремък беше грешно зацепен с 1 зъб и му беше сбъркана посоката и си беше приключил живота)При смяната на ремъка се установи, че на 5- ти цилиндър на едната гърбица на изпускателния вал му е паднала циментацията от което следва да се смени вала. Не е наложително все още, но ако намеря ще го сменя, не ми се отваря мотор през месец.Пак при смяната на ремъка се установи, че има 4 десети луфт на буталото спрямо коляновия вал, странното е, че при този луфт мотора все още не тропа. Най- вероятно са основни/биелни лагери, но ще се разбере на 100% като се отвори мотора.Смятам да слагам оригинални лагери и гарнитури, ако някой има по- добро предложение да сподели. Сингронизатора на 3- та скорост и той е приключил, та ще отнесе и едни нови синхронизатори и нов оригинален хидравличен цилиндър на съединителя, че стария е протекъл.Общо взето си имам занимавка Бях замислил да и слагам едни други благини, но при тази ситуация ще почакат засега.
Коментар
-
dancoo написа:Пак при смяната на ремъка се установи, че има 4 десети луфт на буталото спрямо коляновия вал, странното е, че при този луфт мотора все още не тропа. Най- вероятно са основни/биелни лагери, но ще се разбере на 100% като се отвори мотора.Смятам да слагам оригинални лагери и гарнитури, ако някой има по- добро предложение да сподели. Сингронизатора на 3- та скорост и той е приключил, та ще отнесе и едни нови синхронизатори .
Коментар
-
При смяната на ремъка се сваля капака на главата.Свалят се две от петите и на тяхно място се поставят скоби.Сваля се свеща на най- близкия до ремъка цилиндър и те там има 4 десети луфт.Според мен се мери доста лесно. Предпочитам да го проверя отколкото да изтропа съвсем и да сменям после и колянов вал, щото на шлайфове не ми се кара. Да се надявам, че е номинал вала.Цялата тая история изобщо не ми е приятна, но пък и няма да седна да рева. Не виждам и смисъл да се обвиняват сервиза и механиците в некадърност, без никой да знае къде и при кого се е ремонтирала.
Коментар
-
dancoo написа:Сваля се свеща на най- близкия до ремъка цилиндър и те там има 4 десети луфт.Според мен се мери доста лесно.
Коментар
-
dancoo написа:Никой и не казва, че когато е бил разглобен не е бил наред.Я кажи ти какви лагери слага на типото и от къде ги взе?
Коментар
-
Чакайте сега - верно да не става филм На пръв поглед излиза, че аз съм имал строшена кола и съм "качил на черешата" колегата Данко! Пиша, че на пръв поглед е така щото надявам се и самия Данко не е останал с убеждението, че съм го лъгал нещо поради ред причини. И най - вече поради начина, по който пробвахме колата при покупко продажбата - давахме газ, ходихме до Търговище, изминахме над 80 км. и аз никъде не казах "Ей стига си ми ръчкал колата така ш" ми я счупиш". Даже аз самия демонстрирах на колегите как губи сцепление колата на 2 ра скорост само от газ, какъв буст държи турбината, как резко идва ограничителя на 7 200 оборота. Е ако съм имал съмнения ще се държа ли така Също така всички, които я познават тази кола знаят, че аз до последно си я карах и то, радвайки и се. На колегата Данко също обясних, че колата носи удоволствие от шофирането и аз се възползвах от този факт - не съм го крил и в темата, и на феста имаше изстъпления - да фиркана е колата, ама такава кола е за това ! Всичко, което беше, като условности по колата го споделих с колегите - че турбината е рециклирана /то и в темата го пишеше/, че колата пийва и масълце в рамките на нормалното /разбира се/ Аз карах пред колата на Данко, докато ги водех първоначално в града - т.е. колегите имаха възможност да гледат пуши ли, не пуши ли... Спирахме след, като и давахме газ оставихме я на място да работи подавахме и газ, единия колега стоеше на ауспуха..... За сместта казах, че е в порядъка на 11,8-12 и на къв да е бензин - не търпи и че за по-сигурно я и дозобвам с добавка особено ако ще и се радвам.....А за хлабината в лагерите - незнам ....мотора работеше без абсолютно никакви шумове и колебания.... Така, че аз се надявам, че колегата Данко не храни съмнения в мен и в лоялността ми!Сега ни грам съмнения не храня в уменията на колегите от сервиза, който ще обслужва Фифи. Какво обаче е възможно, като грешки според скромното ми мнениеАко са използвали колегите "скоби" за зацепване на атмосверен матор - валовете при турбината са различни И ако има верно четири десети луфт и то в лагера на първи цилиндър това означава, че освен композицията на лагера е свършила и близо 1/3 от черупката.... 4 десети са близо половин милиметър, ама не знам.... За ремъка и посоката му.... - хора сме стават и грешки в това число включвам и колегите от Сф. сервиза....ЧНГ на всички, а на Даката - успех и ако верно има такива луфтове - не я карай приятелю! Даже и да не са в лагера, в буталния болт да са толкова и такива хлабини - пак е опасно! Ама що пък не се чуват.......ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар