и аз моито HGT сега се захванах да правя че да жидим докаде щте я докарам !!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Мarea 2000 20V Турбо
Collapse
X
-
Lestat написа:Ми... за сега ще се кара за каквото има пари па после ще му мислим ... Я ми кажете кво мислите за Хонда ЦРХ втора генерация .. кабрио?125 коня двигател или 160... ако имам възможност да я земам ли? или още една Мареа... ПОДЧЕРТАВАМ, че Мареата в подписа е на баща ми.... По принцип не съм състезател на улицата.. но си ме превлича малко по - мощни колиFIAT BRAVO SX 1.6 16V '96 ex...
FIAT Doblo Cargo 1.9 JTD
Alfa Romeo 147 1.9 JTD '01 now
Коментар
-
Виж брат ко стаа у на6ия форум. http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=30449164 td-1989
164 td-1993
164 ts-1991
166 ts-2000
DELTA HF 2.0 16V TURBO INTEGRALE-1992
Коментар
-
164 td написа:Виж брат ко стаа у на6ия форум. http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=30449ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
LADY_FIA написа:........................ Ще взема да снимам следващия положителен тест на Фифи по светло, иначе се очертават само нощни гонки с аверите от "Опел" клуба. Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 ..... ........................
Коментар
-
http://www.vbox7.com/play:edd3d406С такава конкуренция нали се е сещате че е трудна, често пъти непосилна задача Този Орел е с маторь 2,5 V6 и глейте докъде върти. Понякога му се пръска и нитро, ама понякога и то не помага А що се отнася до конкуренцията то ако я има такава между нас тя е в най-чистата и форма-поражда само напредък :D А иначе притежателите на тези Орли са мои приятели /поне аз така мисля/, като без единия от тях /собственика на е тоа тук оборотомер/ - на клипа от долния ми пост стрелките на Фифи неаше да се движат баш така .ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
http://www.vbox7.com/play:cce4ae49Четирима човека по баир нагоре :D Който е пътувал посока София през гр. Попово това е баира до с. Водица Второкласен път за това операторката след 180 трудно държеше камерата в правилната посока ама се справи добре де. Виждат се на клипчето и страничните ефекти и при смяната на скоростите като при включването на следващата предавка газста е до половината и се подава плавно иначе става .... абе, като ми остане време тука тея дни ще снимам и ще пусна да се види какво се случва при смяна на предавките от първа на втора със всичката газТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Тук конкретно на 4 скорост стигаме до 200 км.ч., на 3 скорост сме на около 170, а на трета в ограничител отива малко след 180 . Ограничителя е на около 7300 оборота, които се намират дълбоко в червения сектор на оборотомера. Ако спрете на пауза този клип в саме края му ще видите на 4 предавка с 200 км още колко има до червената зона и ограничителя на 7300 оборота . Тук в случая не беше редно предвид 4 мата пътници в колата, второкласния път, движещите се по него автомобили и липсата на видимост в края на пътния участък да държа на 4 до ограничител, ама държал съм и километрите в час на 4 скорост стават 220 . На 5 скорост ограничител още не съм чувал и си мисля , че няма и да се осмеля щото верно много километраж отива, а окачването ми е абсолютно сток въпреки, че се поддържа в постоянна кондиция, гумите ми въпреки и нови са АVОN 195/55/15 /ЛЕТНИТЕ ДЕ/ и ми се струва, че не е разумно да се въртят 250+ км./ч. с такива окачвания, гуми и т.н., ако въобще при скоростомер опрял в колчето след 240 км може да се говори за некакъв разум .ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар