колега 20v-турбо,кога ще организира ме една среща дали в Търговище или Попово няма значение да видим ко става с тея коли нз дали разбра че има още едно ново попълнение в групата.трябва скоро дасе дава мн газ))))
Организираните работи стават приятелю на Италфестовете, на Божурище, Сливен, Острово Какво попълнение има
Спирачки не съм пипал - верно! Сега, може и да не съм прав, дано господ не ме опровергава ма оригиналните спирачки на "Мареата" ги броя за добри Отпред и отзад диск с по едно кораво "Феродо" съм и нещата стоят прилично, поне според моите критерии. На клипчето с "Вектрата" май се виждаше, че остават около 100-тина метра и спирам сравнително успешно от близо 200 до 0 км/ч. Е, винаги може и по-добре де ама за сега "те това е те"
Много работи има о6те за праене ама ЧакаЙ след 2 седмици се прибирам в БГ за един месец и ще пипнем тук там. Че не мога да ги трая ве4е теа смрадливи веждояди.
Преди да видя мойта 2000 20V Т бях виждал едно черно купе в СТ.Загора - някакъв приятел на собственика на сервиз Белчев. Това купе го продаваха ма някаква цифромания беше затова не се включих, но точно това купе стана виновник аз да подлудея така с теа конверсии . На Фил Типото съм виждал и чух, че на Сливен на летището някакво купе пак с този матор е катастрофирало и се продавало на части! За други не съм чувал и аз искам да знам и други колеги, да обменим опит, да ги попремерим ама......
Колега скоростната кутия оригинална ли ти е.Със 100 на 5 та с колко км в час си ?
Вероятно искаш да разбереш със 100 км./ч. на 5-та предавка колко оборота върти - 2000 об. На 4000 оборота върви със 180...... и със 6000 оборота стрелката подпира на колчето след 240. А аз съм вдигал 6 500 на 5 предавка, което е над 250, ама точно колко........... Кутията е оригинална за тоя мотор, мотора и кутията, като ги купих бяха "ън блок". 5 степенна е кутията за съжаление, ама за сега
Тея англииски коне влязоха вЧера под капака и се развихриха. С лЮбезното съдеЙствие и благодарност от наШа страна на собственика на автосервиз"Киров" НиколаЙ за предоставената ни от него база и техника, всиЧко беШе монтирано и замерено. И веднага сверяване на Часовниците. Легендарния опел финиШира след Фиата.Скоро Ще последва следваЩ проект по тунинговане на мотора, но свЪрзан със повеЧко средства които в момента липсват маЙ не само при нас. Ама лека по лека......
Тея англииски коне влязоха в4ера под капака и се развихриха.С лубезното съдеиствие и благодарност от на6а страна на собственика на автосервиз"Киров" Николаи за предоставената ни от него база и техника,вси4ко бе6е монтирано и замерено.И веднага сверяване на 4асовниците.Легендарния опел фини6ира след Фиата.Скоро 6те последва следва6т проект по тунинговане на мотора но сварзан със пове4ко средства които в момента липсват маи не само при нас.Ама лека по лека......
Ще взема да снимам следващия положителен тест на Фифи по светло, иначе се очертават само нощни гонки с аверите от "Опел" клуба. Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 ..... п.п. Благодарско на Ники и Боби и от навигаторката на 2000 20v turbo
http://www.croxbox.bg/watch/3e4b3d5a...нингВсе от някъде се почва......... :D Честита нова година на всички итал-фенове и приятели/ки/. Много, здраве, щастие и успехи на всички във всичко! Много бързи и безаварийни километри с любимата марка :D :D
Тъъй....., падна и първия сняг и вече караме 200 и незнам си колко коня кола - на сняг. Да се "оплача" сега какво става. Ами май няма много разлика в поведението на колата от сух асвалт и сняг Само че на сухия асфалт се държи пак по същия начин, ама с малко повечко газ
Тъъй....., падна и първия сняг и вече караме 200 и незнам си колко коня кола - на сняг. Да се "оплача" сега какво става. Ами май няма много разлика в поведението на колата от сух асвалт и сняг Само че на сухия асфалт се държи пак по същия начин, ама с малко повечко газ
Напълно те разбирам.И аз съм със същите оплаквания Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Коментар