Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Мarea 2000 20V Турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    2000 20v turbo написа:
    2000 20v turbo написа:
    Доизгорихме нафтобензина, наляхме само бензин и "връьене връи честна дума". Много странно обаче не е склонна да върти гуми Прави голям километраж, но не върти така зверски, както примерно атмосверката ми въртеше! Сега имам предвид, че не върти гуми само от газ примерно на 1-ва скорост или пък при превключване от 1-ва на втора. Иначе при потегляне ако отпуснеш малко повечко най-десния крак на най-десния педал остава си на място и се скрива в пушилка ма при каране не буксува :D
    Значи грешчица! Сега откривам, че като и забия всичката газ не усещам във волана да се мъчи да се върти в ръцете ми /на ляво, на дясно/, не чувам и да пищят зверски гумите обаче, като погледна в огледалото се вижда ясно, че остават две черни черти на асвалта
    звучи все едно преди е била с отворен диференциал, а сега със самоблокиращ.иначе браво за темата. интересно четиво
    '93 Croma 2.0T -ex
    '98 Coupe 20V

    Коментар


      Nikoror написа:
      2000 20v turbo написа:
      2000 20v turbo написа:
      Доизгорихме нафтобензина, наляхме само бензин и "връьене връи честна дума". Много странно обаче не е склонна да върти гуми Прави голям километраж, но не върти така зверски, както примерно атмосверката ми въртеше! Сега имам предвид, че не върти гуми само от газ примерно на 1-ва скорост или пък при превключване от 1-ва на втора. Иначе при потегляне ако отпуснеш малко повечко най-десния крак на най-десния педал остава си на място и се скрива в пушилка ма при каране не буксува :D
      Значи грешчица! Сега откривам, че като и забия всичката газ не усещам във волана да се мъчи да се върти в ръцете ми /на ляво, на дясно/, не чувам и да пищят зверски гумите обаче, като погледна в огледалото се вижда ясно, че остават две черни черти на асвалта
      звучи все едно преди е била с отворен диференциал, а сега със самоблокиращ.иначе браво за темата. интересно четиво
      Мерсаж Много ми е "нанагорно" в момента /неам време/, ма тез дни ще пусна и още малко клипченца
      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

      Коментар


        Евала Ристе за темата!Немам представа защо си спрел да пишеш.Даваи да видим кво стаа по нататак работиш ли нещо по мотора кво?Ае пилни още тук там и като си готов викаи да доида да те уперкам с дизела :D Иначе в момента карам 166 с газов инжекцион ама нема нищо общо с тва дето очаквах.155 кониа а маи стариа кораб маика варви повече.На 14.09 кацам в БГ и ш мина през Попово да вратна една отсечка с таа Мареа да иа ева
        164 td-1989
        164 td-1993
        164 ts-1991
        166 ts-2000
        DELTA HF 2.0 16V TURBO INTEGRALE-1992

        Коментар


          164 td написа:
          Евала Ристе за темата!Немам представа защо си спрел да пишеш.Даваи да видим кво стаа по нататак работиш ли нещо по мотора кво?Ае пилни още тук там и като си готов викаи да доида да те уперкам с дизела :D Иначе в момента карам 166 с газов инжекцион ама нема нищо общо с тва дето очаквах.155 кониа а маи стариа кораб маика варви повече.На 14.09 кацам в БГ и ш мина през Попово да вратна една отсечка с таа Мареа да иа ева
          :D :D :D
          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

          Коментар


            :D Миналата седмица пътувах до Балчик! На влизане в магистралата посока Варна /по новия участък - с. Мътница/ реших да стъпя на десния педал - до долу и Стрелката подмина 240 км.ч., опря в колчето и колата нави още 500 оборота - 6 700. Навигатори бяха дъщеря ми и жена ми /никога повече няма да го правя- обещал съм/ и милата категорично ми отказа да снима клипче Аз също нямаше как по понятни причини ама не знам струва ми се, че 250 км.ч. ги подминахме доста. Знам, че по т.т. данни Купето е ограничено на 250 км, и най-вероятно това ограничение е през АБС ли, знам ли, щото имаше още обороти до ограничител . Другото, което ме шокира е, че тази скорост я направи за не повече от 1,5 - 2 км. разтояние от трета скорост на горе.Значи там има едно ОМВ и като реших да връщам газта бензиностанцията беше доста далеко. Т.е. на 10-тина метра след мен :D каркаше БМВ 740 д - на мой приятел 2006 или 2007 г. н.з. точно съвсем спокойно си намали и влезе в ОМВ след разговор по телефона " Ае, как мое тоз курник да върви така уе бахти"
            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

            Коментар


              Няма ограничител за максимална скорост, ако я тунинговаш с още 50-тина кончета, ще почне да се движи на ограничител и на 5-та .Ускоренията при турбаланките са наистина сериозни.Аз примерно правя 200 км/ч със старт от място за близо 17 сек
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                ici написа:
                Няма ограничител за максимална скорост, ако я тунинговаш с още 50-тина кончета, ще почне да се движи на ограничител и на 5-та .Ускоренията при турбаланките са наистина сериозни.Аз примерно правя 200 км/ч със старт от място за близо 17 сек
                Аз съм сигурен, че и сега щеше да стигне ограничител, ма много ме изплаши скоростомера човек Примерно доста пъти съм си карал мотора с 280, че и кусур да кажем ма там е друго. Тука жена ми, хлапето вътре и колата стигна 240 още на малко повече от 6000 оборота позадържах, позадържах, ама стрелката спря в колчето, оборотомера си продължи, през цялото време ме вразумяваха /и то с право/ и се отказах да чакам регулатора
                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                Коментар


                  Да взема малко да поразбудя темата:Линк: http://www.vbox7.com/play:0c5f3988Това е една загубена битка с един Опел 2,5 V 6 подсилен с голяма порция нитро и собственост на приятелчето, в чиито сервиз бучнахме турбаланката на Фиата Коментарите са от членове на Опел "сектата" :D при нас! И Опела тръгна преди, а не след Фиата! Тук го догонваме, ама с малко не ни стига мястото :D Глейте сега к"ви опровержения ще има
                  ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                  Коментар


                    Линк: http://www.vbox7.com/play:3d5e2007Понякой път минавам и покрай картинг пистата-едно прекрасно съоражение, /което неразбираемо за мен/ не се ползва за нищо, въпреки, че ръководството на местното СБА е живо за автоспорта, ама се надяваме да се промени това Там с едни други коли е по-интересно даже
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      -

                      браво така ми харесва
                      Прикачени файлове
                      2000.16v.TURBO
                      http://vbox7.com/play:7cbebdda
                      http://www.vbox7.com/play:af1b159e

                      Коментар


                        2000 20v turbo написа:
                        ...Значи там има едно ОМВ и като реших да връщам газта бензиностанцията беше доста далеко. Т.е. на 10-тина метра след мен :D каркаше БМВ 740 д - на мой приятел 2006 или 2007 г. н.з. точно съвсем спокойно си намали и влезе в ОМВ...:
                        нещо не разбрах, та да попитам - искаш да кажеш , че БМВ-то и е имало по-добри спирачки и е успяло да намали и влезе,или , че е било по-бавно и се е отказало да те следва и затова е влязло в ОМВ-то?

                        Коментар


                          u_bo написа:
                          2000 20v turbo написа:
                          ...Значи там има едно ОМВ и като реших да връщам газта бензиностанцията беше доста далеко. Т.е. на 10-тина метра след мен :D каркаше БМВ 740 д - на мой приятел 2006 или 2007 г. н.з. точно съвсем спокойно си намали и влезе в ОМВ...:
                          нещо не разбрах, та да попитам - искаш да кажеш , че БМВ-то и е имало по-добри спирачки и е успяло да намали и влезе,или , че е било по-бавно и се е отказало да те следва и затова е влязло в ОМВ-то?
                          БМВ-то е ограничено на 250! Приятелчето каза че е стигнал това ограничение, а аз съм се отдалечавал Затова е върнал газта и е имал време спокойно да влезе в бензиностанцията! Ако внимателно си чел поста ми примера го дадох, че тази скорост /над 250 км.ч./ бе развита не на 1928 км. дистанция, а от входа на магистралата до тази бензиностанция Иначе на спирачки не сме ги борили, ама ако представлява интерес ..... може
                          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                          Коментар


                            следя ти темата с интерес, но не си писал да си ’пипал’ спирачкитеи с тоя здрав мотор , може да се замислиш за по-добро спиране.иначе ако ще ги борите на спирачки , напиши какво е станало.

                            Коментар


                              -

                              колега 20v-турбо,кога ще организира ме една среща дали в Търговище или Попово няма значение да видим ко става с тея коли нз дали разбра че има още едно ново попълнение в групата.трябва скоро дасе дава мн газ))))
                              2000.16v.TURBO
                              http://vbox7.com/play:7cbebdda
                              http://www.vbox7.com/play:af1b159e

                              Коментар


                                Спирачки не съм пипал - верно! Сега, може и да не съм прав, дано господ не ме опровергава ма оригиналните спирачки на "Мареата" ги броя за добри Отпред и отзад диск с по едно кораво "Феродо" съм и нещата стоят прилично, поне според моите критерии. На клипчето с "Вектрата" май се виждаше, че остават около 100-тина метра и спирам сравнително успешно от близо 200 до 0 км/ч. Е, винаги може и по-добре де ама за сега "те това е те"
                                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                                Коментар

                                Working...
                                X