B.a.a.L. написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Мarea 2000 20V Турбо
Collapse
X
-
2000 20v turbo написа:Сега до около 3000 об. се усеща страхотна тяга, но от там на горе спира. В съботата си играх с разни измервания. Примерно турбината си надува 0,6 бара в целия диапазон на оборотите, налягането на горивото е също добро при натиснат педал стига до 4 атм, а при тихи обороти около 2,7. При измерването на ламбда показанията обаче се установи, че там до където се усеща тяга - 3 500 оборота ламбдата е около 13. Като започне да спира обаче ламбда числото прогресивно намалява с покачване на оборотите и така около 4000 оборота е 11,5; около 5000 е 10 и примерно при 6 200 оборота е 9,1Не знам също и дали тези вариращи налягания в горивото не моат да бъркат работата, но основно имам съмнения в зацепването това ще проверя в следващия си свободен ден!
Коментар
-
ici написа:2000 20v turbo написа:Сега до около 3000 об. се усеща страхотна тяга, но от там на горе спира. В съботата си играх с разни измервания. Примерно турбината си надува 0,6 бара в целия диапазон на оборотите, налягането на горивото е също добро при натиснат педал стига до 4 атм, а при тихи обороти около 2,7. При измерването на ламбда показанията обаче се установи, че там до където се усеща тяга - 3 500 оборота ламбдата е около 13. Като започне да спира обаче ламбда числото прогресивно намалява с покачване на оборотите и така около 4000 оборота е 11,5; около 5000 е 10 и примерно при 6 200 оборота е 9,1Не знам също и дали тези вариращи налягания в горивото не моат да бъркат работата, но основно имам съмнения в зацепването това ще проверя в следващия си свободен ден!
Налягането на турбото е 0,6 бара вътре в колектора /всмукателния/ и при отворен дросел си го държи устойчиво, за това считам, че няма проблеми със задръствания на кулери, филтри, маркучи..........
Е от къде приспособления приятелю
Знам, че ще се ш...ам за няа нищо с тези градуси по шайбите
ама нямам друг начин щото нямам приспособленията
Пак благодарско за мнението :D
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Това за МАФ-а.... не знам мисля си, че ако изпуска точно обратен ще е ефекта - ще обеднява сместта. Щото той мери подналягане и ако изпуска - колата ще работи освен с измерения от МАФ-а въздух и с друг /неизмерен/ и трябва да обеднява - не е ли така? А има и нещо друго, което съм си мислил точно в тази връзка:Третия маркуч от соленоида вкарва въздух според схемата /за която още веднъж благодарско/ в всмукателния колектор. Този соленоид, с който аз се сдобих си личеше категорично, че е работил без там да има маркуч, който да връща част от въздуха в смукателния колектор и сега, ако този маркуч трябва да връща въздуха в участъка между МАФ-а и турбото при мен може би е проблем. Логиката ми е, че аз реално изпускам /при този монтаж/ в атмосверата вече измерен от МАФ-а въздух. Въпреки, че според Ники това са незначителни нещаНалягането на турбото е 0,6 бара вътре в колектора /всмукателния/ и при отворен дросел си го държи устойчиво, за това считам, че няма проблеми със задръствания на кулери, филтри, маркучи..........
Коментар
-
Ици прави го това налягане-1,2 бара! Няма оттечка на сгъстен въздух Ще сложа този маркуч от соленоида и мисля да си барна едно щуцерче м-у дебитомера и входа на турбаланката. Дано да се подобри работата, щото и така долу-горе важи, но аз очаквах съвсем другоТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Тъ-ъ-ъй, проверихме зацепването на валовете-цял следобед си правих упражнения за луди сглобяване, разглобяване, шерене, мерене - всичко 6! Пък колата, като и забучиш педала до метала пуши, едни чернилки, тъпче, не върви - ад ! Тогава решихме да изчистим грешките, които правеше при диагностиката преди още, като нямах соленоида. Изчистихме тази грешка, изчистихме и грешката "Некоректен сигнал от кнок сензор 1" - да ама не - като запали само колата и тази грешка за кнок сензора се записва пакРазпиляхме тогава част от инсталацията и к"во да видим
Еми, оказа се в крайна сметка, че на единия антидетонационен датчик /кнок сензор/ му е укъсил кабела, който носи инфо до ЕКУ-то и вероятно го лъже, че колата детонира, от там пък сигурно компа или реже от аванса или буха бензин, че да гаси детонациите и
Сега нещата с "връвеньето" стоят значително по-добре :D Примерно на клипчето първия път по баира нагоре /трасето някои го познават
/ колата преминаваше с малко над 140 км./ч., сега преминава пак с малко над ама 170 км./ч.
, като част от горивото и беше и дизел
Така е в резултат на едно недоразумение на бензиностанция на "РОМПЕТРОЛ" капнааме 20 ЛВ. ДИЗЕЛ и служителката ми обясни, че вобще не чула колата дали работи
Следващия път ще вляза там със всичката газ "у регулатор"
А на капачката на резевоара ще напиша какво аджаба се навира и налива в таз дупка! Реагирахме на време уж, ама и още сутрин, като запаля се опитва да прекъсва, пуши и смрад от гърнето, като след "ДАПАДЖИЙСКИ РЕЙС" Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 И те така
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Радвам се че се е оправил проблемаСега остава да и се понарадваш така и после кончетата нагоре.А пък най-сладко е както нямаш отличителни знаци с някои гъзари по междуградските пътища,голямо наказване пада и им увисват ченетата.Като идвам в петък ще мина през Кайчо да се видим
ама ще пиша предварително де.
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
ivanko_rs написа:Радвам се че се е оправил проблемаСега остава да и се понарадваш така и после кончетата нагоре.А пък най-сладко е както нямаш отличителни знаци с някои гъзари по междуградските пътища,голямо наказване пада и им увисват ченетата.Като идвам в петък ще мина през Кайчо да се видим
ама ще пиша предварително де.
Ако ще идваш верно пиши да се видиме :D
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:: Така е в резултат на едно недоразумение на бензиностанция на "РОМПЕТРОЛ" капнааме 20 ЛВ. ДИЗЕЛ и служителката ми обясни, че вобще не чула колата дали работиМалиии не ми са мисли ква щеше да бъде картината............
Коментар
-
Доизгорихме нафтобензина, наляхме само бензин и"връьене връи честна дума". Много странно обаче не е склонна да върти гуми
Прави голям километраж, но не върти така зверски, както примерно атмосверката ми въртеше! Сега имам предвид, че не върти гуми само от газ примерно на 1-ва скорост или пък при превключване от 1-ва на втора. Иначе при потегляне ако отпуснеш малко повечко най-десния крак на най-десния педал остава си на място и се скрива в пушилка ма при каране не буксува :D
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Доизгорихме нафтобензина, наляхме само бензин и"връьене връи честна дума". Много странно обаче не е склонна да върти гуми
Прави голям километраж, но не върти така зверски, както примерно атмосверката ми въртеше! Сега имам предвид, че не върти гуми само от газ примерно на 1-ва скорост или пък при превключване от 1-ва на втора. Иначе при потегляне ако отпуснеш малко повечко най-десния крак на най-десния педал остава си на място и се скрива в пушилка ма при каране не буксува :D
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар