Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Мarea 2000 20V Турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Ици, в Русе има един човек Жорката, вносител на маслата "YACCO". Просветените го знаят ДОБРЕ. Човека в момента предлага и тази естерна керамика, за която ти говоря. Същия този човек е основен спонсор на автомобил от българския рали шампионат и доставчик на тази естерна керамика на още четири отбора. С тази керамика значи сега карат освен ЕСКОРТ КОСУЪРТ-А бяло червен с надписи XENUM, един от лансърите и една импреза. Тези автомобили се поддържат професионално - ясно ти е ревизия след всеки сезон, като при разглобяване на ДВГ се съставя протокол, на който се подписва и доставчика на масло............... Договорите на отборите са подновени за пореден път с горната марка масло /Ксенум/ значи тази керамика се справя успешно! И цялата тази работа, която ти вероятно добре знаеш ти я обяснявам заради това, че вашия градски Жорката знаеше добре какво правя, като категорично заяви, че маслото за разработка ще бъде този синтетичен Еурол, който ще се кара 2000-2500 км. в режими на работа до 3-4000 оборота - в края на пробега, след което ще се смени с любимата ми керамика и ще се дава газ!Значи мисълта ми беше, че не всички-без изключение перформанс мотори се разработват по описания от теб начин. Тук в БГ само има 4 мотора на автомобили от рали шампионата, за които знам категорично, че се разработват по моя начин!Съвсем добронамерено искам да продължа с това, че неустойчивостта /както и сам посочи/ на минерелното масло се изразява за съжаление в разкъсване В ОПРЕДЕЛЕНИ УЧАСТЪЦИ на масления филм! Там в разкъсаните участъци вече имаме триене на метал в метала и триещите се на сухо метални части Този неустойчив маслен филм на минералното масло е и по дебел, което в допълнителна степен Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 И най - гадното според мен на твоя вариант на разработка е това, че това минералното масло, колкото е неустойчиво на филм х 3 поне е неустойчиво на температури И в този режим на работа - ускоряване със средна газ до 2 после до 3, после до 4, 5, 6, 7 хил. оборота в нормален температурен режим на ДВГ - температурата в турбината е непосилна за минералното масло, което се пържи буквално, минавайки от там и на практика спира да работи още при първото достигане на нормална работна температура на ДВГ. През това време пък ти си разработваш мотора в тези екстремни за него режими на работа с неработещо масло и и и и....... Температурната неустойчивост на минералните масла /щото до неотдавна нямаше така боллук синтетики/ беше оформила мнението на старите мастори от недалечното минало, че турбината била келява работа, не издържала нито тя, пък скапвала и мотора - просто наличните тогава масла на пазара /предимно минерални/ не работеха и те /маслата/, а не турбината скапваха моторитеЩе опитам да бъда още по убедителен ! Закупувайки си от магазина чисто нова кола вкл. и "бензин с турбо" колата ти я продават с масло с вискозитет 0w30 - едно от най - тънките синтетични масла !!! Според човека, който ти описах по - горе в цяла Европа ползват не твоя метод на разработване на перформанс моторите поради изброените причини! За проявеното недоверие от моя страна към Жорката в края на разговора ни от преди малко той /Жорката де/ ми сподели, че за всички тези неща справка можело да се направи в една наука - Трибология се казвала, той поне от там ги знаел. Вие с Иванко сте май запознати с тази наука. Вижте и вие в крайна сметка сега, знам ли вече кой е крив и кой прав. А Телефона за връзка с Жоро е 820101 - Русе. Той като заговори за масла стига до подробности от ниво атоми и молекули и е значително по убедителен от мен
    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

    Коментар


      #92
      Метода на ici е описан от един немски тунер в интернет и доста хора са писали в сайта му, че резултата е добър. Тази тема беше доста популярна преди няколко години. Все пак категоричен отговор дали е по-добра няма. Само, че като го четох преди година никъде не се говореше за минерално масло. Ще се опитам да го намеря този сайт пак. Все пак чистата логика ме кара да не съм съгласен с този метод. И явно и както каза 2000 20v turbo с този метод не са съгласни световните автопроизводители. Защото при чисто новите коли минералното масло е ЗАБРАНЕНО. Не само в първите километри а и въобще. Сложиш ли - край с гаранцията. Освен това колите електронно за първите километри са ограничени и не можеш да ги изпомпаш на максимум което е още едно противоречие с метода описан от ici. Теорията с минералното масло се прилагаше едно време със старите двигатели. При съвременните мотори и то пък турбо да разработваш с минерално масло според мен е лудост. Още повече на турбо мотор където масло е най-подложено на високи температури!
      KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
      Land Rover Discovery 2.5TD '94
      EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
      EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
      EX: Fiat Regata 1.7D '84

      Коментар


        #93
        Не са толкова драматични нещата с минералното масло, както ги описвате. И турбото няма да се съсипе докато трае разработката.Ползва се не какво да е масло, да не си мислите за М10Д :D . Има достатъчно голям избор от минерални масла с най-високия индекс SL като на синтетичните, не примерно като едновремешните SF да речем.Чисто новите модели не ги месете в случая, нашите мотори са от старото кораво проектирано поколение и при каране с много газ се чувстват перфектно с рейсинг вискозитет 50 или 60. Тия новите дето са за вискозитет 30 не мисля че в заводският си вид могат да се подложат безпроблемно на някакъв силов тунинг.А това че тук са разработвали бегачки със синтетично масло не ме изненада много, понеже се знае че там в тези среди понякога има по-особени схващания за нещата които не съвпадат с някой други разбирания по света. Аз предпочитам да следвам метода на западните тунери с дългогодишен опит и съм доволен.Разработих си с минерален Мобил 15В40 по описания метод и сега вече съм със синтетичния Мобил1 15В50.Като резултат мога да кажа, че на празен ход от маркуча на картерните газове има само пулсиране на налягането, след яко каране има само леко омазнен кондез, пушене няма изобщо, така че и при мен метода си свърши работата.Интересно ще ми е да прочета някъде нещо за разработка на сегментите със синтетично масло.Между другото на твоя мотор правихте ли хонинг на цилиндрите преди да му сложите нови сегменти, защото и тоя момент от гледна точка на припасването е също много тънък.
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #94
          ici написа:
          Не са толкова драматични нещата с минералното масло, както ги описвате. И турбото няма да се съсипе докато трае разработката.Ползва се не какво да е масло, да не си мислите за М10Д :D . Има достатъчно голям избор от минерални масла с най-високия индекс SL като на синтетичните, не примерно като едновремешните SF да речем.Чисто новите модели не ги месете в случая, нашите мотори са от старото кораво проектирано поколение и при каране с много газ се чувстват перфектно с рейсинг вискозитет 50 или 60. Тия новите дето са за вискозитет 30 не мисля че в заводският си вид могат да се подложат безпроблемно на някакъв силов тунинг.А това че тук са разработвали бегачки със синтетично масло не ме изненада много, понеже се знае че там в тези среди понякога има по-особени схващания за нещата които не съвпадат с някой други разбирания по света. Аз предпочитам да следвам метода на западните тунери с дългогодишен опит и съм доволен.Разработих си с минерален Мобил 15В40 по описания метод и сега вече съм със синтетичния Мобил1 15В50.Като резултат мога да кажа, че на празен ход от маркуча на картерните газове има само пулсиране на налягането, след яко каране има само леко омазнен кондез, пушене няма изобщо, така че и при мен метода си свърши работата.Интересно ще ми е да прочета някъде нещо за разработка на сегментите със синтетично масло.Между другото на твоя мотор правихте ли хонинг на цилиндрите преди да му сложите нови сегменти, защото и тоя момент от гледна точка на припасването е също много тънък.
          На моя мотор хонинга /заводския/ не беше мръднал в цялата работна част на сегментите - усещаше се с нокът! И 5 ттях цилиндъра имаха по около една стотна елипси :D и то в различни посоки измерени! Тук тез дни си мисля да кача малко снимчици и клип и ще видиш как изглеждат нещата около отдушника след около 1300 км, като последните 200 от тях са с постоянна скорост 150 -160 км.ч и с около 3500 - 4000 оборота в продължение на 40 мин до час. Пък хората нищо, че са от БГ са смляли повече двигатели от всички нас тук във форума взети заедно и освен метода на пробата и грешката вече си вадят изводи и работят и с химически изследвания. Примерно единствената в БГ лаборатория за химически изследвания на масла в различни условия на работа е при вас - в Русе и е собственост все на същия човек - Жоро. Пак примерно можете да си направите експеримент работило масло да му го занесете за анализ и той ще ви каже в какво състояние е вече маслото без да знае марката му. Така сам ще се убедиш кое масло как се отразява на ДВГ - то ти. И все в тази лаборатория е установено безспорно, че и най - високия клас на минералното масло загрято до работната температура на една турбина губи над 50 процента от свойствата си още при първото му загряване до там. От там нататък минералното масло в турбо двигателя добре изпълнява само свойствата си на охлаждане.И Ици моляте бе човек, шашкаш ме със тези новите - старите двигатели Допуските и хлабините в лагери, сегменти и т.н. отдавна са си едни и същи /е айде почти/. А убедима сега, че една Лада в добра кондиция не и е добре да си карка с някоя корава синтетика. Итези новите коли ги продават с този вискозитет - 0w30 само като първо масло Фенове сте не ви е излишно срещнете се с Жоро има какво да си кажете!
          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

          Коментар


            #95
            2000 20v turbo написа:
            ...
            Колега ,всеки си изказва мнението,това направи и Ици.Ти си си избрал този метод ,той неговия.Само ще те помоля да не даваш превес на масла над други щото си е реклама.Жоро ти е обяснил,зарибил това си направил,ами много добре надявам се всичко да е ОК и да нямаш главоболия.Ние обаче се придържаме както каза Ици към западните тунери по простата причина че голяма част от средата на автомобилните състезатели с извинение не знаят какво правят по автомобилите си и следват това което са видяли,чули или някой им е казал.Това всичкото го казвам от опит,а не така да се дракам,не искам никой да обидя,затова и не споменавам имена.Това искаше да каже и Ици в по-горния си пост.По отношение на нашите по-стари и здрави мотори също е много прав,той и твоя клони в таз група.На твоя както и на нашите мотори по заводска спецификация дават масло с вискозитет 10w40 и клас SH/A3 ,това че му наливаш масло с друг вискозитет е само по твое решение.Забележи и колко е нисък предписания клас.Новите мотори ги правят с 0w30 не защото е по-добре за мотора,а защото е по-екологично от страна вредни емисии,а най-важното нещо е че завода ИСКА мотора който ще конструира да работи с такова масло Точно затова и безпепелните масла са с вискозитет 5w30.Офф,стана лекция за маслата Я давай снимки да видим как изглежда и клипче как звучи :D
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #96
              Баварка не си ли е казал и тук тежката дума?Направо съм изненадан.
              I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

              Коментар


                #97
                avvasilev написа:
                Баварка не си ли е казал и тук тежката дума?Направо съм изненадан.
                Абе тоя юнак кво ми беше писал в другата тема, че не можах да видя изтриха ни и на двамата постовете
                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                Коментар


                  #98
                  Иванко най-късно в понеделник ще има и фото и клип със звук /и светлина/. Утре ще понаправя малко снимченца и клипченца и ще ги гледаме :D Пък това за маслата верно стана, като лекция, ма не съм съгласен и с теб за някои неща примерно заради какви емисии ги препоръчват тези новите масла, те в голямата си част са смазочни средства, а не гориво /пази боже/ Пък за зарибяването трудничко кълва - трябва ми верно сериозна стръв /аргументи в случая/, за да клъвна
                  ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                  Коментар


                    #99
                    2000 20v turbo написа:
                    avvasilev написа:
                    Баварка не си ли е казал и тук тежката дума?Направо съм изненадан.
                    Абе тоя юнак кво ми беше писал в другата тема, че не можах да видя изтриха ни и на двамата постовете
                    Нищо, което да заслужава внимание, вервай ми.
                    I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                    Коментар


                      2000 20v turbo написа:
                      Примерно единствената в БГ лаборатория за химически изследвания на масла в различни условия на работа е при вас - в Русе и е собственост все на същия човек - Жоро. !
                      Батка ти на процент ли си при Жоро Нищо лично и към двамата ма недеи моляте да пишеш такива несериозни работи Ся ко искаш да ми кажеш че тука в завода на Приста Ойл мангалите бъркат маслата в варели с лопата и наливат добавките с кофите Недеи така аз лично познавам 3ма човека които работят в лабораториите на завода Има един които е колега от форума даже Лабораторията на Приста е уникална и втора в БГ няма,а също така няма и втора като нея на балканите,а също и като обороудване е една от най-модерните в Европа! Да не забравяме в колко държави имат вече заводи

                      Коментар


                        idm написа:
                        2000 20v turbo написа:
                        Примерно единствената в БГ лаборатория за химически изследвания на масла в различни условия на работа е при вас - в Русе и е собственост все на същия човек - Жоро. !
                        Батка ти на процент ли си при Жоро Нищо лично и към двамата ма недеи моляте да пишеш такива несериозни работи Ся ко искаш да ми кажеш че тука в завода на Приста Ойл мангалите бъркат маслата в варели с лопата и наливат добавките с кофите Недеи така аз лично познавам 3ма човека които работят в лабораториите на завода Има един които е колега от форума даже Лабораторията на Приста е уникална и втора в БГ няма,а също така няма и втора като нея на балканите,а също и като обороудване е една от най-модерните в Европа! Да не забравяме в колко държави имат вече заводи
                        Не батка не съм на процент при никого Процентите за които работя и от както работя са 100 И аз нищо лично ма ти на % в "Приста" ли си И ако действително им е най-модерна лабораторията на Балканския п-в. мноо жалко - с най - добрата лаборатория, а продуктите им /според мен/Да питам и още нещо, мога ли примерно в тази модерна лаборатория на "Приста" да занеса отработеното си масло и да ми направят примерно един сравнителен анализ с ново масло от съответната марка За лаборатория с такива възможности говорех по - горе! Ако да - дай някакъв телефон да се свържа и верно мисля да се възползвам от такава възможност! Щото аз по-горе съм написал телефон и който има желание може да провери информацията която съм постнал!
                        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                        Коментар


                          2000 20v turbo написа:
                          Не батка не съм на процент при никого Процентите за които работя и от както работя са 100 И аз нищо лично ма ти на % в "Приста" ли си И ако действително им е най-модерна лабораторията на Балканския п-в. мноо жалко - с най - добрата лаборатория, а продуктите им /според мен/Да питам и още нещо, мога ли примерно в тази модерна лаборатория на "Приста" да занеса отработеното си масло и да ми направят примерно един сравнителен анализ с ново масло от съответната марка За лаборатория с такива възможности говорех по - горе! Ако да - дай някакъв телефон да се свържа и верно мисля да се възползвам от такава възможност! Щото аз по-горе съм написал телефон и който има желание може да провери информацията която съм постнал!
                          И аз не съм на процент да ти кажа в Приста А ти като говориш за тяхните продукти само да попитам ползвал ли си ги някога или само се осланяш на стара слава Не приемам отговор че тяхните масла не ставали Мога да се съглася само ако видя химическа обосновка Много познати имам които карат с такива масла и то неколкократни смени правят и са си все доволни( вкл и ЖТД мотори ) Колкото до пробите може да си занесеш да ти направят проба не е проблем само незнам дали ще може да си позволиш цената Незнам каква е точно но е дебела при всички положения Ще се интересувам и ще ти пиша пък ще видим...............

                          Коментар


                            idm написа:
                            2000 20v turbo написа:
                            Не батка не съм на процент при никого Процентите за които работя и от както работя са 100 И аз нищо лично ма ти на % в "Приста" ли си И ако действително им е най-модерна лабораторията на Балканския п-в. мноо жалко - с най - добрата лаборатория, а продуктите им /според мен/Да питам и още нещо, мога ли примерно в тази модерна лаборатория на "Приста" да занеса отработеното си масло и да ми направят примерно един сравнителен анализ с ново масло от съответната марка За лаборатория с такива възможности говорех по - горе! Ако да - дай някакъв телефон да се свържа и верно мисля да се възползвам от такава възможност! Щото аз по-горе съм написал телефон и който има желание може да провери информацията която съм постнал!
                            И аз не съм на процент да ти кажа в Приста А ти като говориш за тяхните продукти само да попитам ползвал ли си ги някога или само се осланяш на стара слава Не приемам отговор че тяхните масла не ставали Мога да се съглася само ако видя химическа обосновка Много познати имам които карат с такива масла и то неколкократни смени правят и са си все доволни( вкл и ЖТД мотори ) Колкото до пробите може да си занесеш да ти направят проба не е проблем само незнам дали ще може да си позволиш цената Незнам каква е точно но е дебела при всички положения Ще се интересувам и ще ти пиша пък ще видим...............
                            О"к Аз не ползвам продукти на приста - не ми се рискува нещо Пък ти ако им имаш такова чак доверие опитай със скутера - там бързо ще се разбере качеството на продуктите им
                            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                            Коментар


                              2000 20v turbo написа:
                              О"к Аз не ползвам продукти на приста - не ми се рискува нещо Пък ти ако им имаш такова чак доверие опитай със скутера - там бързо ще се разбере качеството на продуктите им
                              Е те точно там е в момента такова маслото Това вече от 3000км и няма проблем никакъв И наи голямото мое учудване беше че на туи животно му дават по спецификация минерално масло А там все пак не са малко оборотите( то на 2000 му е празния ход ) Между другото не искам моите думи да се приемат като реклама Нямам никаква полза от продажбите на Приста нито пък работя там просто понякога се дразня на някои доста успорими факти.2000 20v turbo извиняваи за спама които настъпи тука по темата Ако имаш нещо против няма проблем да си забърша моите постове аз също няма да имам против Колкото до тестването в лабораторията наистина ще се интересувам за какви пари става и възможно ли е това да става за простосмърни

                              Коментар


                                2000 20v turbo написа:
                                idm написа:
                                2000 20v turbo написа:
                                Примерно единствената в БГ лаборатория за химически изследвания на масла в различни условия на работа е при вас - в Русе и е собственост все на същия човек - Жоро. !
                                Батка ти на процент ли си при Жоро Нищо лично и към двамата ма недеи моляте да пишеш такива несериозни работи Ся ко искаш да ми кажеш че тука в завода на Приста Ойл мангалите бъркат маслата в варели с лопата и наливат добавките с кофите Недеи така аз лично познавам 3ма човека които работят в лабораториите на завода Има един които е колега от форума даже Лабораторията на Приста е уникална и втора в БГ няма,а също така няма и втора като нея на балканите,а също и като обороудване е една от най-модерните в Европа! Да не забравяме в колко държави имат вече заводи
                                Не батка не съм на процент при никого Процентите за които работя и от както работя са 100 И аз нищо лично ма ти на % в "Приста" ли си И ако действително им е най-модерна лабораторията на Балканския п-в. мноо жалко - с най - добрата лаборатория, а продуктите им /според мен/Да питам и още нещо, мога ли примерно в тази модерна лаборатория на "Приста" да занеса отработеното си масло и да ми направят примерно един сравнителен анализ с ново масло от съответната марка За лаборатория с такива възможности говорех по - горе! Ако да - дай някакъв телефон да се свържа и верно мисля да се възползвам от такава възможност! Щото аз по-горе съм написал телефон и който има желание може да провери информацията която съм постнал!
                                Здравей и поздрави от Русе. idm в предишния си пост говореше именно за мен. Колега ако обичаш след като не си в кухнята недей въобще да говориш за маслата на Приста. Аз няма да те убеждавам в нищо. Всеки има право на собствено мнение, но заради такива изказвания България е на това дередже. Имаш нещо против българското производство ли? А като си вземеш една шарена кутийка знаеш ли каква "боза" ще изскочи от вътре. АЗ ЗНАМ, защото са минали достатъчно на брой и вид шарени "западни" кутийки и тубички, които хората ги боготворят, а аз лично не бих посмял да ги сложа в Праисторическото си Типо, след като им видя показателите от различните анализи.Сега да отговоря на твоя въпрос. Да може да се направи пълен анализ на дадено масло. Може да ти се прекара през инфрачервен спектрофотометър, или ако искаш през атомно-емисионен. Но за някой анализ може би трябва да продадеш част от колата за да го платиш. Но все пак ако решиш обади се.
                                Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                                Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                                Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                                Коментар

                                Working...
                                X