Ици, в Русе има един човек Жорката, вносител на маслата "YACCO". Просветените го знаят ДОБРЕ. Човека в момента предлага и тази естерна керамика, за която ти говоря. Същия този човек е основен спонсор на автомобил от българския рали шампионат и доставчик на тази естерна керамика на още четири отбора. С тази керамика значи сега карат освен ЕСКОРТ КОСУЪРТ-А бяло червен с надписи XENUM, един от лансърите и една импреза. Тези автомобили се поддържат професионално - ясно ти е ревизия след всеки сезон, като при разглобяване на ДВГ се съставя протокол, на който се подписва и доставчика на масло............... Договорите на отборите са подновени за пореден път с горната марка масло /Ксенум/ значи тази керамика се справя успешно! И цялата тази работа, която ти вероятно добре знаеш ти я обяснявам заради това, че вашия градски Жорката знаеше добре какво правя, като категорично заяви, че маслото за разработка ще бъде този синтетичен Еурол, който ще се кара 2000-2500 км. в режими на работа до 3-4000 оборота - в края на пробега, след което ще се смени с любимата ми керамика и ще се дава газ!Значи мисълта ми беше, че не всички-без изключение перформанс мотори се разработват по описания от теб начин. Тук в БГ само има 4 мотора на автомобили от рали шампионата, за които знам категорично, че се разработват по моя начин!Съвсем добронамерено искам да продължа с това, че неустойчивостта /както и сам посочи/ на минерелното масло се изразява за съжаление в разкъсване В ОПРЕДЕЛЕНИ УЧАСТЪЦИ на масления филм! Там в разкъсаните участъци вече имаме триене на метал в метала и триещите се на сухо метални части Този неустойчив маслен филм на минералното масло е и по дебел, което в допълнителна степен Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 И най - гадното според мен на твоя вариант на разработка е това, че това минералното масло, колкото е неустойчиво на филм х 3 поне е неустойчиво на температури И в този режим на работа - ускоряване със средна газ до 2 после до 3, после до 4, 5, 6, 7 хил. оборота в нормален температурен режим на ДВГ - температурата в турбината е непосилна за минералното масло, което се пържи буквално, минавайки от там и на практика спира да работи още при първото достигане на нормална работна температура на ДВГ. През това време пък ти си разработваш мотора в тези екстремни за него режими на работа с неработещо масло и и и и....... Температурната неустойчивост на минералните масла /щото до неотдавна нямаше така боллук синтетики/ беше оформила мнението на старите мастори от недалечното минало, че турбината била келява работа, не издържала нито тя, пък скапвала и мотора - просто наличните тогава масла на пазара /предимно минерални/ не работеха и те /маслата/, а не турбината скапваха моторитеЩе опитам да бъда още по убедителен ! Закупувайки си от магазина чисто нова кола вкл. и "бензин с турбо" колата ти я продават с масло с вискозитет 0w30 - едно от най - тънките синтетични масла !!! Според човека, който ти описах по - горе в цяла Европа ползват не твоя метод на разработване на перформанс моторите поради изброените причини! За проявеното недоверие от моя страна към Жорката в края на разговора ни от преди малко той /Жорката де/ ми сподели, че за всички тези неща справка можело да се направи в една наука - Трибология се казвала, той поне от там ги знаел. Вие с Иванко сте май запознати с тази наука. Вижте и вие в крайна сметка сега, знам ли вече кой е крив и кой прав. А Телефона за връзка с Жоро е 820101 - Русе. Той като заговори за масла стига до подробности от ниво атоми и молекули и е значително по убедителен от мен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Мarea 2000 20V Турбо
Collapse
X
-
Метода на ici е описан от един немски тунер в интернет и доста хора са писали в сайта му, че резултата е добър. Тази тема беше доста популярна преди няколко години. Все пак категоричен отговор дали е по-добра няма. Само, че като го четох преди година никъде не се говореше за минерално масло. Ще се опитам да го намеря този сайт пак. Все пак чистата логика ме кара да не съм съгласен с този метод. И явно и както каза 2000 20v turbo с този метод не са съгласни световните автопроизводители. Защото при чисто новите коли минералното масло е ЗАБРАНЕНО. Не само в първите километри а и въобще. Сложиш ли - край с гаранцията. Освен това колите електронно за първите километри са ограничени и не можеш да ги изпомпаш на максимум което е още едно противоречие с метода описан от ici. Теорията с минералното масло се прилагаше едно време със старите двигатели. При съвременните мотори и то пък турбо да разработваш с минерално масло според мен е лудост. Още повече на турбо мотор където масло е най-подложено на високи температури!
Коментар
-
Не са толкова драматични нещата с минералното масло, както ги описвате. И турбото няма да се съсипе докато трае разработката.Ползва се не какво да е масло, да не си мислите за М10Д :D . Има достатъчно голям избор от минерални масла с най-високия индекс SL като на синтетичните, не примерно като едновремешните SF да речем.Чисто новите модели не ги месете в случая, нашите мотори са от старото кораво проектирано поколение и при каране с много газ се чувстват перфектно с рейсинг вискозитет 50 или 60. Тия новите дето са за вискозитет 30 не мисля че в заводският си вид могат да се подложат безпроблемно на някакъв силов тунинг.А това че тук са разработвали бегачки със синтетично масло не ме изненада много, понеже се знае че там в тези среди понякога има по-особени схващания за нещата които не съвпадат с някой други разбирания по света. Аз предпочитам да следвам метода на западните тунери с дългогодишен опит и съм доволен.Разработих си с минерален Мобил 15В40 по описания метод и сега вече съм със синтетичния Мобил1 15В50.Като резултат мога да кажа, че на празен ход от маркуча на картерните газове има само пулсиране на налягането, след яко каране има само леко омазнен кондез, пушене няма изобщо, така че и при мен метода си свърши работата.Интересно ще ми е да прочета някъде нещо за разработка на сегментите със синтетично масло.Между другото на твоя мотор правихте ли хонинг на цилиндрите преди да му сложите нови сегменти, защото и тоя момент от гледна точка на припасването е също много тънък.
Коментар
-
ici написа:Не са толкова драматични нещата с минералното масло, както ги описвате. И турбото няма да се съсипе докато трае разработката.Ползва се не какво да е масло, да не си мислите за М10Д :D . Има достатъчно голям избор от минерални масла с най-високия индекс SL като на синтетичните, не примерно като едновремешните SF да речем.Чисто новите модели не ги месете в случая, нашите мотори са от старото кораво проектирано поколение и при каране с много газ се чувстват перфектно с рейсинг вискозитет 50 или 60. Тия новите дето са за вискозитет 30 не мисля че в заводският си вид могат да се подложат безпроблемно на някакъв силов тунинг.А това че тук са разработвали бегачки със синтетично масло не ме изненада много, понеже се знае че там в тези среди понякога има по-особени схващания за нещата които не съвпадат с някой други разбирания по света. Аз предпочитам да следвам метода на западните тунери с дългогодишен опит и съм доволен.Разработих си с минерален Мобил 15В40 по описания метод и сега вече съм със синтетичния Мобил1 15В50.Като резултат мога да кажа, че на празен ход от маркуча на картерните газове има само пулсиране на налягането, след яко каране има само леко омазнен кондез, пушене няма изобщо, така че и при мен метода си свърши работата.Интересно ще ми е да прочета някъде нещо за разработка на сегментите със синтетично масло.Между другото на твоя мотор правихте ли хонинг на цилиндрите преди да му сложите нови сегменти, защото и тоя момент от гледна точка на припасването е също много тънък.ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:...Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Иванко най-късно в понеделник ще има и фото и клип със звук /и светлина/. Утре ще понаправя малко снимченца и клипченца и ще ги гледаме :D Пък това за маслата верно стана, като лекция, ма не съм съгласен и с теб за някои неща примерно заради какви емисии ги препоръчват тези новите масла, те в голямата си част са смазочни средства, а не гориво /пази боже/ Пък за зарибяването трудничко кълва - трябва ми верно сериозна стръв /аргументи в случая/, за да клъвнаТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:avvasilev написа:Баварка не си ли е казал и тук тежката дума?Направо съм изненадан.I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Примерно единствената в БГ лаборатория за химически изследвания на масла в различни условия на работа е при вас - в Русе и е собственост все на същия човек - Жоро. !
Коментар
-
idm написа:2000 20v turbo написа:Примерно единствената в БГ лаборатория за химически изследвания на масла в различни условия на работа е при вас - в Русе и е собственост все на същия човек - Жоро. !ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Не батка не съм на процент при никого Процентите за които работя и от както работя са 100 И аз нищо лично ма ти на % в "Приста" ли си И ако действително им е най-модерна лабораторията на Балканския п-в. мноо жалко - с най - добрата лаборатория, а продуктите им /според мен/Да питам и още нещо, мога ли примерно в тази модерна лаборатория на "Приста" да занеса отработеното си масло и да ми направят примерно един сравнителен анализ с ново масло от съответната марка За лаборатория с такива възможности говорех по - горе! Ако да - дай някакъв телефон да се свържа и верно мисля да се възползвам от такава възможност! Щото аз по-горе съм написал телефон и който има желание може да провери информацията която съм постнал!
Коментар
-
idm написа:2000 20v turbo написа:Не батка не съм на процент при никого Процентите за които работя и от както работя са 100 И аз нищо лично ма ти на % в "Приста" ли си И ако действително им е най-модерна лабораторията на Балканския п-в. мноо жалко - с най - добрата лаборатория, а продуктите им /според мен/Да питам и още нещо, мога ли примерно в тази модерна лаборатория на "Приста" да занеса отработеното си масло и да ми направят примерно един сравнителен анализ с ново масло от съответната марка За лаборатория с такива възможности говорех по - горе! Ако да - дай някакъв телефон да се свържа и верно мисля да се възползвам от такава възможност! Щото аз по-горе съм написал телефон и който има желание може да провери информацията която съм постнал!ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:О"к Аз не ползвам продукти на приста - не ми се рискува нещо Пък ти ако им имаш такова чак доверие опитай със скутера - там бързо ще се разбере качеството на продуктите им
Коментар
-
2000 20v turbo написа:idm написа:2000 20v turbo написа:Примерно единствената в БГ лаборатория за химически изследвания на масла в различни условия на работа е при вас - в Русе и е собственост все на същия човек - Жоро. !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар