Ще проверя утре! Мерсаж!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Мarea 2000 20V Турбо
Collapse
X
-
ivanko_rs написа:Виж тука http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_11624_0.html за електронния бууст контролТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
idm написа:2000 20v turbo написа:Не можах да го открия този юнакТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Без соленоидче сме, но километрите пробег са вече 1300. Още мънинкичко и ще пробваме с "педала до метала" да видим за кво иде на реч !
Коментар
-
ici написа:2000 20v turbo написа:Без соленоидче сме, но километрите пробег са вече 1300. Още мънинкичко и ще пробваме с "педала до метала" да видим за кво иде на реч !ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Междувременно що се надяваше да съм с минерално масло и на 800 км да дам газ
Коментар
-
ici написа:2000 20v turbo написа:Междувременно що се надяваше да съм с минерално масло и на 800 км да дам газТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Това което описах като метод на разработка се прилага от всички професионалисти на перформанс подготвени мотори по света.Без никакви изключения.Има само два варианта.Единият е 500-800 км пробег с постепенно увеличаване на натоварването, а другият е още по-бърз на дино стенд за не повече от три часа.Когато лагерите на коляновия вал са с необходимия толеранс а не са затегнати, въобще няма нужда да ги мислиш.А и контактната повърхност на шийките е много голяма съответно контактното налягане е невисоко и няма опастност от разкъсване на масления филм.Той може да се разкъса при много високи обороти или при много нисък вискозитет на ниски обороти.Точно това се търси с употребата на минерално масло - то е с най-ниска устойчивост на филма на контактно налягане и по този начин сегментите могат механично да се трият и да се припаснат.За сравнение синтетичното масло има около 3 пъти по-висока стойност на контактното налягане, което филма му може да понесе.Ако си сменял сегменти и се опитваш да ги сработиш със синтетично масло двигателят ти ще си остане със много силно духане и ще си далече от това което наистина може да покаже като възможности.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар