Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Мarea 2000 20V Турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    hf hpe написа:
    с ЕКУ-то ще имаш проблемибих те посъветвал да се обърнеш към колегата 1115 за решаването им
    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

    Коментар


      #62
      1115 написа:
      hf hpe написа:
      лично мое мнение е, че двигателя най-лесносе слага в коша когато е куплирана със скоростната кутияи се пъхат одолу, а не отгоренай-добре заедно с моста и окачванетоза другото не съм правил
      Тоя пък скромничи ..........нищо не бил правил, а?
      2000 20v turbo написа:
      hf hpe написа:
      много грешен подход
      Приятелю ти колко такива конверсии си направил? И кое верно му е грешното на подхода
      Приятелю,точно на място попадна с въпроса си. Бас ловя, че е правил повече конверсии от всички в този форум + теб.И понеже е много скромен аз ще ти кажа за някой от тях.1. Типо с мотор 2.0 20V Turbo - като твоя и то преди 5г. (Типото на Фил ако си чувал).2. Алфа 2.0TS 16V направена на 2.0TS 16V Turbo. 3. Една Делта турбо също е негово творение. Това са завършените творения, а има още няколко в прогрес.Надявам се това да е достатъчен отговор на цитирания от мен твой въпрос.
      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

      Коментар


        #63
        2000 20v turbo написа:
        .......................
        Успокоите топката всички ве Бива ли такива работи Големи ора сме ве Колега 2000 20v turbo има тука хора от които можеш да научиш добри нещица в начинанията си( не те задължавам да ги слушаш ) просто не приемаи тяхните изказвания като празни приказки Колкото до колегата 1115 тои си мълчи но се чува тук там че прави турбо конверсия в момента По нататъшни обяснения ще оставя на него ако тои желае да ни поразкаже Късмет на всички които изобщо ровят по колите си ( без значение дали е на добре или на зле )

        Коментар


          #64
          Нека запазим добрия тон колеги! Имаме си тема за мерене на конете А тук може да разчистим, стига колегата да пожелае.Аз лично непрекъснато следя темата и чакам с нетърпение нови снимки и развитие!Дано скоро да видим как се движи звяра!
          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

          Коментар


            #65
            HGT

            така е колега много си прав и аз на това се надявам))
            Прикачени файлове
            2000.16v.TURBO
            http://vbox7.com/play:7cbebdda
            http://www.vbox7.com/play:af1b159e

            Коментар


              #66
              колега "2000 20v turbo" видя ли как та усраха само щото не си махнал фаровете другия път като пускаш тема може би да е "Свалят ли се фаровете при турбо конверсия" -ще се задържи във "важни"модератора "1115" и колегата "ivanko_rs" може и да са в час със някои фиати ама твойта "марея" май от мозамбик ще излезе че голямопудрене падна. мойте дълбоки уважения към тях и това което могат ама те има от де да черпят инфо дали мотора на марейката влиза като у тях си единия да пита човека с многото сложени турбалани а другия агентите си от Попово а ти разбра ли колега "2000 20v turbo" че си се прекарал -конверсията ти не е кой знае какво
              ivanko_rs написа:
              ...Не си мисли че като правиш конверсия на Марея е кой знае какво,тя също е на платформа Типо ,така че въпроса ти "дали е правил" отпада автоматично И аз ще ти кажа същото ,мотора се вади отдолу с кутията,цялото магаре и окачването,това съм го правил и аз,така че не казвай на правилния метод грешен.Казвам ти го от патене,защото сме се мъчили да вадим такъв мотор(2.0 16 и кутията му,по отделно ) отгоре и е много непосилна работа.
              ей тоя 1 цилиндър и 4 клапана горница е.... м... му на пейзажанаправи си колата и си каркай докато потече масло от а’спуха пък форумите остави на такива като нас да си чешем ноктитеутре пак пусни снимки...аиде със здраве

              Коментар


                #67
                gogo16v написа:
                колега "2000 20v turbo" видя ли как та усраха само щото не си махнал фаровете другия път като пускаш тема може би да е "Свалят ли се фаровете при турбо конверсия" -ще се задържи във "важни"модератора "1115" и колегата "ivanko_rs" може и да са в час със някои фиати ама твойта "марея" май от мозамбик ще излезе че голямопудрене падна. мойте дълбоки уважения към тях и това което могат ама те има от де да черпят инфо дали мотора на марейката влиза като у тях си единия да пита човека с многото сложени турбалани а другия агентите си от Попово а ти разбра ли колега "2000 20v turbo" че си се прекарал -конверсията ти не е кой знае какво
                ivanko_rs написа:
                ...Не си мисли че като правиш конверсия на Марея е кой знае какво,тя също е на платформа Типо ,така че въпроса ти "дали е правил" отпада автоматично И аз ще ти кажа същото ,мотора се вади отдолу с кутията,цялото магаре и окачването,това съм го правил и аз,така че не казвай на правилния метод грешен.Казвам ти го от патене,защото сме се мъчили да вадим такъв мотор(2.0 16 и кутията му,по отделно ) отгоре и е много непосилна работа.
                ей тоя 1 цилиндър и 4 клапана горница е.... м... му на пейзажанаправи си колата и си каркай докато потече масло от а’спуха пък форумите остави на такива като нас да си чешем ноктитеутре пак пусни снимки...аиде със здраве
                Да си призная честно след хилядите критики претърпяни тук от тунинг корифеите във форума ей така за кадем свалих десния фар на Фифи ! А ако не се закучи електрониката - довечера или най - късно утре докато и потече масло от ауспуха :D Пък ако се закучи електрониката ще 1115 Дано остане време ще пуснем и снимков мое и филмов "матриал" стига да е за филмиране работата
                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                Коментар


                  #68
                  :D Запали Моо гот арбайтет пу да не и е уруки
                  ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                  Коментар


                    #69
                    понеже "2000 20v turbo" се знимава с глупости по др. теми ще пусна малко контрабанда по темата докато не е остаряла съвсемняколко неизползваеми вече дупкималко преди да запалимястото на филтъра е до интеркулера т.е. в багажника

                    Коментар


                      #70
                      снимките отдолу ще запазя за себе си че предизвикват много спорове и разкриват тайни за захващането на мотора, което не е моя работа да показвам (прдполагам "2000 20v turbo" ще реши да сподели с колегите)

                      Коментар


                        #71
                        Мда,тая плетеница от кабели е позната картинка Колега ,какво направи с дебитомера,намери ли ?
                        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                        Коментар


                          #72
                          --

                          да намериха всичко е ок вече по колата днес трябва даса я донареди ли той вчера даже каза че я покарал
                          2000.16v.TURBO
                          http://vbox7.com/play:7cbebdda
                          http://www.vbox7.com/play:af1b159e

                          Коментар


                            #73
                            хммммм, интересно се получава, на края ще е яко да се види малко снимки на завършения проект.

                            Коментар


                              #74
                              Гого, ти кога си ми оснимал толкоз глупортиите Ве :D Малииии!!! Иначе благодаря за помощта тука в темата! То вече нали каркаме :D и.... по-не ни се пише! Та значи първите 150-160 км. са вече факт ! Основния проблем ми е, че едва издържам да не си начеша сърбела на дясното ходило в областта около пръстите - карам го до около 3000-3500 об. Значи бая дърво ядох с тази конверсия и ако си имах представа как ще ми белее главата сигурно нямаше да почна! Дано не греша, като го казвам и да обезкуража някой етусиаст, ама ако някой има подобни мераци, като тез мойте само да не си въобразява, че е лесно, че ще стане бързо, че то го имало в това купе тоз мотор и не е кой знае к"во, че си слагаш старата инсталация +2-3 кабела ит.н. - НЕ СИ ВЪОБРАЗЯВАЙТЕ - с две думи ви го казвам х.. е голям!Иванко, демитомер намерих, тръгна и ЕКУ-то евстествено без имобилайзер - ма ще го прежалим! Впечатленията-а-а... нямам още пълни - май ще върви колата ,ама от около 1/4 повече още газ не съм и подавал! На прима виста кутията е доста по-разтоварена-примерно атм. мотор и кутия 3000 об. някъде с около 100 км.ч. на 5-та ск. Тук с 3000 об. = 130 км.ч. и с 4 човека и багаж ги държи с голяма лекота Много гот се чува турбината и като и подадеш и като и върнеш десния педал - макар и само до 1/4 :P Ще пусна и още снимки тез дни - обещавам!А и между временно го нямам тоз електрическия "гегеджик", за управление на турбаланката! От пунто турбо и от дедра и делта турбо, както и купе 16 в турбо става, ако го има някъде свирукайте да стане хептен истинска работата!
                              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                              Коментар


                                #75
                                Виж тука http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_11624_0.html за електронния бууст контрол
                                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                                Коментар

                                Working...
                                X