hf hpe написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Мarea 2000 20V Турбо
Collapse
X
-
1115 написа:hf hpe написа:лично мое мнение е, че двигателя най-лесносе слага в коша когато е куплирана със скоростната кутияи се пъхат одолу, а не отгоренай-добре заедно с моста и окачванетоза другото не съм правил2000 20v turbo написа:hf hpe написа:много грешен подходТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:.......................
Коментар
-
Нека запазим добрия тон колеги! Имаме си тема за мерене на конете А тук може да разчистим, стига колегата да пожелае.Аз лично непрекъснато следя темата и чакам с нетърпение нови снимки и развитие!Дано скоро да видим как се движи звяра!Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
колега "2000 20v turbo" видя ли как та усраха само щото не си махнал фаровете другия път като пускаш тема може би да е "Свалят ли се фаровете при турбо конверсия" -ще се задържи във "важни"модератора "1115" и колегата "ivanko_rs" може и да са в час със някои фиати ама твойта "марея" май от мозамбик ще излезе че голямопудрене падна. мойте дълбоки уважения към тях и това което могат ама те има от де да черпят инфо дали мотора на марейката влиза като у тях си единия да пита човека с многото сложени турбалани а другия агентите си от Попово а ти разбра ли колега "2000 20v turbo" че си се прекарал -конверсията ти не е кой знае каквоivanko_rs написа:...Не си мисли че като правиш конверсия на Марея е кой знае какво,тя също е на платформа Типо ,така че въпроса ти "дали е правил" отпада автоматично И аз ще ти кажа същото ,мотора се вади отдолу с кутията,цялото магаре и окачването,това съм го правил и аз,така че не казвай на правилния метод грешен.Казвам ти го от патене,защото сме се мъчили да вадим такъв мотор(2.0 16 и кутията му,по отделно ) отгоре и е много непосилна работа.
Коментар
-
gogo16v написа:колега "2000 20v turbo" видя ли как та усраха само щото не си махнал фаровете другия път като пускаш тема може би да е "Свалят ли се фаровете при турбо конверсия" -ще се задържи във "важни"модератора "1115" и колегата "ivanko_rs" може и да са в час със някои фиати ама твойта "марея" май от мозамбик ще излезе че голямопудрене падна. мойте дълбоки уважения към тях и това което могат ама те има от де да черпят инфо дали мотора на марейката влиза като у тях си единия да пита човека с многото сложени турбалани а другия агентите си от Попово а ти разбра ли колега "2000 20v turbo" че си се прекарал -конверсията ти не е кой знае каквоivanko_rs написа:...Не си мисли че като правиш конверсия на Марея е кой знае какво,тя също е на платформа Типо ,така че въпроса ти "дали е правил" отпада автоматично И аз ще ти кажа същото ,мотора се вади отдолу с кутията,цялото магаре и окачването,това съм го правил и аз,така че не казвай на правилния метод грешен.Казвам ти го от патене,защото сме се мъчили да вадим такъв мотор(2.0 16 и кутията му,по отделно ) отгоре и е много непосилна работа.ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Гого, ти кога си ми оснимал толкоз глупортиите Ве :D Малииии!!! Иначе благодаря за помощта тука в темата! То вече нали каркаме :D и.... по-не ни се пише! Та значи първите 150-160 км. са вече факт ! Основния проблем ми е, че едва издържам да не си начеша сърбела на дясното ходило в областта около пръстите - карам го до около 3000-3500 об. Значи бая дърво ядох с тази конверсия и ако си имах представа как ще ми белее главата сигурно нямаше да почна! Дано не греша, като го казвам и да обезкуража някой етусиаст, ама ако някой има подобни мераци, като тез мойте само да не си въобразява, че е лесно, че ще стане бързо, че то го имало в това купе тоз мотор и не е кой знае к"во, че си слагаш старата инсталация +2-3 кабела ит.н. - НЕ СИ ВЪОБРАЗЯВАЙТЕ - с две думи ви го казвам х.. е голям!Иванко, демитомер намерих, тръгна и ЕКУ-то евстествено без имобилайзер - ма ще го прежалим! Впечатленията-а-а... нямам още пълни - май ще върви колата ,ама от около 1/4 повече още газ не съм и подавал! На прима виста кутията е доста по-разтоварена-примерно атм. мотор и кутия 3000 об. някъде с около 100 км.ч. на 5-та ск. Тук с 3000 об. = 130 км.ч. и с 4 човека и багаж ги държи с голяма лекота Много гот се чува турбината и като и подадеш и като и върнеш десния педал - макар и само до 1/4 :P Ще пусна и още снимки тез дни - обещавам!А и между временно го нямам тоз електрическия "гегеджик", за управление на турбаланката! От пунто турбо и от дедра и делта турбо, както и купе 16 в турбо става, ако го има някъде свирукайте да стане хептен истинска работата!ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Виж тука http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_11624_0.html за електронния бууст контролPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар