лично мое мнение е, че двигателя най-лесносе слага в коша когато е куплирана със скоростната кутияи се пъхат одолу, а не отгоренай-добре заедно с моста и окачванетоза другото не съм правил
лично мое мнение е, че двигателя най-лесносе слага в коша когато е куплирана със скоростната кутияи се пъхат одолу, а не отгоренай-добре заедно с моста и окачванетоза другото не съм правил
Тоя пък скромничи ..........нищо не бил правил, а?
2000 20v turbo написа:
hf hpe написа:
много грешен подход
Приятелю ти колко такива конверсии си направил? И кое верно му е грешното на подхода
Приятелю,точно на място попадна с въпроса си. Бас ловя, че е правил повече конверсии от всички в този форум + теб.И понеже е много скромен аз ще ти кажа за някой от тях.1. Типо с мотор 2.0 20V Turbo - като твоя и то преди 5г. (Типото на Фил ако си чувал).2. Алфа 2.0TS 16V направена на 2.0TS 16V Turbo. 3. Една Делта турбо също е негово творение. Това са завършените творения, а има още няколко в прогрес.Надявам се това да е достатъчен отговор на цитирания от мен твой въпрос.
лично мое мнение е, че двигателя най-лесносе слага в коша когато е куплирана със скоростната кутияи се пъхат одолу, а не отгоренай-добре заедно с моста и окачванетоза другото не съм правил
Тоя пък скромничи ..........нищо не бил правил, а?
2000 20v turbo написа:
hf hpe написа:
много грешен подход
Приятелю ти колко такива конверсии си направил? И кое верно му е грешното на подхода
Приятелю,точно на място попадна с въпроса си. Бас ловя, че е правил повече конверсии от всички в този форум + теб.И понеже е много скромен аз ще ти кажа за някой от тях.1. Типо с мотор 2.0 20V Turbo - като твоя и то преди 5г. (Типото на Фил ако си чувал).2. Алфа 2.0TS 16V направена на 2.0TS 16V Turbo. 3. Една Делта турбо също е негово творение. Това са завършените творения, а има още няколко в прогрес.Надявам се това да е достатъчен отговор на цитирания от мен твой въпрос.
На Фил за Типото съм чувал /предстаиш ли си/ и със самия Фил се чуваме често Долу горе имаме представа кой к"во е правил там Значи този човек - hp hpe си има представа за к"во става въпрос при едно такова "творение" и право на отговор има той не Ти Няма да продължавам с обясненията кое, как е удобно да се прави щото шапка му свалям на човека ма май в отговора Ти нищо не пишеше за Мареа с този мотор нали? Така, че..... пак казвам да обяснявам кое, как и на какво пречи при тази конверсия ти специално май трудно ще ме разбереш...... Та така де дай малко по нежнинко с тона а
Колега, така като си чета отстрани май ти трябва да си оправиш тона,а не другите Колегата 1115 ти е написал всичко точно така както е зададен въпроса и то с по благ тон.Не си мисли че като правиш конверсия на Марея е кой знае какво,тя също е на платформа Типо ,така че въпроса ти "дали е правил" отпада автоматично И аз ще ти кажа същото ,мотора се вади отдолу с кутията,цялото магаре и окачването,това съм го правил и аз,така че не казвай на правилния метод грешен.Казвам ти го от патене,защото сме се мъчили да вадим такъв мотор(2.0 16 и кутията му,по отделно ) отгоре и е много непосилна работа.
колега "2000 20 v turbo " колегите са прави по принзип винаги е по лесен радикалния метод от доло а ви как сте подходили това според мен си е ваша работа аз ли4но като знам атмосферката колко е тясна отгоре представям си за турбото сьс другата му кутия ! но както ида е аз лично те подкрепям във твоито начинание и не искам да ти се меся !не знам за колегите във форума но за мен тази тема е наистина важна !аз имам един вапрос какво ще правиш със стария мотор ?
Виж какво Господин ВЕЛИК ГЕНИЙ.Това, че си ламуга се вижда отдалеч. В това което правиш аз лично не виждам нищо сложно. На една кола и махаш мотора и слагаш друг, който навсичкото отгоре го има в такава. Опъваш 2....3 кабела повече и си готов. Такаче, моляте недей се велича много, защото доста хора от този форум са го правили това и не са им "заболи" темата за важна.1. Това е и причината да и оправя статуса.2. Оправи си тона, о Велики защото ще те лиша и от възможността да пишеш тук.
Абе оставете колегата да си прави колата! Темата беше супер докато не написахте за тая пуста греда. Кво толко важно има в това дали ше свали гредата или не?! Да не прави тунинг на гредата или какво. Момчето се е хванало и ще си направи колата. Как ще го направи ще видим. И темата е много интересна за доста хора и с тия караници за неква тъпа греда само се съсипва! А това кой каква конверсия е правил е хубаво да се знае, но колко хора са споделили с подробни снимки кое как са направили?! На колегата с Мареата му пожелавам отново успех и да продължава да ни споделя опита си! Евала на такива хора!
KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
Land Rover Discovery 2.5TD '94
EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
EX: Fiat Regata 1.7D '84
Виж какво Господин ВЕЛИК ГЕНИЙ.Това, че си ламуга се вижда отдалеч. В това което правиш аз лично не виждам нищо сложно. На една кола и махаш мотора и слагаш друг, който навсичкото отгоре го има в такава. Опъваш 2....3 кабела повече и си готов. Такаче, моляте недей се велича много, защото доста хора от този форум са го правили това и не са им "заболи" темата за важна.1. Това е и причината да и оправя статуса.2. Оправи си тона, о Велики защото ще те лиша и от възможността да пишеш тук.
Ще започна от "2" не ми пука дали въобще ще пиша тук или не!!! Но форума ГУБИ от модератори, като теб!!!!!!! Да не се обиждат колегите от форума, но виж освен тази тема настоящата и темата на Ици "Турбо Типо" на долу каква е тематиката така, че лиши ме от възможност да пиша тук и борави с теми от рода кому как му светела лампичката на таблото и се радвай, че си модератор в такъв форум, въпреки, че се съмнявам, че и там ще си компетентен. Съдейки от поста ти по - горе, считам, че ти двигател на живо си виждал, само, като си доливаш масло или може би и това в сервиз ти правят щом смятяш, че това което сега правя е вадене на един двигател, слагане на друг, понаждане на 2-3 кабела и :D! С това, че някой ми "забол" темата за важна нямам нищо общо виждам, че има известен интерес, НОв никакъв случай не съм се взел на сериозно /"не се величая"/И на края започнал си, че отдалеч виждаш, че съм бил ламуга, това, че си далеч от нещата е ясно, но какво всъщност е "ламуга" знаеш ли? Може примерно комплимент да си ми направил - да ти благодаря
Сега за глупости ли ще се скарате нека темата да продължи така както беше.Темата е много хубава браво колега 2000 20v turboмного добре се справяш.А за всички устана ли не се месете на колегата човек докато сам не го изпита на своя гръп няма да го проуме е.
Прав си - аз даже не си отварям капака на колата - когато ми светне лампа тичам при майстор. В това няма нищо лошо поне според мен. Добре, че са твойте снимки та да видя свален двигател. Е верно не е на живо,но.... Явно към качествата ти ще добавя и прозорливост.
браво на одбора от попово само така :P продалжавай в сащия дух.като ни забраняват тука да пишем имаме си телефончета бе не е толкова страшно!явно някои хора не тапят критики и им пречим даси развива ме темата и да я искара ме до щаслив край засега това е от мен.и успех с фифи по скоро да и чуем гласчето стискам палци
Коментар