колега, "момо" според мен би трябвало да се събере мотора на турбото защото растоянието между роговете е еднакво като цяло базата е еднаква, както е еднаква със тази на типото и делтата предполагам, че разлика има във окачването. във носачи и.т.н.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Мarea 2000 20V Турбо
Collapse
X
-
Та значи мотора се събира успешно в коша но Мареата - за браво не знам мисля, че да. Същия е мотора, като на Купе 2.0, 20V, т. различен е само капака на клапаните, нооо... за надписа Ланча върху него си има фрезисти :D Та ДВГ с уекинко мод по захващащите лапи! При мен проблемите дойдоха от мераците ми да сложа оригиналната на мотора ск.кутия, защото е видимо по - корава от вън и от вътре ииии диференциала е шпер :P Освен това можело на тази кутия да се монтира и раздатка
/това последното за сега "непричом" към колата ми ма знаеш ли човек
/ До тук добре обаче: - На диференциала /който тук не е цялостна отливка с корпуса на кутията, а е монтиран с капак с болтове/ няма датчик за скоростомера - явно Ланчата взема импулси от АБС-а - Оригиналните полуоски на Мареата /понеже аз нямах полуоските на Турбото/ са като от бебешка играчка - тънки, малки..... - Смяната на скоростите при оригиналната кутия е с лостова система, на турбото е с жила - Помпичката на съединителя е с друго местоположение и не пасва, както се очаква................
Та сега вече имаме капак на диференциала с датчик на скоростомера перфектно пасващ на моята кутия и ще си гледаме скоростта /дано да е за гледане/! Имаме и полуоски каквито трябва с измити като нови каренца с нови маншони, грес...... /хората на човека със злата Вектра /Кайчо Делтата/ се потрудиха яко/ Имаме и целия "тунел" с механизма за смяна на скоростите от купето, жилата и.т.н. Имаме и вярната планка на помпичката на съединителя и в крайна сметка от снощи, вече имаме скорости и съединител
По въпроса за модването, на държащите ДВГ и трансмисията лапи към купето мога да благодаря на тез хора дето по-горе ги писах аз бях стигнал до отчаяние вече и там почти всичко е
Довечера ми се ще да пиша че Фифи е с изцяло монтиран ДВГ и кутия и е на крак /колела/ Между временно вече трябваше да съм в сервиза на Делта тунинг, айде после пак ще понапишем
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Значи вече сме на крака! :P Ще има и снимчици ма по-после! Някой има ли си представа, че слушам противоречиви мнения за това дали имобилайзера ми ще сработи към ЕКУ-то на турбо мотора. Значи на "прима виста" имобилайзера е с външна платка- т.е. проводника /щях да напиша кабелчето/ на антената около ключа не влиза директно в ЕКУ-тс, ами в една външна платка и сега тука корифеите в автоелектрониката при нас и двамата ме убеждават в съсвсем противоположни неща. Единия казва, че тази външната платка отключва сигнала и компа си арбайтед, пък другия казва, че е така ма от тази платка сигнала бил в някакъв такт и компа нямало да го разпознае, трябвало пренастройки пък почти винаги били неуспешни, рисковано било за ЕКУ-то ........ Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Yellow_Flash_Colorz_PDT_37ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
fena написа:мерси за инфото ще ми е от голяма полза като разглобя HGT-то !а как мислиш да зацепиш ангренажа, защото аз на скоро имах такъв проблем поръчах си скоби във "USAG" бяха към 120 лв., но не можаха да ми ги доставят незнайно защои сега търся решение на проблема даже утре мисля да отида във сервиза и да видя какво мога да измисля по въпроса
. Това със скобите е точен и лесен вариант, този който аз ползвах е само точен. Правиш си белези преди да разглобиш и после зацепваш там. Значи грубото положение на валовете е с гърбиците на първи цилиндър навън при бутало пак на първи цилиндър в ГМТ. При това положение си чукваш с един пробой примерно центърче едновременно на вала и на някоя от лагерните му черупки и така. Значи мноо ме беше страх мен, защото лапата, държаща ДВГ за десния рог на купето - на нея се монтира и ангренажа. Оригиналната лапа при моя мотор /Ланча Капа Купе/, като го закупих бе абсолютно неприложима към купето на Мареа и трябвяше Марейската лапа да пасне към блока на турбо ДВГ-то и добре, че пасна. Сега ангренажа ми е с конфигурация на задвижване от нормална 20 кл. атм. Марея, а "връти" валове на турбо ДВГ от Ланча Капа Купе
Мани ги тез шаблонните скоби лесно е ма 120 лв. са 5-60 л. бензин - изгори ги к"ви скоби
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар