След дълги душевни терзания да си счупя ли перфектно вървещата Мария надделя и колата влезе при човека със злата вектра
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Мarea 2000 20V Турбо
Collapse
X
-
Вече си ми идол! :D Браво мисля, че това ще е първата такава кола в България. Седан ли е или комби? Аз много исках да направя комби но не намерих читаво с петак. Иначе идеята ми беше да сменя само карантиите и да си остане с оригиналния блок. Така нямаше да има занимавка с КАТ. За жалост не стана нищо от това което исках и сега карам 1.6 Но не съм се отказал! :D Чакам с нетърпение развитието! Успех!
Коментар
-
Ае сега чак пък толкоз . Иначе и аз доста се интересувах за подобен проект, с цел да видя кво ми се пише, ма никой нищо не знаеше та сега "откривам Америка" Фиата е седан и утре или в други ден ще пусна снимки с вече монтирания в коша мотор. От снощи "дядо турбалан" е вече в коша на ФифиТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Браво колега радвам се че си прихванал от моита критика Искам да те поздравя първо за добрата подредба на темата и наи вече за ЕНТУСИАЗМА Колкото до сложното забелязвасе че си ентусиаст и няма маи да го има това сложното за тебе Ам ко да ти кажа ще чакаме да я понасъбереш и да ги мерим с на ИЦИ типока Ако мислиш че ш ти доиде голям Типока ш та пуснем с на Иванко РС Дедъра УСПЕХ в начинанието
Коментар
-
idm написа:Браво колега радвам се че си прихванал от моита критика Искам да те поздравя първо за добрата подредба на темата и наи вече за ЕНТУСИАЗМА Колкото до сложното забелязвасе че си ентусиаст и няма маи да го има това сложното за тебе Ам ко да ти кажа ще чакаме да я понасъбереш и да ги мерим с на ИЦИ типока Ако мислиш че ш ти доиде голям Типока ш та пуснем с на Иванко РС Дедъра УСПЕХ в начинаниетоТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Зацепването на зъбното колело с верига и болт /дясното на снимката/ към зъбното колело вътре в маслената помпа е челно - на натиск. Сега трудно ще го обясня и дано ме разбереш, но тази зъбчатка, която е с веригата е долепена към долната зъбчатка в маслената помпа, стегната е с болт към нея и толкоз. Няма шпонка, няма чоп, няма конус - стегнати са едната зъбчатка към другата Тази сглобка се охилавява, още и от това, че втората зъбчатка от маслената помпа - тази, от която се вижда само един двуграм се зацепва и движи балансиращия вал. Значи получава се така, че сериозните инерционни сили на балансиращия вал, тежащ сигурно над 1.5 кг. и въртящ се със 7000 оборота преминават през две зъбчатки стегнати една към друга, като към всичко това на целия този механизъм е гласувано доверие да прави налягане на маслото и да маже двигателя. Ако тези две зъбчатки - стегнати една към друга започнат да превъртат падат оборотите на помпата, пада налягането на маслото и пада и ДВГ - то! Какво е направено: Разпробити са с глухи отвори един срещу друг двете така куцо зацепени зъпчатки, и в този общ отвор бе сложен с уекичък натяг чоп, който здраво фиксира зъпчатките една към друга, след което те бяха стегнати здраво отново една към друга, но вече и с чоп! Дано да съм бил разбираем! На пръв поглед к"во толкоз една дупка и един чоп! Да ама не само разглобяването и сглобяването на помпата Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 После тези отвори, чопове този натяг на сглобката си е бая игричкаТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Ае сега чак пък толкоз . Иначе и аз доста се интересувах за подобен проект, с цел да видя кво ми се пише, ма никой нищо не знаеше та сега "откривам Америка" Фиата е седан и утре или в други ден ще пусна снимки с вече монтирания в коша мотор. От снощи "дядо турбалан" е вече в коша на Фифи
Коментар
-
Е не се обиждай, не съм го казал злонамерено.Наистина се кефя на големи коли турбинирани и да бягат яко А за мене Марийката си е шлепче било то седан или комби"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
мерси за инфото ще ми е от голяма полза като разглобя HGT-то !а как мислиш да зацепиш ангренажа, защото аз на скоро имах такъв проблем поръчах си скоби във "USAG" бяха към 120 лв., но не можаха да ми ги доставят незнайно защо и сега търся решение на проблема даже утре мисля да отида във сервиза и да видя какво мога да измисля по въпросакарам Спаска ламята
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар