Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Мarea 2000 20V Турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    След дълги душевни терзания да си счупя ли перфектно вървещата Мария надделя и колата влезе при човека със злата вектра
    Прикачени файлове
    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

    Коментар


      #17
      Тук отбора от Русе правилно отбеляза, че свърши трудното и започна сложното ма ще продължим по - късно!!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

      Коментар


        #18
        Вече си ми идол! :D Браво мисля, че това ще е първата такава кола в България. Седан ли е или комби? Аз много исках да направя комби но не намерих читаво с петак. Иначе идеята ми беше да сменя само карантиите и да си остане с оригиналния блок. Така нямаше да има занимавка с КАТ. За жалост не стана нищо от това което исках и сега карам 1.6 Но не съм се отказал! :D Чакам с нетърпение развитието! Успех!
        KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
        Land Rover Discovery 2.5TD '94
        EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
        EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
        EX: Fiat Regata 1.7D '84

        Коментар


          #19
          Ае сега чак пък толкоз . Иначе и аз доста се интересувах за подобен проект, с цел да видя кво ми се пише, ма никой нищо не знаеше та сега "откривам Америка" Фиата е седан и утре или в други ден ще пусна снимки с вече монтирания в коша мотор. От снощи "дядо турбалан" е вече в коша на Фифи
          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

          Коментар


            #20
            Браво колега радвам се че си прихванал от моита критика Искам да те поздравя първо за добрата подредба на темата и наи вече за ЕНТУСИАЗМА Колкото до сложното забелязвасе че си ентусиаст и няма маи да го има това сложното за тебе Ам ко да ти кажа ще чакаме да я понасъбереш и да ги мерим с на ИЦИ типока Ако мислиш че ш ти доиде голям Типока ш та пуснем с на Иванко РС Дедъра УСПЕХ в начинанието

            Коментар


              #21
              idm написа:
              Браво колега радвам се че си прихванал от моита критика Искам да те поздравя първо за добрата подредба на темата и наи вече за ЕНТУСИАЗМА Колкото до сложното забелязвасе че си ентусиаст и няма маи да го има това сложното за тебе Ам ко да ти кажа ще чакаме да я понасъбереш и да ги мерим с на ИЦИ типока Ако мислиш че ш ти доиде голям Типока ш та пуснем с на Иванко РС Дедъра УСПЕХ в начинанието
              Благодаря ти за добрите думи! Аз се броя за разумен человек и приемам критиките стига да са основателни и градивни! Ентусиазма няма нищо общо за съжаление със сложното в този проект Но ще се справим успешно надявам се! Ако пък докараме нещата до успешен край ще премерим естествено! Казвам го съвсем добронамерено - на русенските Типота много не им върви в Попово, но не е късно да има и обрати
              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

              Коментар


                #22
                А какав точно е недостатъка на маслената помпа и какво направи по въпроса със отстраняването му ?
                карам Спаска ламята

                Коментар


                  #23
                  Зацепването на зъбното колело с верига и болт /дясното на снимката/ към зъбното колело вътре в маслената помпа е челно - на натиск. Сега трудно ще го обясня и дано ме разбереш, но тази зъбчатка, която е с веригата е долепена към долната зъбчатка в маслената помпа, стегната е с болт към нея и толкоз. Няма шпонка, няма чоп, няма конус - стегнати са едната зъбчатка към другата Тази сглобка се охилавява, още и от това, че втората зъбчатка от маслената помпа - тази, от която се вижда само един двуграм се зацепва и движи балансиращия вал. Значи получава се така, че сериозните инерционни сили на балансиращия вал, тежащ сигурно над 1.5 кг. и въртящ се със 7000 оборота преминават през две зъбчатки стегнати една към друга, като към всичко това на целия този механизъм е гласувано доверие да прави налягане на маслото и да маже двигателя. Ако тези две зъбчатки - стегнати една към друга започнат да превъртат падат оборотите на помпата, пада налягането на маслото и пада и ДВГ - то! Какво е направено: Разпробити са с глухи отвори един срещу друг двете така куцо зацепени зъпчатки, и в този общ отвор бе сложен с уекичък натяг чоп, който здраво фиксира зъпчатките една към друга, след което те бяха стегнати здраво отново една към друга, но вече и с чоп! Дано да съм бил разбираем! На пръв поглед к"во толкоз една дупка и един чоп! Да ама не само разглобяването и сглобяването на помпата Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 После тези отвори, чопове този натяг на сглобката си е бая игричка
                  ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                  Коментар


                    #24
                    Евала колега.Винаги са ми харесвали много "шлепове" БЕГАЧКИ!!!
                    "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                    ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                    Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                    Коментар


                      #25
                      Чак шлеп....
                      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                      Коментар


                        #26
                        2000 20v turbo написа:
                        Ае сега чак пък толкоз . Иначе и аз доста се интересувах за подобен проект, с цел да видя кво ми се пише, ма никой нищо не знаеше та сега "откривам Америка" Фиата е седан и утре или в други ден ще пусна снимки с вече монтирания в коша мотор. От снощи "дядо турбалан" е вече в коша на Фифи
                        "Откривам Америка" е много правилно казано. :D Истината за тези машини е точно в Южна Америка и по-точно бразилия. Проблема е, че форумите им са на португалски мисля и трудно се разбира нещо. Но това е страната на Турбо Мареите. :D И повечето са комбаци, което още повече ме впечатлява. :D
                        KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                        Land Rover Discovery 2.5TD '94
                        EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                        EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                        EX: Fiat Regata 1.7D '84

                        Коментар


                          #27
                          Е не се обиждай, не съм го казал злонамерено.Наистина се кефя на големи коли турбинирани и да бягат яко А за мене Марийката си е шлепче било то седан или комби
                          "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                          ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                          Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                          Коментар


                            #28
                            tyson написа:
                            Е не се обиждай, не съм го казал злонамерено.Наистина се кефя на големи коли турбинирани и да бягат яко А за мене Марийката си е шлепче било то седан или комби
                            Разликата в кг. м/у браво HGT и Мареа 2000 20V е 80 кг. - пробвано .
                            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                            Коментар


                              #29
                              :P Здравей, приятелю имам един въпрос. Този мотор същият ли е като на купето 2000 20V турбо и дали се събира в коша на 2000 20V HGT, благодаря. :P :P
                              BRAVO-HGT PUNTO-1.2 16V SPORTING

                              Коментар


                                #30
                                мерси за инфото ще ми е от голяма полза като разглобя HGT-то !а как мислиш да зацепиш ангренажа, защото аз на скоро имах такъв проблем поръчах си скоби във "USAG" бяха към 120 лв., но не можаха да ми ги доставят незнайно защо и сега търся решение на проблема даже утре мисля да отида във сервиза и да видя какво мога да измисля по въпроса
                                карам Спаска ламята

                                Коментар

                                Working...
                                X