Чувството че всичко е едно и също е доста измамно и може да ти изиграе лоша шега
Нещо конкретно по окачването ли имаш предвид или говориш по принцип.....
Ако Бравото което ще правиш е различно от HGT модела,то от неговата предница няма да може да използваш почти нищо.Носачите при Bravo HGT,Marea и Coupe са по дълги от тези монтирани при Bravo с по малки мотори,шенкелите също са различни(поради по малките спирачни дискове) а предполагам и главините имат разлика.Тампоните на макферсоните визуално нямат никаква прилика с тампоните на който и да било модел на Bravo.Задните спирачки са барабан(без HGT) и задължително трябва да се ъпгрейдват с дискови.Вероятно изпускам поне още десетина разлики за които не се сещам в момента.Защо не си направиш едно Coupe?
Като за начало си мечтая ботуша и амортесиора с пружината от купето да станат на шенкела и ланжерона на бравото-това по предницата, а по задницата надявам се с пружините и амортесиорите да е всичко едно и също! Пък по-натам ще се търси квото трябво до койловъри вкл.
Тампоните на макферсоните визуално нямат никаква прилика с тампоните на който и да било модел на Bravo.
Така е, обаче дупките са едни и същи. Направо ако смени целите макферсони няма да има ядове. Поне аз така смятам да направя. Евентуално друг проблем ще има ако е 1.4 - превключването е със жила. Дизела също. То понеже и аз търся сега ламарини и горе-дулу знам какво ме чака
Коментар