колега што остам с впечатление че тая хонда има нитро.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Мarea 2000 20V Турбо
Collapse
X
-
Като за 1,8 мноо добреАко е с нитро е слабичко. Конете от нитрото са най-чистите коне горница от всички видове тунинг. Та ако тази Мазда е оригинално 120-130 к.с. спокойно ще носи една дюзинка със 70 к.с. шот+малката и собствена маса за тея 20 сек треа да е с около 200. При мен 200 са за около 20 сек., че и клип имам-Иванко РС го снима, ама не мога да го кача не ще Вбокса и толкоз
......
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
x
Наистина добре си върви хондата но представете си фиатите да отиваха заводски до 8500-9000 оборота.Сега като отиват до 6500-7000 скоростната им е толкова дълга колкото на хондата която отива бая повече.Така че колега въобще не я хвали тая хонда защото срещу италиянките не може да се мери.Поне според мен
Коментар
-
На първа и на втора няма буст. Отива на 0,6, губи сцепление и се връща на 0,4. На трета стрелката близва 1,2-1,3 и връща пак на 0,8
Чак на четвърта надува на 1,5 макс и задържа на 1,2. Това са измерени показания с цялата гас на 1-ва, 2-ра, 3-та и 4-та, както си карках снощи и ме одялаха къде кой ме хвана. С този стил на каране на едно и също разстояние километража сочи 160 км. Гумите явно се предадоха по-бързо от колкото си мислех
Грайфера наближава индикацията ама още не е до нея. Всичко това се изясни обаче, като закачих бустметъра-инструмент любезно предоставен ми от опел - клуба. Та видях ги тез неща и пробвах следното нещо - на първа с равна гас на около половин дълбочина на педала, на втора натиснах 2/3 гас, на трета и четвърта всичката газ. На това каране километража на същото "трасе" отиде на малко над 180
/дет ся вика на 1-ва и втора с половин гас бе баси и случката/. Пробвахме с червената нитросверка Вектра 2,5 V 6 та нещата се върнаха по местата си
Става дума, че последните 30-40 метра ги минах на регулатор и Вектъра дойде отзад и мина покрай "публиката" една броня пред мен
Ама.... броим му го победа
Отделно, че с тези пътища и с този колер набутан там в бронята след първия старт температурата на вх. въздух явно много се качва и колата поомирга.Та сега буст метърче, и датчик за налягане на маслото / че и там важно ми се чини/ - с конзолка- поръчахме си ги и ще гледаме кой, кога колко надува, кой кога колко гас да дава такиви неща
Търсим и алуминиев колер за в бронята, ще пипнем и турбопътищата, ще моднем вече оригиналните атмосверни ауспуси и средно гърне... абе общо взето ще доизкусурим работите щото иначе - нъцкиТа така! Тази вечер пробвахме и с една е36 2,5 и таман викам си аха не ми треат гуми - муми .... чи го докараме от заигравка с десния педал, ама опел клупа докара "тежката артилерия" Синята вектра - нитросверка с индианското име "Голямата дюза" и ме приземи
- да похваля малко и "конкуренцията" стига аз съм се издувал Утре ще сложим ново масълце, ще поснимам отдолу, отпред да видите как е сега и ако е живот и здраве ще покажа след следващата стъпка /новите ъпгрейди/.
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Ей пичаги, алуминиев кулер ми трябва да знаете, някой нещо ако има останало от някое проектче на сносна цена - свиркайте. Днеска остана малко време, закачихме я на тестер-а и измери 83 градуса температура на входящия въздухОтделно, че ту записва ту не една друга грешка - "Липса на сигнал от фазовия датчик - късо съединение към В +" - някой кабел ли се е протрил нещо - ще видим. В други ден пътуваме за морето :D ще отидем с тоз колер, като се върна обаче ще трябва - в бокса за турбо пътища и предно разположен кулер явно лятата в горещините с тоз чип и тоз кулер няма да става работата
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Значии кара се колата със пълна синтетика Yacco компетишън и литъра е 20-тина лева някъде. За 8000 - 10000 км около литър си пийва. Данъка е колкото на атмосверна 2000 кубикаЗначи откъм предни гуми е най-сериозния разход
, ама той /разхода де/ зависи от десния крак
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар