Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Мarea 2000 20V Турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    колега што остам с впечатление че тая хонда има нитро.

    Коментар


      Като за 1,8 мноо добре Ако е с нитро е слабичко. Конете от нитрото са най-чистите коне горница от всички видове тунинг. Та ако тази Мазда е оригинално 120-130 к.с. спокойно ще носи една дюзинка със 70 к.с. шот+малката и собствена маса за тея 20 сек треа да е с около 200. При мен 200 са за около 20 сек., че и клип имам-Иванко РС го снима, ама не мога да го кача не ще Вбокса и толкоз ......
      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

      Коментар


        Колата е Хонда и няма никакво нитро,двигателя е абсолютно стоков даже и горивните таблици не са бутани,всичко е 100% стоково освен въздушния филтър,но много се спъваше мотора с оргинален филтър от 1.5 и се наложи да го сменя.

        Коментар


          Еми значи бравос :D Ама примерно искаш да кажеш, че много върви Хондата, а пък с нищо не е подобрявана така ли?Да не се е вселил в нея духът на Караджата тогава, че си върти оборотомера до там Няма лошо да ти е правена колата колега
          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

          Коментар


            Те тия Хонди...най-вероятно Civic е това-са до 8000об/м Yellow_Flash_Colorz_PDT_45 Вървят прилично :D
            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

            Коментар


              x

              Наистина добре си върви хондата но представете си фиатите да отиваха заводски до 8500-9000 оборота.Сега като отиват до 6500-7000 скоростната им е толкова дълга колкото на хондата която отива бая повече.Така че колега въобще не я хвали тая хонда защото срещу италиянките не може да се мери.Поне според мен

              Коментар


                Очипкаха ме снощи яко - като къпан съм спал ! Опели, мопели, Фиати....... Не сме нещо във форма явно.... 20 км/ч. по-бавно на едно и също трасе
                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                Коментар


                  2000 20v turbo написа:
                  Очипкаха ме снощи яко - като къпан съм спал ! Опели, мопели, Фиати....... Не сме нещо във форма явно.... 20 км/ч. по-бавно на едно и също трасе
                  да не е било голяма жега тогава, че кулера по принцип ти малее при тия температури и за това.
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    26 градуса
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      На първа и на втора няма буст. Отива на 0,6, губи сцепление и се връща на 0,4. На трета стрелката близва 1,2-1,3 и връща пак на 0,8 Чак на четвърта надува на 1,5 макс и задържа на 1,2. Това са измерени показания с цялата гас на 1-ва, 2-ра, 3-та и 4-та, както си карках снощи и ме одялаха къде кой ме хвана. С този стил на каране на едно и също разстояние километража сочи 160 км. Гумите явно се предадоха по-бързо от колкото си мислех Грайфера наближава индикацията ама още не е до нея. Всичко това се изясни обаче, като закачих бустметъра-инструмент любезно предоставен ми от опел - клуба. Та видях ги тез неща и пробвах следното нещо - на първа с равна гас на около половин дълбочина на педала, на втора натиснах 2/3 гас, на трета и четвърта всичката газ. На това каране километража на същото "трасе" отиде на малко над 180 /дет ся вика на 1-ва и втора с половин гас бе баси и случката/. Пробвахме с червената нитросверка Вектра 2,5 V 6 та нещата се върнаха по местата си Става дума, че последните 30-40 метра ги минах на регулатор и Вектъра дойде отзад и мина покрай "публиката" една броня пред мен Ама.... броим му го победа Отделно, че с тези пътища и с този колер набутан там в бронята след първия старт температурата на вх. въздух явно много се качва и колата поомирга.Та сега буст метърче, и датчик за налягане на маслото / че и там важно ми се чини/ - с конзолка- поръчахме си ги и ще гледаме кой, кога колко надува, кой кога колко гас да дава такиви неща Търсим и алуминиев колер за в бронята, ще пипнем и турбопътищата, ще моднем вече оригиналните атмосверни ауспуси и средно гърне... абе общо взето ще доизкусурим работите щото иначе - нъцкиТа така! Тази вечер пробвахме и с една е36 2,5 и таман викам си аха не ми треат гуми - муми .... чи го докараме от заигравка с десния педал, ама опел клупа докара "тежката артилерия" Синята вектра - нитросверка с индианското име "Голямата дюза" и ме приземи - да похваля малко и "конкуренцията" стига аз съм се издувал Утре ще сложим ново масълце, ще поснимам отдолу, отпред да видите как е сега и ако е живот и здраве ще покажа след следващата стъпка /новите ъпгрейди/.
                      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                      Коментар


                        Тука нещо, като турбо-секция се заформи Браво, баво, дано се увеличава!
                        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                        Коментар


                          Ей пичаги, алуминиев кулер ми трябва да знаете, някой нещо ако има останало от някое проектче на сносна цена - свиркайте. Днеска остана малко време, закачихме я на тестер-а и измери 83 градуса температура на входящия въздух Отделно, че ту записва ту не една друга грешка - "Липса на сигнал от фазовия датчик - късо съединение към В +" - някой кабел ли се е протрил нещо - ще видим. В други ден пътуваме за морето :D ще отидем с тоз колер, като се върна обаче ще трябва - в бокса за турбо пътища и предно разположен кулер явно лятата в горещините с тоз чип и тоз кулер няма да става работата
                          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                          Коментар


                            Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                            Коментар


                              Един малък въпрос (два), тъй като си писал, че ще слагате масълце ... колко излиза поддръжката на такава кола? Интересува ме колко литра синтетика глътва и какъв би бил годишния данък ако е редовно регистрирана от евентуален купувач на такава.
                              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                              Коментар


                                Значии кара се колата със пълна синтетика Yacco компетишън и литъра е 20-тина лева някъде. За 8000 - 10000 км около литър си пийва. Данъка е колкото на атмосверна 2000 кубика Значи откъм предни гуми е най-сериозния разход , ама той /разхода де/ зависи от десния крак
                                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                                Коментар

                                Working...
                                X