Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чип тунинг за jtd (Remap) - записване за смяна на софтуера

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    А на мен няма ли кой да ми направи ремап за 150 лв ?
    Punto 1.4 gt

    Коментар


      #77
      няма смисъл да повтарям всичко написано до момента,разликата е голяма,най вече се радвам че го няма гадния бъг между 2700-3000об/мин.ако има колеги които желаят ремап и цената (150лв) ги усройва да ми пишат.може в софия или карлово.
      BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
      E46 320D

      Коментар


        #78
        Значи процедурата е както на нас са ни я правили така ли?Между другото, бъга е много много замазан и изгладен, но на моменти се усеща леко.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #79
          Тука само дизели ли мапвате?
          Punto 1.4 gt

          Коментар


            #80
            jblmusic написа:
            Тука само дизели ли мапвате?
            за сега само дизели и то JTD.първо се прави комп.диагностика за да се провери дали по колата всичко е наред,имали-нямали грешки,как е дебитомера и тн.след което се записва твоя софт. слага ти се нов по твой избор +??% правиш тест как върви и си решаваш остава ли или не.ако не ти хареса ти слагат стария софт. плащаш само за комп.диагностиката и си оставаш със старите бъгове.
            BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
            E46 320D

            Коментар


              #81
              Здравейте колеги, след като изчетох доста от нещата които сте писали от опита ви с т.нар. "чип тунинг" на JTD двигателите, реших да се допитам до вас за някои неша, които ми останаха неясни.Аз съм с Marea Weekend 1.9 JTD ’99 и главната ми идея е да я направя по-икономична с този ремап на чипа. Засега средно градско/извънградско ми гълта около ~6,5л и като гледам вече нафтата гони 2,50лв... (2,40лв sprint diesel) и е нужно да се направи нещо по въпроса.До колкото разбирам след ремапа ако се кара леко(смяна на предавки на 2к-2.2к оборота и плавно ускорение) е възможно да падне с около 0,5-1л разхода. Но ако се настъпва колата, да гори с толкова повече... Абе искам да гори по-малко, пък ако ще и да върви по същия начин ми е супер удоволствие да карам тази кола Интересува ме след ремапа при каране с 90км/ч на 5-а, с колко оборота ще се движи колата, понеже това навсякаде по книжките се води уж за най-икономичното извънградско ?Горе/долу колко коня допълнително дава най-лекия ремап ?Дали ще може да падне под заводските 4.7/100 ? (имам и пасат, който ги докарва реално до 4.2л/100км)На местата, по които се предлага тази хубава услуга да го разбирам, че ако не ми харесат настройките след тунинга ми връщат старите настройки и парите съответно ? Има ли разлика между мястото където го правят за 250лв и кадето е за 150лв ? Преди да се отиде при майсторите има ли някакви данни за колата, които трябва да са изяснени, т.е. трябва ли да е в абсолютно перфектно състояние?Знам доста са въпосите, но мисля, че изясняват наведнъж много неща които доста хора биха искали разберат за този вид тунинг

              Коментар


                #82
                Моят опит до момента показва че ако главната ти цел е да е по-икономична, изобщо се откажи. Няма начин да знаеш че имаш потенциал и да не го използваш. Със сигурност разхода няма да ти се вдигне, ако караш нормално. С качествено гориво разхода може да го свалиш и под заводските данни. Няма значение дали е 250, 150, 50, или 13.47 лв. Важно е да знаят какво правят. А как оценяват това което правят - друг въпрос. С колкото оборота ти се е движела колата преди ремапа с 90 км/ч, с толкова оборота ще бъде и след ремапа, защото в скоростната кутия и диференциала нищо не се променя

                Коментар


                  #83
                  @ SoniXКолега за извънградското с 90 км/ч съм опитвал и ми харчи повече отколкото ако карам с 110-120. Разхода ми след ремапа първото засичане е 6,7 градско, а второто 6,4. Последните пъти ми беше към 7 преди ремапа. Вижте ми подписа. След ремапа карам малко по "спортно". Не знам дали съм прав, но колкото по-леко се кара jtd-то толкова повече харчи май. И според мен идеята за ремап с цел икономия няма да се получи.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #84
                    Разбирам JTD-то наистина е СТРАШНО приятен двигател за каране в това няма никакъв спор - просто евала на италианците. Моят стил на каране винаги е бил да пазя иконимията(леко потегляне, спиране със съединител, плавна смяна на предавките, на магистралата 110-140), но ако искам мога и на спийд да превключа. На пасата(комби), за който говорех, има борд компютър, който показва разхода и целта ми през цялото каране е да свалям литрите - така на градско го докарвах до 4.5 ( засичал съм го на пълно/пълно показва вярно компютъра).@vsdИскаш да кажеш, че ако карам по-спортно ще е по-икономична? Това е нещо което всеки иска да чуе, че е възможно - хем се кефиш на скорост, хем пестиш :D Щом пада с 0.3-0.6л/100 градско при теб след ремапа, значи има смисъл от него.

                    Коментар


                      #85
                      Ми специално за каране по магистрала при мен със скорост около 120 даде по-нисък разход отколкото с 80-90. В града и да карам супер икономично и да я карам както ми е кеф няма много голяма разлика в разхода. След ремапа наистина има тенденция за по-нисък разход при положение че ускорявам по-бързо от преди, но трябва да засека още няколко пъти за да може да се каже със сигурност, защото разлика от 0,3-0,5 може и като грешка да се приеме.
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        #86
                        Разходът си остава същия няма какво да се лъжем, но за сметка на това динамиката се променя съществено.Моята я засичам предимно по маршрут Варна-Бургас. Преди чипа си беше 5.2 - 5.6/100, без значение маниера на каране, размер на гуми и т.н. След чипа ми изгори пак толкова - 5.2 и 5.5 при две поредни засичания, като при първото уж карах по-икономично Това, което ме радва е, че по завоите на баира си изхвърчам, давам педала до край...няма ядове, същия разход
                        _______
                        146 JTD

                        Коментар


                          #87
                          В такъв случай пак си заслужава, най-малкото заради по-голямото удоволствие от карането :D @trustworthy с колата от подписа ли си ?

                          Коментар


                            #88
                            ogi28b написа:
                            Моят опит до момента показва че ако главната ти цел е да е по-икономична, изобщо се откажи. Няма начин да знаеш че имаш потенциал и да не го използваш. Със сигурност разхода няма да ти се вдигне, ако караш нормално. С качествено гориво разхода може да го свалиш и под заводските данни. Няма значение дали е 250, 150, 50, или 13.47 лв. Важно е да знаят какво правят. А как оценяват това което правят - друг въпрос. С колкото оборота ти се е движела колата преди ремапа с 90 км/ч, с толкова оборота ще бъде и след ремапа, защото в скоростната кутия и диференциала нищо не се променя
                            Браво Оги.Точен отговор.Ти вече ставаш специалист по Ремапа.Само ми обясни каква е разликата между чип-тунинг и ремап.Винаги съм се замислял от използването на два различни термина за едно и също нещо.Ще съм доволен да разбера има ли разлика между двете наименования.

                            Коментар


                              #89
                              vsd написа:
                              Ми специално за каране по магистрала при мен със скорост около 120 даде по-нисък разход отколкото с 80-90. В града и да карам супер икономично и да я карам както ми е кеф няма много голяма разлика в разхода. След ремапа наистина има тенденция за по-нисък разход при положение че ускорявам по-бързо от преди, но трябва да засека още няколко пъти за да може да се каже със сигурност, защото разлика от 0,3-0,5 може и като грешка да се приеме.
                              Колега,заблуждаваш се че разхода при 120 км ти е по нисък от колкото при 80-90км.Съпротивлението,което изпитва двигателя расте с квадрата на скороста на колата.Констатацията ти е изцяло грешка в измерването.В единия път вероятно вятъра ти е бил попътен,а вдругия случай насрещен. Второ, ако след ремапа който си направил усещаш че имаш нарастване в мощноста и динамиката на колата това не може да дойде от въздуха а е необходима енергия идваща от горивото.Ако е верно това което твърдиш значи след ремапа се е получило нещо като перпетум- мобиле.За да имаш икономия на гориво трябва да се е подобрил КПД на двигателя.Но той зависи от съвсем други неща,а не от ремап.

                              Коментар


                                #90
                                Колега я ми кажи какво точно твърдя, защото аз не виждам да твърдя нещо. Това, което казваш за скоростта принципно е вярно, само че забравяш едно нещо. Сега погледнах - миналата година към морето на тиване ми е дала разход 4,68, а на връщане 5,06. Това е преди ремапа. Мерено е и двата пъти по еднакъв начин. На отиване карах по-бързо от на връщане. Карал съм предимно на 5-та предавка. Според мен на 5-та и скорост от 80-90 колата се мъчи малко и затова се получава по-високия разход.Сега ясно е че разхода зависи от много фактори като гориво наклон на пътя и т.н. и поради тази причина съм писал че ТРЯБВА ДА ИЗМЕРЯ ПАК защото разлика от 0,3-0,5 може и като грешка да се приеме. И за пореден път, казвам всеки който иска да ми погледне подписа и да цъкне на цифричката и ще види как ми върви разхода и ще може да си направи изводи. Казах че може би има тенденция за по нисък разход но трябва да се мери още за да се каже нещо по-точно. При всички положения разликата преди и след ремапа май-ще си остане в рамките на грешката.
                                Stefan Hadjov написа:
                                Колега,заблуждаваш се че разхода при 120 км ти е по нисък от колкото при 80-90км.Съпротивлението,което изпитва двигателя расте с квадрата на скороста на колата.Констатацията ти е изцяло грешка в измерването.
                                Колега във всяко измерване и засичане на разхода има грешка, но ти няма как да знаеш по какъв начин си засичам разхода за да направиш тежкия извод, че "Констатацията ми е изцяло грешка в измерването". Цифрите са в подписа ми. А защо са точно такива - ами божа работа. Ти така си си написал поста, че оставам с впечатлението, че агитирам хората да си правят ремап заради икономия. Да повторя какво написах, защото четеш през редовете май "И според мен идеята за ремап с цел икономия няма да се получи."Аааа и забравих нещо - знам че разбираш много повече от мен, но твърдението че КПД на двигателя не зависи от управлението му е повече от смешно.
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X