Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да вдигна мощността на Фиат Брава JTD?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Няма убийствена разлика със "спортния" филтър. Просто не го чистиш толкова често. Иначе аз на моята красавица се чудя дали да и пипам EGR-то преди чипа или не, защото ми даваше грешка за egr преди.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #32
      Въпрос към BO,’ Какъв съединител може да се сложи на ЖТД за да се избегне това гърчене,което се появи след чипа? (Punto JTD ’99) За керамичен ли говориш? След чипа се усеща нужда от преработка на съединителя.
      Punto 1.9 JTD

      Коментар


        #33
        Това беше последният тест на Бравото, след чип тунинг.Очаквах да се оправи времето та да сложа летните гуми.http://vid.data.bg/vludw94f#vidУбеден съм,че може и още но настигам изпреварващи коли и се налага да намаля.Въпреки това си мисля ,че е достатъчно
        Fiat Bravo 1.9 JTD

        Коментар


          #34
          gmg_service написа:
          Това беше последният тест на Бравото, след чип тунинг.Очаквах да се оправи времето та да сложа летните гуми.http://vid.data.bg/vludw94f#vidУбеден съм,че може и още но настигам изпреварващи коли и се налага да намаля.Въпреки това си мисля ,че е достатъчно
          Със сигурност може и още, но ти трябва 6-та
          http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
          Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
          FIAT Punto 02' 1.9 JTD
          FIAT Punto 99' 1.7 TD

          Коментар


            #35
            marryboy написа:
            Въпрос към BO,’ Какъв съединител може да се сложи на ЖТД за да се избегне това гърчене,което се появи след чипа? (Punto JTD ’99) За керамичен ли говориш? След чипа се усеща нужда от преработка на съединителя.
            Ако караш в много агресивен чип, то наистина съединителя не издържа и започва да буксува.Тогава най-елементарното е да се смени не с изцяло керамичен, защото ако сложиш такъв, то тръгването ще ти бъде много сложно и в градско условие ще изглеждаш като новобранец В тунинг форума имаше един пич, където внасяше по поръчка феродо за съединители с разни примеси на базата на керамика, които бяха връзката между стандартния съединител и този с керамика. Та слагаш такова феродо и би трябвало да няма проблеми.Другия вариант при агресивен чип е просто да не го настъпваш до край още от ниските обороти (1500 примерно). Като подминеш 2500, към 3000 вече може да го цедиш колкото си искаш. По този начин си пазиш оригиналния съединител. Хем колата върви яко, хем ти си доволен, хем съединителя здрав. Като "ръчкаш", сменяй на 4000 оборота, при следващата предавка пада на около 3000 да речем и по този начин си извън опасната зона на огромния въртящ момент
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #36
              А какав ще бъде ефекта ако сложа спортен филтър и гърне(защото съм чувал че не било хубаво да се слагат на дизел)

              Коментар


                #37
                Освен да пърдиш повече никакъв друг ефект няма да има...
                www.CarProfi-BG.com
                Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                Най-атрактивните цени в София!

                Коментар

                Working...
                X