алфата е на БОБО , предполагам повечето я знаете 145 2.0 16В турбо TS подкована накована с оргомен гарет и сликове и ..... последния да затвори вратата около 400 на колелата иначе времената незнам до колко са реални защото имам записани и времена 13.16 после 13.13 има и едно 12.89 или нещо от сорта което реално е непосилно за моя сетъп но все пак не гледах времената а как е колата спрямо другите коли което за мене е доволно да спомена че в пунтото имаше един пожарогасител и една шофиорска седалка - нищо друго , бе като за драг , ама сега пак ще си я сглобятерминална скоротст 170-180 някъдеиначе огромни благодарности на Дригата за дето обади малко мурафети за старта и за това да си понатегна малко гейта щото налагането във високите обпроти го подпираше и не държеше повече от 1.2 а сега е 1.4 , 1.5 и колата направо полудя все едно съм и добавил 20% пауър още чесно казано малко ме е шубе да я карам така на пътя щото палу гумите като за световно и на 4 та на скапан асвалт а на писта само в началото на 3 та
Whitepower ти сам го каза - и не се отнася само за тебе де! Хубаво би било да са истината тези времена, да не говориме колко добре би било и атм. тс-и да са в 14-ките, но за жалост според мен реалността е някъде +1 сек над показаните времена. Но дори и ниска 14-ка е отличен резултат за твоя сетъп!!!А случайно да знаеш каква лагерница надува на Бобо ТС-а?
Whitepower ти сам го каза - и не се отнася само за тебе де! Хубаво би било да са истината тези времена, да не говориме колко добре би било и атм. тс-и да са в 14-ките, но за жалост според мен реалността е някъде +1 сек над показаните времена. Но дори и ниска 14-ка е отличен резултат за твоя сетъп!!!А случайно да знаеш каква лагерница надува на Бобо ТС-а?
голяма нещо от рода 28-71 или нещо от сорта по добре да го питаш него
Крана ще го навиваме определено, но после моето кенефче като стане по-бързо от твоето и то без да изхвърляме седалки и т.н. какво ще правим? :D
Ще навием и моя кран и така до което се пръсне първо така или иначе аз ще го ремонтирам и двете така че се признавам за победен от тебе щото не ми се прави втори основен ремонт
алфата е на БОБО , предполагам повечето я знаете 145 2.0 16В турбо TS подкована накована с оргомен гарет и сликове и ..... последния да затвори вратата около 400 на колелата иначе времената незнам до колко са реални защото имам записани и времена 13.16 после 13.13 има и едно 12.89 или нещо от сорта което реално е непосилно за моя сетъп но все пак не гледах времената а как е колата спрямо другите коли което за мене е доволно да спомена че в пунтото имаше един пожарогасител и една шофиорска седалка - нищо друго , бе като за драг , ама сега пак ще си я сглобятерминална скоротст 170-180 някъдеиначе огромни благодарности на Дригата за дето обади малко мурафети за старта и за това да си понатегна малко гейта щото налагането във високите обпроти го подпираше и не държеше повече от 1.2 а сега е 1.4 , 1.5 и колата направо полудя все едно съм и добавил 20% пауър още чесно казано малко ме е шубе да я карам така на пътя щото палу гумите като за световно и на 4 та на скапан асвалт а на писта само в началото на 3 та
400коня на колелата,аз разбрах, че колата е мапвана от Венци и е извадила 370коня на мотора, което е далеч от 400 на колелата. Много си измислен с тея коне, ааа верно че и твойта беше 200 на колелата забравих сорка :D1.2. Потребителските постове трябва да показват респект към другите потребители. Гневни или оскърбителни постове няма да бъдат толерирани. При следващо подобно изказване ще получиш предупреждение!Модераторски екип на fiat-bg.org
алфата е на БОБО , предполагам повечето я знаете 145 2.0 16В турбо TS подкована накована с оргомен гарет и сликове и ..... последния да затвори вратата около 400 на колелата иначе времената незнам до колко са реални защото имам записани и времена 13.16 после 13.13 има и едно 12.89 или нещо от сорта което реално е непосилно за моя сетъп но все пак не гледах времената а как е колата спрямо другите коли което за мене е доволно да спомена че в пунтото имаше един пожарогасител и една шофиорска седалка - нищо друго , бе като за драг , ама сега пак ще си я сглобятерминална скоротст 170-180 някъдеиначе огромни благодарности на Дригата за дето обади малко мурафети за старта и за това да си понатегна малко гейта щото налагането във високите обпроти го подпираше и не държеше повече от 1.2 а сега е 1.4 , 1.5 и колата направо полудя все едно съм и добавил 20% пауър още чесно казано малко ме е шубе да я карам така на пътя щото палу гумите като за световно и на 4 та на скапан асвалт а на писта само в началото на 3 та
400коня на колелата,аз разбрах, че колата е мапвана от Венци и е извадила 370коня на мотора, което е далеч от 400 на колелата. Много си измислен с тея коне, ааа верно че и твойта беше 200 на колелата забравих сорка :D
Пиша тук, като предварително се извинявам но го правя заради тоя ЛАМЕР - sa6o_gt!!!Искам само да кажа, че този гламаренко sa6o_gt е супер измамник и освен да се заяжда с друго не се занимава. Щеше да ми праща клип от състезанието на околовръстното с УайтПауър, а вместо това ме псува и ругае, като го питах какво става.Това говори за него, че е един нефелен параразбирач и байовец!!!
Коментар