145-цата с къв маторь е
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто GТ ЯК ТУНИНГ или как се прави 200++ Завършен
Collapse
X
-
алфата е на БОБО , предполагам повечето я знаете 145 2.0 16В турбо TS подкована накована с оргомен гарет и сликове и ..... последния да затвори вратата около 400 на колелата иначе времената незнам до колко са реални защото имам записани и времена 13.16 после 13.13 има и едно 12.89 или нещо от сорта което реално е непосилно за моя сетъп но все пак не гледах времената а как е колата спрямо другите коли което за мене е доволно да спомена че в пунтото имаше един пожарогасител и една шофиорска седалка - нищо друго , бе като за драг , ама сега пак ще си я сглобятерминална скоротст 170-180 някъдеиначе огромни благодарности на Дригата за дето обади малко мурафети за старта и за това да си понатегна малко гейта щото налагането във високите обпроти го подпираше и не държеше повече от 1.2 а сега е 1.4 , 1.5 и колата направо полудя все едно съм и добавил 20% пауър още чесно казано малко ме е шубе да я карам така на пътя щото палу гумите като за световно и на 4 та на скапан асвалт а на писта само в началото на 3 таPower Under Pressure
Коментар
-
Whitepower ти сам го каза - и не се отнася само за тебе де! Хубаво би било да са истината тези времена, да не говориме колко добре би било и атм. тс-и да са в 14-ките, но за жалост според мен реалността е някъде +1 сек над показаните времена. Но дори и ниска 14-ка е отличен резултат за твоя сетъп!!!А случайно да знаеш каква лагерница надува на Бобо ТС-а?
Коментар
-
Tie написа:Whitepower ти сам го каза - и не се отнася само за тебе де! Хубаво би било да са истината тези времена, да не говориме колко добре би било и атм. тс-и да са в 14-ките, но за жалост според мен реалността е някъде +1 сек над показаните времена. Но дори и ниска 14-ка е отличен резултат за твоя сетъп!!!А случайно да знаеш каква лагерница надува на Бобо ТС-а?Power Under Pressure
Коментар
-
damga написа:Крана ще го навиваме определено, но после моето кенефче като стане по-бързо от твоето и то без да изхвърляме седалки и т.н. какво ще правим? :DPower Under Pressure
Коментар
-
Ето времената и класирането. Времена на участниците:№/ име автомобил /най добро време33/Борислав Алексиев Христев/ AR 145 QV Turbo /12.091 /Орлин Гачев Гечев /Fiat Punto 1.4 Turbo /13.534/ Иван Димитров Калинов/AR 156 2.0 Turbo /13.83 /Добромир Жечкин /AR 145 17 box Turbo /14.0630/ Мирослав Владимиров Минев /AR 145 QV /14.6728 /Александър Kостадинов Панев/ AR 166 3.0 /14.9510 /Радослав Иванов Райчев/AR 166 2.4 JTD /15.3535 /Михаил Георгиев Йончев/AR 155 2.0 TS /15.4813 /Георги Борисов Пайчев /AR 145 QV / 15.5814 /Марин Маринов /AR GTV, 2.0TS/ 15.831 /Стефан Генчев/ Lancia Libra 2.4 JTD/ 15.937 / / / 16.326 /Мирослав Стефанов Велев/ AR 155 1.7 / 16.375 /Боян Бакърджиев /AR 159 1.9 JTDm / 16.5232 /Венцислав Цочев/AR 155 2.0 TS LPG /16.642 /Явор Стефанов Стефанов /AR 166 2.4 JTD /16.9529 /Иван Захариев Иванов/ Fiat Punto 1.2/ 17.499 /Живко Драгнев /AR 145 17 box / 17.59Участниците бяха разделени на два класа:1/стрийт 2/модифицираниКлас стрийт:Осминафинали:1/Мирослав Минев(AR145QV)-директно на четвъртфинал2/№37-Мирослав Велев(AR 155 1.7)- 0:13/Георги Пайчев(AR145QV)-Явор Стефанов(AR166, 2,4JTD)-1:04/ Михаил Йончев(AR 155 2.0 TS) - Иван Иванов (Fiat Punto 1.2)-1:05/ Радослав Райчев (AR166, 2,4JTD) - Живко Драгнев(AR 145 1.7)-1:06/ Марин Маринов (AR GTV, 2.0TS)- Венцислав Цочев (AR 155 2.0 TS LPG)-1:07/Стефан Генчев(Lancia Libra 2.4)- Боян Бакърджиев (AR159, 1,9JTDm)8/Александър Панев(AR166, 3.0)- директно на четвъртфинал Четвъртфинали:1/ Мирослав Минев- Мирослав Велев -1:02/ Георги Пайчев- Михаил Йончев -1:03/ Радослав Райчев- Марин Маринов -0:14/ Стефан Генчев- Александър Панев-0:1Полуфинали:1/ Мирослав Минев- Георги Пайчев-2:02/ Александър Панев- Марин Маринов -2:0Финал:Мирослав Минев- Александър Панев-2:1Финал за 3-4 то място:Георги Пайчев- Марин Маринов -2:0В клас модифицирани попаднаха 4 автомобила. Резултати :Полуфинални гонки:1/Борислав Христев- Иван Калинов -2:0 -2/Орлин Генчев- Добрин Жечкин- 2:0-Финал:Борислав Христев- Орлин Генчев-2:1Първа гонка-победител Бобо-12,5Втора гонка- победител Орлин-12,99Трета гонка-бобо-13,03Финал за 3-то място- Иван Калинов-Добрин Жечкин-2:1КЛАСИРАНЕ:КласPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:алфата е на БОБО , предполагам повечето я знаете 145 2.0 16В турбо TS подкована накована с оргомен гарет и сликове и ..... последния да затвори вратата около 400 на колелата иначе времената незнам до колко са реални защото имам записани и времена 13.16 после 13.13 има и едно 12.89 или нещо от сорта което реално е непосилно за моя сетъп но все пак не гледах времената а как е колата спрямо другите коли което за мене е доволно да спомена че в пунтото имаше един пожарогасител и една шофиорска седалка - нищо друго , бе като за драг , ама сега пак ще си я сглобятерминална скоротст 170-180 някъдеиначе огромни благодарности на Дригата за дето обади малко мурафети за старта и за това да си понатегна малко гейта щото налагането във високите обпроти го подпираше и не държеше повече от 1.2 а сега е 1.4 , 1.5 и колата направо полудя все едно съм и добавил 20% пауър още чесно казано малко ме е шубе да я карам така на пътя щото палу гумите като за световно и на 4 та на скапан асвалт а на писта само в началото на 3 та
Коментар
-
sa6o_gt написа:WhitePower написа:алфата е на БОБО , предполагам повечето я знаете 145 2.0 16В турбо TS подкована накована с оргомен гарет и сликове и ..... последния да затвори вратата около 400 на колелата иначе времената незнам до колко са реални защото имам записани и времена 13.16 после 13.13 има и едно 12.89 или нещо от сорта което реално е непосилно за моя сетъп но все пак не гледах времената а как е колата спрямо другите коли което за мене е доволно да спомена че в пунтото имаше един пожарогасител и една шофиорска седалка - нищо друго , бе като за драг , ама сега пак ще си я сглобятерминална скоротст 170-180 някъдеиначе огромни благодарности на Дригата за дето обади малко мурафети за старта и за това да си понатегна малко гейта щото налагането във високите обпроти го подпираше и не държеше повече от 1.2 а сега е 1.4 , 1.5 и колата направо полудя все едно съм и добавил 20% пауър още чесно казано малко ме е шубе да я карам така на пътя щото палу гумите като за световно и на 4 та на скапан асвалт а на писта само в началото на 3 та
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар