е както казах готова е сега следва инсталацията на АФР , ЕГТ , буст метъра , и електрония буст контролер , бензиновата помпа ( спортна ) и после настроиката и ) дано да следва само ФЪН )) за въпроси и консултации към мен или тук или на ЛС почти за всичко съм посочил цифри за чаркълъка и изработката питайте пак тук или на ЛСпочти всичко е правено в асеновград от неръждавейка и цените са много по достъпна от колкото в софия , може да се изработват изпускателни колектори генрации монтаж на турбини бе каквото се сетите за състезателите успех на всички рацери , очаквайте включване с още инфоСпециални благопдарностти на Чочо от Асеновград без който проекта нямаше да бъде завършен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто GТ ЯК ТУНИНГ или как се прави 200++ Завършен
Collapse
X
-
днеска след лек тест смес между 10.5 и 13.8 като на буст 1.6 започва да пърди ( за прекъсва ) стръва ми се че бензиновата помпа не смогва защото след силна първа и веднага втора почва да пърди докато не върна гаста , ама предполагам е нормално тъи като още не съм сложил буст контролера и другата помпа утре ще инсталирам всичко за да срежа буста на 1.4 и и пак ще меряPower Under Pressure
Коментар
-
Относно пърденето..възможно ли е това да са детонации в следствие на прекалено обогатена на кислород смес?изходящия колектор не трябва ли да е с еднакви по дължина тръби? Чувал сам че това влияело на работата на турбото и дългите тръби ги правели по тясни от другите за да компенсират разликата в дължинатаСмяташ си да подменяш stock буталата и биелите с ковани такива или си го направил? Поне като си почнал (между другото много добре) да я изпипаш на MAX. Възможна е и подмяна на разпределителните валове с по агресивни... Абе много работи могат да се направят стига да имаш средства и нужия опит в начинанието Успех!!!
Коментар
-
evgeni85 написа:Относно пърденето..възможно ли е това да са детонации в следствие на прекалено обогатена на кислород смес?изходящия колектор не трябва ли да е с еднакви по дължина тръби? Чувал сам че това влияело на работата на турбото и дългите тръби ги правели по тясни от другите за да компенсират разликата в дължинатаСмяташ си да подменяш stock буталата и биелите с ковани такива или си го направил? Поне като си почнал (между другото много добре) да я изпипаш на MAX. Възможна е и подмяна на разпределителните валове с по агресивни... Абе много работи могат да се направят стига да имаш средства и нужия опит в начинанието Успех!!!Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:evgeni85 написа:Относно пърденето..възможно ли е това да са детонации в следствие на прекалено обогатена на кислород смес?изходящия колектор не трябва ли да е с еднакви по дължина тръби? Чувал сам че това влияело на работата на турбото и дългите тръби ги правели по тясни от другите за да компенсират разликата в дължинатаСмяташ си да подменяш stock буталата и биелите с ковани такива или си го направил? Поне като си почнал (между другото много добре) да я изпипаш на MAX. Възможна е и подмяна на разпределителните валове с по агресивни... Абе много работи могат да се направят стига да имаш средства и нужия опит в начинанието Успех!!!
Коментар
-
Диното няма да покаже повече от уредите който имам , няма да каже къде е проблема Днеска Пробвах с едно walbro 255 ефект няма , ще пробвам с едно други инжектори , ама съ песимист вече а и днеска се скъса трабичката на входящото масло на турбината и 4 литра Catrol EDGE на улицата утре ще се пробвам да я сваля и да фиксна проблема , ама не съм сигурен дали ще мога без да разхвърлям мотора отново Иначе както казах буталта са много яки и държат на звески буст ( заводските ) С заводските карантии можеш да извадиш 280 коня спокойно , само трябва да е ревизиран мотораPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:днеска след лек тест смес между 10.5 и 13.8 като на буст 1.6 започва да пърди ( за прекъсва ) стръва ми се че бензиновата помпа не смогва защото след силна първа и веднага втора почва да пърди докато не върна гаста , ама предполагам е нормално тъи като още не съм сложил буст контролера и другата помпа утре ще инсталирам всичко за да срежа буста на 1.4 и и пак ще меряТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
заигравам се , имам си регулатор ама на 4.5 бара на горивото на празен ход ( около 6 бара на буст) ша си пръсна маркучите и ще стане една не е за мислене просто помпата толкова си можеше с валброто е по добре но имам съмнения в инжекторите от вчера е пак в бокса че се скъса маслен маркуч и се трябва ремонтPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:заигравам се , имам си регулатор ама на 4.5 бара на горивото на празен ход ( около 6 бара на буст) ша си пръсна маркучите и ще стане една не е за мислене просто помпата толкова си можеше с валброто е по добре но имам съмнения в инжекторите от вчера е пак в бокса че се скъса маслен маркуч и се трябва ремонтТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Колега,мене ми се струва че си малко заблуден колко коня могат да се извадят от тоя мотор със сток карантия.Дано не разбереш по лошия начин.Иначе доста добре си наредил работите,сега остава да оправиш и "дребните" проблемчета и ще е готова.Както ти писа колегата "2000 20v turbo" кажи на какъв надув дава тези смеси,щото така нищо не се разбира.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар