Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто GТ ЯК ТУНИНГ или как се прави 200++ Завършен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    я ми кажи как щте стане с колена само?и колко се променя струята на вздуха?и зашто филтара да е доло?отварял ли си предния капак на гт?

    Коментар


      На ГТ не на JTD да и там е по голям ужас и може да закараш тръба ф80 до кутията.Аз неискам да давам акъл , щото нито разбирам повече нито нищо, но просто идея давам, понеже правихме на един приятел колата, (атмосверна, може би има по голямо значение) но малко по добре се държи с тръби за канали от колкото с тръби за аспиратори Искам да кажа, че гладките стени на тръбите пречат по малко на въздуха да стигне до там.
      Punto JTD
      http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

      Коментар


        jimi69 написа:
        може ли един съвет?!Тръбата, която ти отвежда въздух до филтъра ако я подмениш, с такава пластмасова с колена само на 45 градуса, ще имаш повече и по бърз въздух до филтъра :D Малак но важен фактор Ако се постави директно филтъра долу да се показва при дъжд и някой капка дали ще е проблем
        оо тази траба взима такива завойчета невероятни че нема да и се занимавам става мноооого сложно толкова и стига за сега повече коне не искам , и без това конкуренцията в този клас е слабами и тука че има минимален ефект но за сега така а за ф80 и не мога да си и помисля това е максималната дебелина , даже е стисната на едно место щото заобикаля едни други турбо тръби
        Power Under Pressure

        Коментар


          WhitePower написа:
          jimi69 написа:
          може ли един съвет?!Тръбата, която ти отвежда въздух до филтъра ако я подмениш, с такава пластмасова с колена само на 45 градуса, ще имаш повече и по бърз въздух до филтъра :D Малак но важен фактор Ако се постави директно филтъра долу да се показва при дъжд и някой капка дали ще е проблем
          оо тази траба взима такива завойчета невероятни че нема да и се занимавам става мноооого сложно толкова и стига за сега повече коне не искам , и без това конкуренцията в този клас е слабами и тука че има минимален ефект но за сега така а за ф80 и не мога да си и помисля това е максималната дебелина , даже е стисната на едно место щото заобикаля едни други турбо тръби
          А! Ти не попадаш ли в клас "В" или "стрийт" Щото там конкуренция дал господ
          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

          Коментар


            Защо наистина кола с предно не участва в стреет ? Като дават 2-3 секунди кво... пак може да добавят още коли да е интересно. Те по тия места, ако немаш поне 10ка неможе да влезеш в класа ли ?ТСТ - Рейсинг на Келеша колегата, коравата батка дава 11 секунди със синия гоуф ама е там. Всички стрийт трябва да са в стрийт въпреки предно задно принудително и такива (между другото не харесвам гоуфове, но синия ме кефи много добре изглежда)
            Punto JTD
            http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

            Коментар


              Оо моята кола е далече от драгстер по скоро уличен хулиган
              Power Under Pressure

              Коментар


                WhitePower написа:
                Оо моята кола е далече от драгстер по скоро уличен хулиган
                Тоя маняк дето ти снимаше една гонка с едно бяло пунто , дето създаде 1.8 ауди 670 коня също май е за илицата ама гледай кво стаава, направо огън излиза
                Punto JTD
                http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                Коментар


                  jimi69 написа:
                  WhitePower написа:
                  Оо моята кола е далече от драгстер по скоро уличен хулиган
                  Тоя маняк дето ти снимаше една гонка с едно бяло пунто , дето създаде 1.8 ауди 670 коня също май е за илицата ама гледай кво стаава, направо огън излиза
                  Този не е маниак а това му е професия и с това работи и притежава сервиз а и там парите са като за няколко тунинговани пунтота под капака да разграничим малко нещата ако се прави драгаджиика , се изрязва до неузнаваемост и ето ти формулата коне килограмисамо да отбележа че аз съм минал 12000 км на пълната газ без нито един проблем
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    WhitePower написа:
                    Оо моята кола е далече от драгстер по скоро уличен хулиган
                    Там кви са класовете
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      RASTIL написа:
                      WhitePower написа:
                      Оо моята кола е далече от драгстер по скоро уличен хулиган
                      Там кви са класовете
                      чвсичко лъскаво и немско та даже и М може да им пише на капаците и предимно предно , задно , чатпат 4х4
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                        Коментар


                          аз с 140 килограма човек срещу един много бърз дизел http://vbox7.com/play:5c36c8ada4летящ от 40 до 200
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            Малко екстри , за сега само са сложени , трабва да станат бели диодни и ксенонови
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              Екстра ти е колицата баце, но аз ли така ми се струва или кулера ти е леко на криво!И предния път когато беше постнал снимки на ново боядисаната броня ми се наби в oчите и сега пак!

                              Коментар


                                kiros написа:
                                Екстра ти е колицата баце, но аз ли така ми се струва или кулера ти е леко на криво!И предния път когато беше постнал снимки на ново боядисаната броня ми се наби в учите и сега пак!
                                сега като се загледах май ми се е рахлабил от едната страна ) ще се фиксне при първа възможност , мерси за инфото
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X