Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто GТ ЯК ТУНИНГ или как се прави 200++ Завършен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    http://www.youtube.com/watch?v=WSJxLyYekTs&NR=1 коя е песента. Благодаря :D
    leave something of the happiness you bring

    Коментар


      ето и още една придобивка в спирачната система
      Power Under Pressure

      Коментар


        Какъв цвят са?

        Коментар


          Зелен е заобикновенните ми дискове мисля че другте си искат загряване първо
          Power Under Pressure

          Коментар


            Те и тези искат загряване, но са най близки до цивилните накладки!

            Коментар


              WhitePower написа:
              Зелен е заобикновенните ми дискове мисля че другте си искат загряване първо
              Честито Орлинка!За оригиналната спирачна система на пунто ГТ, ЕБЦ не произвеждат "по-спортни" накладки от зелените От почти 5 години каране със зелено ЕБЦ отпред и отзад, мнението ми е 100% като на Каци, искат си определено загряване, но след това работят доста добре :D Първите 1-2 спирания сутрин на студено мноо мнооо ги нема Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и горе-доле бързо съсипват нормални дискове, за нема и 10000 км. им правят доооволен ръб

              Коментар


                ee 10000 km са доста за драгаджиика , въреки че моята няма никакви оплаквания а вече е на толкова с textar и съм много доволен , но просто не устоях да е всичко като по книга
                Power Under Pressure

                Коментар


                  ето че се появи и първия проблем , не е кой знае каквопротече водната помпа и сега следва замяната и , лошото е че трабва да разглобя доста докато стигна до нея предполагам протече заради непрестанните и критични обороти над 5000 или просто е некачествена часта , за съжаление тогава купих просто първата помпа щото нямаше друга налична
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    Ще се видиш в приключение.Ако сменяш само самата помпа без тялото трябва да махнеш капака на ангренажа или поне да го разхлабиш.Ако е барабар с тялото май е по голям филма.Аз доста се поизмъчих с моята да я сменя, ама ти си старо куче няма какво да те мислим.
                    4 бири и турбината да свири

                    Коментар


                      Орлинчооо какво стана с моя въпрос ???

                      Коментар


                        Петък ще разбере че липсваше човекът
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          Гадния теч на вода вече е локализитан и отстранен оказа се че водната помпа ми е като нова ( а тя е само на 10000 км ) но така или иначе я смених с чисто нова проблема беше се са охлабили 2 та болта на помпата която се държи към блокът и гарнитурата е изтървала Но за да сме смени тази гарнитура ..... разглобих половината двигател , смукателни колектори , хидравлики , алтернатори . хиляди болтове и гайки покрай тяхснимки понеделник
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            аа пунтото беше при Дино , ама не иска да бъде премерено , то толкова малко коне не можело да мери ама кой да знае Пунто и Дино заедно за спомен на форума щото надали ще се повтори някога пак 139KW при 4800 оборота до там можело да мери
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              Не вярвам аз.Има нещо гнило тука
                              4 бири и турбината да свири

                              Коментар


                                DogForLife написа:
                                Не вярвам аз.Има нещо гнило тука
                                в кое по точно не вярваш
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X