Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто GТ ЯК ТУНИНГ или как се прави 200++ Завършен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    WhitePower написа:
    има къде къде по сериозни проети от това което ние правим
    Абселютно съм съгласен Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аз лично в БГ сериозно ГТ знам само 1 и то в малкото случай, когато му е здрав моторя Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
    WhitePower написа:
    има поне 7- 8 по над 240 коня , мерени на дино стендове в УК , или може би тяхните диностендове не работят като нашите
    Мма точно и аз тва казвам, че колите са мерени на дино-стендове като в БГ и ако замериш твойто, спокойно ще моеш да сравниш постигнатото от теб с техните проекти Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и ще е доста по точно от чуденката и предположенията що колата забива на 3-та и т.н. Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
    WhitePower написа:
    щото тука ти скачат по калниците на колата а там незнам явно не разбират и не го правят , може би операторите на диностендове незнаят че така се прави и за това са само по 240-250 -290 коня
    Хихих тва със качването по калниците аз лично съм виждал да е било необходимо и да е имало ефект само при 2 коли (а повярвай ми видял съм на дино мнооооооого и то мощни коли, включая и 3-те най-мощни в БГ с над 700 коня на колелата), мма нито една не е била пунто ГТ Yellow_Flash_Colorz_PDT_16, а са били коли с по над 500+ коня на гумите на един двигателен мост Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Даже ако искаш ше ти снимам клипче тия дни на кола 650+ коня на гумите от 1,8 мотор, как си се мери и настройва без никой да и се катери където и да е Yellow_Flash_Colorz_PDT_16, пък ти си праи сметка дали на пунто ГТ с има-нема 200 коня на гумите му е необходимо сядане по калниците Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
    WhitePower написа:
    ако имаш желание да четеш има мнооого подробни обяснения на проектие им http://www.puntosports.co.uk/forums/
    Ти това нали не ми го написа сериозно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

    Коментар


      момчета спама настрана или другаде кой каква имотикона ползва , и без тва не гледам днеска го заби на 3 на 5500 оборота ще се залавам да си ремапна колата дебитомера дето е за гонки е идеален и да видим на 11 дали ще тръгне или ще е страничен наблщдател
      Power Under Pressure

      Коментар


        WhitePower написа:
        момчета спама настрана или другаде кой каква имотикона ползва , и без тва не гледам днеска го заби на 3 на 5500 оборота ще се залавам да си ремапна колата дебитомера дето е за гонки е идеален и да видим на 11 дали ще тръгне или ще е страничен наблщдател
        преди 2 години аз го имах същия проблем на трета и на четвърта скорост на5400 оборота и проблема беше от дебитомера понеже карах на 1,8 налягане и неможеше да смогне ,направих дебитомера с тръба ф80 вътрешно с нови настройки и колата си тръгна както трябва самоче при мен буталата не държаха понеже не е разреждан мотора,дано сам ти помогнал с нещо.

        Коментар


          Понеже бях обещал да покажа, че коли с големи коне се мерят и настройват безгрижно на дино-стендовете и в БГ, ето снимка на 2-рата по мощност в БГ измерена кола :D и това е без никой да се катери нито по калници и прагове, само с 67кг. мапер в колата.Снимката е отпреди нема 2 часа, при финализиране на настройките на един 1,8 турбо мотор, като мощноста е на колелата :D
          Прикачени файлове

          Коментар


            biser_as написа:
            Понеже бях обещал да покажа, че коли с големи коне се мерят и настройват безгрижно на дино-стендовете и в БГ, ето снимка на 2-рата по мощност в БГ измерена кола :D и това е без никой да се катери нито по калници и прагове, само с 67кг. мапер в колата.Снимката е отпреди нема 2 часа, при финализиране на настройките на един 1,8 турбо мотор, като мощноста е на колелата :D
            Ужас "Кояй" таз кола? С ква турбина е? На кво налягане? С кво гориво? Мноу мистериозно това.... един монитор с едни страшни конье...Дай разсей малко мистерията
            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

            Коментар


              2000 20v turbo написа:
              Ужас "Кояй" таз кола? С ква турбина е? На кво налягане? С кво гориво? Мноу мистериозно това.... един монитор с едни страшни конье...Дай разсей малко мистерията
              ФВ Сироко 1,8 20В турбо, гоооолям Турбонетикс ГТК + нитро, налягането е към 2.8 почти, тва с кво гориво е точно, съжалявам, но няма да ти отговоря , ся остава само всички железа по трансмисията да устискат и на 11-ти мисля, че ще видим още една 9 секундна кола.

              Коментар


                biser_as написа:
                2000 20v turbo написа:
                Ужас "Кояй" таз кола? С ква турбина е? На кво налягане? С кво гориво? Мноу мистериозно това.... един монитор с едни страшни конье...Дай разсей малко мистерията
                ФВ Сироко 1,8 20В турбо, гоооолям Турбонетикс ГТК + нитро, налягането е към 2.8 почти, тва с кво гориво е точно, съжалявам, но няма да ти отговоря , ся остава само всички железа по трансмисията да устискат и на 11-ти мисля, че ще видим още една 9 секундна кола.
                Много си прав Бисере 700 коньови коли и 200 с едни и съши настройки на диностенда не става Точно това имах в предвид стегнат стенд , лека предница ниско сцепление на валците и аз съм мерил по 300 коня коли и слязохме от валците с почернели гуми които след това се и изкривиха , а бяха чисто нови , факт че стенда беше стегнат така че проблема не е в стедна а в операторите , щото качват само колите без да се настройва стенда а това го правят защото или ги мързи или неразбират
                Power Under Pressure

                Коментар


                  aleksi1209 написа:
                  WhitePower написа:
                  момчета спама настрана или другаде кой каква имотикона ползва , и без тва не гледам днеска го заби на 3 на 5500 оборота ще се залавам да си ремапна колата дебитомера дето е за гонки е идеален и да видим на 11 дали ще тръгне или ще е страничен наблщдател
                  преди 2 години аз го имах същия проблем на трета и на четвърта скорост на5400 оборота и проблема беше от дебитомера понеже карах на 1,8 налягане и неможеше да смогне ,направих дебитомера с тръба ф80 вътрешно с нови настройки и колата си тръгна както трябва самоче при мен буталата не държаха понеже не е разреждан мотора,дано сам ти помогнал с нещо.
                  знам за тебе , че си с голям маф и точно се чудех защо си с такъв , докато не реших един ден да си сложа нормален дебитомер и веднага се появи проблема сега имам един дебитомер който измерва с 30 % по малко от това което е в нормален дебитомер и с него си карах но го изпуснах докато првех на Сорри натройките на компа върху моята кола и сега мери още по малко незнам защо буталата не са ти държали , при мене за сега ( за сега ) нямат оплаквания , но така или иначе си имам едно на ум за висекока иначе ще си я настроя тези дни с другия дебитомер щото сега мери още по малко и трабва да вдигна горивцето доста
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    WhitePower написа:
                    Много си прав Бисере 700 коньови коли и 200 с едни и съши настройки на диностенда не става
                    Мноо си в грешка Орлине, настройките на въпросното дино за да се мери и да може да се настройва тая почти 800 коня кола и при измерване на 200 коня пунто ГТ нямат общо Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Въпросната кола е с тегло близко до това на пунто ГТ, а може да е и по-лека
                    WhitePower написа:
                    така че проблема не е в стедна а в операторите , щото качват само колите без да се настройва стенда а това го правят защото или ги мързи или неразбират
                    Ихааа бая смело изказване, 4-ма от 6-те оператора на дино-стендове в БГ ги познавам малко или много и определено нито един от тях не е мързелив, а пък познанията им ти гарантирам, че са дооста повечко от нашите Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                    Коментар


                      добре де защо само тука ти скачат по калниците и гумите буксуват на валците ?? защо никой от Ук не се е оплакал от това а съм говорил с 3-4 който са нонстоп на диностендовете защо чисто нови гуми отидоха в кофата заради диностенда ?ако ми дадеш логичен отговор , се съгласявам че греша
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        WhitePower написа:
                        добре де защо само тука ти скачат по калниците и гумите буксуват на валците ??
                        Мма баце, аз ти казах за толко мнооо коли на дино дет съм видял, на 2 бмв-та е имало ефект от качване на допълнителен товар, но както казах и 2-те бмв-та са 3,6-3,8 М-ки с турбо и са над 500 коня на гумите Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Обикновенно желанието за катерене по калниците е идея на разочаровани собственици на "тунинг" творения, които цифричките не ги кефят ич и единственото им обяснение е буксуване по валците на нема и 200 коньовите им коли.Ти нали не верваш, че кола с около 200 коня на гумите мое да буксува на 4-та с 6000 оборота? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Щот ако тва ти е мисълта, ако мое некак да ми обясниш пък на мене как 800 коня кола не буксува тогава?
                        WhitePower написа:
                        защо чисто нови гуми отидоха в кофата заради диностенда ?
                        Нямам си и на идея, аз до ся кола с износени гуми от дино-то особено пък при има-нема 300 коня несъм виждал, даже въпросното сироко с почти 800 коня си е с едни и същи гуми от 2 години някъде. По твойта логика трябваше да са се взривили десетки пъти до ся или на шофера да му се откачат ръцете като завършва с 235+ терминална на 400м. Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                        Коментар


                          мина ли на голям МАФ вече??
                          тежък е животът лек...

                          Коментар


                            jungleraver написа:
                            мина ли на голям МАФ вече??
                            няма хаузинг на прилична цена , за сега си карам до 3 та ще пробват тия дни с другия дебитомер дали мога да опрвя смесите , ако не стане пропускам 11
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              biser_as написа:
                              WhitePower написа:
                              добре де защо само тука ти скачат по калниците и гумите буксуват на валците ??
                              Мма баце, аз ти казах за толко мнооо коли на дино дет съм видял, на 2 бмв-та е имало ефект от качване на допълнителен товар, но както казах и 2-те бмв-та са 3,6-3,8 М-ки с турбо и са над 500 коня на гумите Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Обикновенно желанието за катерене по калниците е идея на разочаровани собственици на "тунинг" творения, които цифричките не ги кефят ич и единственото им обяснение е буксуване по валците на нема и 200 коньовите им коли.Ти нали не верваш, че кола с около 200 коня на гумите мое да буксува на 4-та с 6000 оборота? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Щот ако тва ти е мисълта, ако мое некак да ми обясниш пък на мене как 800 коня кола не буксува тогава?
                              WhitePower написа:
                              защо чисто нови гуми отидоха в кофата заради диностенда ?
                              Нямам си и на идея, аз до ся кола с износени гуми от дино-то особено пък при има-нема 300 коня несъм виждал, даже въпросното сироко с почти 800 коня си е с едни и същи гуми от 2 години някъде. По твойта логика трябваше да са се взривили десетки пъти до ся или на шофера да му се откачат ръцете като завършва с 235+ терминална на 400м. Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                              Батка, кой е тоз Фолксвъгънъ? Къде е завършвал до сега с 235+ км.ч. на 1/4 миля? Аз долу-горе съм фен на драг-а и такава кола съм виждал само на Хеед?!? И друг ли такъв динозавър има в наща мила родина? Или всичко е тайна разработка на военните.... Щото те имат мноу пари и правят така, че някои неща, които са така, да изглежда, че не са така... А други, които не са така, да изглежда, че са така /домъчняло ми е за Краси Рядковв...май/Пък, ако си некой от екипа на Хеед - па признай си....да ся кефим, че си пишем с такъв доказан драг-корифей
                              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                              Коментар


                                WhitePower написа:
                                jungleraver написа:
                                мина ли на голям МАФ вече??
                                няма хаузинг на прилична цена , за сега си карам до 3 та ще пробват тия дни с другия дебитомер дали мога да опрвя смесите , ако не стане пропускам 11
                                Е добре де кво толкова си се хванал за този хаузинг, ако заради тая глупост пропуснеш 11-ти ще е много много.....Знаеш как се сваля сензора, изрежи една алуминиева/стоманена тръба, забоди го там и си ти. Изчетох много и опита доказва че става и работи идеално, пък и ще е даже по-лесно, така или иначе ще мапваш - на сензора му е все едно дали е в хаузинг, тръба или кюнец
                                тежък е животът лек...

                                Коментар

                                Working...
                                X