Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто GТ ЯК ТУНИНГ или как се прави 200++ Завършен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    за каретата нещо май си попаднал на калпави...мисля доста по-сериозни коли(не пунтота) са със същите.
    тежък е животът лек...

    Коментар


      Кой по сериозни са със същите щото не се сещам някоя по сериозна
      Power Under Pressure

      Коментар


        мисля грале 8в
        тежък е животът лек...

        Коментар


          jungleraver написа:
          мисля грале 8в
          Чи то по-сериозно ли е от Пунтото .... То това Пунтото е даже от ено и шес по-изтребител
          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

          Коментар


            намерих малко инфо кога точно се минава към големия дебитомер ( конверсията )http://www.fcperformance.co.uk/fiat-punto-gt.phpчудя се тогава щом таваня обикновенни дебитомери колко коня съм теоретично след като съм на 1.5 бара факт е че Гт2560Р на 1.5 не тавани дебитомера , при мене се получава с работещи идеално дебитомери , в края на 3 колата забива носа и гаси мотора като гледам сега ще купувам един голям хаузинг , един лайф ремап и ще видим живот и здраве на къде духа вятъра
            Power Under Pressure

            Коментар


              WhitePower написа:
              чудя се тогава щом таваня обикновенни дебитомери колко коня съм теоретично
              Мма мноо е просто бря Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , вместо се чудиш, качи колата на дино и ше разбереш, не само теоретично ммма и практически колко коня е Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и дали основателно се таванят дебитомерите Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

              Коментар


                WhitePower написа:
                намерих малко инфо кога точно се минава към големия дебитомер ( конверсията )http://www.fcperformance.co.uk/fiat-punto-gt.phpчудя се тогава щом таваня обикновенни дебитомери колко коня съм теоретично след като съм на 1.5 бара факт е че Гт2560Р на 1.5 не тавани дебитомера , при мене се получава с работещи идеално дебитомери , в края на 3 колата забива носа и гаси мотора като гледам сега ще купувам един голям хаузинг , един лайф ремап и ще видим живот и здраве на къде духа вятъра
                Предполагам не го вярваш че си наближил 300 коня ? Не искам да се заяждам по никакъв начин но мисля , че е невъзможно почти с тоя мотор, с тая турбина и на това налягане. НО все пак съм начинаещ в турбо мафията , може да не съм прав
                Турбо..... Фиат Турбо.....


                http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                Коментар


                  Абе 300 коня няма.... ама 240,250 сигорно ще ги удари... работата е,че няма да разберем щото явно не му се ходи на дино
                  Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                  Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                  Коментар


                    1,4 мотор, на 1,5 налягане, през 8 винтилова глава и стандартен разпределителен вал, 300 коня....то оптимизма не е лошо качество в човешкия характер ама...тънка е просто границата между оптимизъм и фантазия Нищо против неам дай боже и горница да са конете
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      2000 20v turbo написа:
                      1,4 мотор, на 1,5 налягане, през 8 винтилова глава и стандартен разпределителен вал, 300 коня....то оптимизма не е лошо качество в човешкия характер ама...тънка е просто границата между оптимизъм и фантазия Нищо против неам дай боже и горница да са конете
                      А кой е казал че главата е в стандартен вид ) Само твореца знае какво точно е правено по колата и как е правено

                      Коментар


                        ейй паг гледате горните числа значи никой е е казвал 300 аз съм я правил за 230 +- 15 кончета но щом таваня дебитомера предполагам че съм с 10 отгоре което е 240 приблизително говоря което е ръба на дебитомера защото аз не го изтаванвам вендага щом бусъне а в края на 3 та или началото на четвъртапише че от 240 коня оригиналния дебитомер не става , което значи че съм на ръбът вие веднага я напраихте 300 коня , еиии много сте критични значи
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          дино после щте коментираме

                          Коментар


                            leandro написа:
                            дино после щте коментираме
                            на нашите дино стендове човек единсвено може да види ако е прави подобрения какво е било преди и сега какво е тези неща не си ги измислям аз чел съм цяла нощ и релано всички над тези коне имат един и същи проблем , дебитомера в тази граница се изтаванва и минват или към друга мениджмънт система или към голям хаузинг и ремап
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              WhitePower написа:
                              на нашите дино стендове човек единсвено може да види ако е прави подобрения какво е било преди и сега какво е тези неща не си ги измислям аз чел съм цяла нощ и релано всички над тези коне имат един и същи проблем , дебитомера в тази граница се изтаванва и минват или към друга мениджмънт система или към голям хаузинг и ремап
                              На нашите дино стендове, човек може да види достатъчно мноо неща дет на пътя няма как да ги види и са доста по-точно и като измерване и като инструмент за настройка от гадаене колко коня е моторя ми, щот колата ми забива муцина на 3-та и може би си таваня дебитомера Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Тия бленувани 250+ коня, над които трябвало стендалоун или друг дебитомер или хаузинг на кво по-спецялно дино са измерени Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , може би на двигателно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                              Коментар


                                никой не е гадал за какво иде реч , има къде къде по сериозни проекти от това което ние правим има поне 7- 8 по над 240 коня , мерени на дино стендове в УК , или може би тяхните диностендове не работят като нашите или те не разбират какво правят щото тука ти скачат по калниците на колата а там незнам явно не разбират и не го правят , може би операторите на диностендове незнаят че така се прави и за това са само по 240-250 -290 коня да не забравяме и Жокро дето съм му гледал гравиката с 290 коня , или може ми е флашива ако имаш желание да четеш има мнооого подробни обяснения на проектие им http://www.puntosports.co.uk/forums/
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X