Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто GТ ЯК ТУНИНГ или как се прави 200++ Завършен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Tuning Mode написа:
    И аз мисля че Орлин взима правилно решение, защото винаги трябва да се върви напред и нагоре. По принцип тази кола е едно предизвикателство с години, гледаш я като писана, ремонтираш я, ъпгрейдваш я научаваш много за нея. След това започва да върви на страх започва да ти носи ужасно удоволствие, след това още повече започваш да се кефиш защото си бил достатъчно упорит да започнеш нещо и да го завършиш и то да работи...Това е смисъла на цялата работа емоцията, адреналина, ускорението. Просто идва етап когато всеки иска повече мошност, нови емоции с нова кола и те така.Лошата новина е че по принцип в световен мащаб според мен такива коли са недоотценени, а камо ли в България. Та съм 80% сигурен че няма да се продаде колата на тази стойност, защото просто няма кой да оцени нещата. Също така съм сигурен че Орлин няма да я продаде за 3000лв. за колкото би се купила колата... Та дано учеста и не е на части че това е най-кофтито
    Повече от ясно е че такава сума никой няма да даде, той дори самия собственик не би ги дал на куп
    Sedicivalvole (Racing Rosso)now
    GTV 2.0 (612 A)now
    E60 530D now.. hate it big time :D
    Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
    Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

    Коментар


      Tuning Mode написа:
      И аз мисля че Орлин взима правилно решение, защото винаги трябва да се върви напред и нагоре. По принцип тази кола е едно предизвикателство с години, гледаш я като писана, ремонтираш я, ъпгрейдваш я научаваш много за нея. След това започва да върви на страх започва да ти носи ужасно удоволствие, след това още повече започваш да се кефиш защото си бил достатъчно упорит да започнеш нещо и да го завършиш и то да работи...Това е смисъла на цялата работа емоцията, адреналина, ускорението. Просто идва етап когато всеки иска повече мошност, нови емоции с нова кола и те така.Лошата новина е че по принцип в световен мащаб според мен такива коли са недоотценени, а камо ли в България. Та съм 80% сигурен че няма да се продаде колата на тази стойност, защото просто няма кой да оцени нещата. Също така съм сигурен че Орлин няма да я продаде за 3000лв. за колкото би се купила колата... Та дано учеста и не е на части че това е най-кофтито
      хихи никога не бих разфасовал плодът на моя труд аз зор нямам никакъв както казах проектът продължава следва карбон + алканта и малко боя
      Power Under Pressure

      Коментар


        малко забравено събитие http://www.youtube.com/watch?v=WSJxLyYekTs
        Power Under Pressure

        Коментар


          Killer on the road.... И щом ту би кънтинио е добре
          4 бири и турбината да свири

          Коментар


            ех що няма кинти сега!!!!!
            и най-добрите грешат

            Коментар


              ch написа:
              ех що няма кинти сега!!!!!
              ти ми се обади като намериш време
              Power Under Pressure

              Коментар


                след много лутане и ровичкане по картите на ГТ то се оказа че тавяня дебитомера , пробвах с 3 здрави и 3 те ги таваня ефекта е че колата забива на 3 та и на 4 като задържа гасста или ще си ремапвам моя дебитомер или ще минавам на по голям хаузинг и пак наново ще ремапвам май достигнах тавана на 024 ките , тези дни ще се поразровя за други опции
                Power Under Pressure

                Коментар


                  WhitePower написа:
                  след много лутане и ровичкане по картите на ГТ то се оказа че тавяня дебитомера , пробвах с 3 здрави и 3 те ги таваня ефекта е че колата забива на 3 та и на 4 като задържа гасста или ще си ремапвам моя дебитомер или ще минавам на по голям хаузинг и пак наново ще ремапвам май достигнах тавана на 024 ките , тези дни ще се поразровя за други опции
                  Ами честито :D то какво има да ровиш - или от Ц20ЛЕТ, или VR6, или http://www.ebay.co.uk/itm/Apexi-SAFC...item45fc753da3 или http://www.maftpro.com/ тва последното е чудно, и може да сложиш какъвто си искаш дебитомер и да го настроиш без да си преписваш чипа :D
                  тежък е животът лек...

                  Коментар


                    да де ама ако таваниш дебитомера това значи че след една определена стойност той е в права линия , а на мене ми трабват да мери демек мога да сменя хаузинка и да сложа едно от тези джади , но понеже тука по скъпо , а на меме ми е по лесно да си пренапиша таблиците докато си оправя сместа , така или иначе търся един хаузинг от ЛЕД което значи че скоро ще има дебитимери за продан , след като и 3 те ми дебитомера ги таваня , проблема не е в тях а във флола на турбото
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      Ми да де то с тва второто уредче може да сложиш какъвто си искаш дебитомер от каквато кола си искаш Иначе с хаузинга от ЛЕТ ще е добре ама трудно се намират май май, както казах и от по ранните ВР6-ци трябва да ти свърши работа
                      тежък е животът лек...

                      Коментар


                        е то се прави тръба с по-голям диаметър и на нея се заварява самото гнездо в което се пъха дебитомераимам едно такова направено за 76мм тръба - тяло.
                        sigpic
                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                        475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube

                        Коментар


                          ici написа:
                          е то се прави тръба с по-голям диаметър и на нея се заварява самото гнездо в което се пъха дебитомераимам едно такова направено за 76мм тръба - тяло.
                          колегата алекси1290 има такъв дебитомер който продава с фи80 или нещо такова може и на 76 да е тяло от дебитомер поставено в пласмаса с по голямо фи .. виж го него ако искаш ако ти свърши работа
                          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                          Коментар


                            Ми мене ми трябва самата пластмаса , дори и преебан да е ми е се тая щото моя ще го местя , а иначе едно Apexi S-AFC ми се е заглавило в главата да мушкам , и ще видим до 11 дали ще успея да на настроя колицата че вчера гонки и само до 3 та и гаси мотора електрониката а с моя си дебитомер е много бедна първо ще си я ремапна с моя дебитомер пак ще го мисля после как професионално да стане
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              Колата ти върви на взривяване обаче човеко старта е ужасен както и наповечето назобени Гт-та .. 1-вите ти 60 фута направо куцат дори да не я надуваш повече може да го оправиш това нещо с цената на 2 гуми .. Верно че за 1 състезание няма да си с красивата визия на тия джанти ,но времето ще падне до средна 13-ка сигурен съм ... http://www.youtube.com/watch?v=RVqB2Z8XiXY за това говоря виж добре... ти сам знаеш обаче слика ти за такъв старт като твоя трябва да е поне на 70 мм .. на 1 атмосфера свален и си всеки път в 13-ката .. а ти искаш тия гуми с тоя нисък профил да стартираш с импреза просто няма как .. колата ти има мн голям потенциал.. ( ти ги знаеш сичките тия неща ... ама явно си искаш както си е стриит по улиците така и да я караш на апаратура това пак е вариант ама ти се дигат времената

                              Коментар


                                за потенциял може и още , то е ясно въпроса е че това е стриит кола и е далеч от чиста драгаджиика , за мене едно състезание е за кеф , а победата не е на всяка цена , тъй като съм я събирал с годиди част по част и знам че едни сликове ще оправят старта но после следва , съедините още по злобен , евентуално скоростти ... каретата и без това ми идват слабички това което е това е , повече не искам ,
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X