И аз мисля че Орлин взима правилно решение, защото винаги трябва да се върви напред и нагоре. По принцип тази кола е едно предизвикателство с години, гледаш я като писана, ремонтираш я, ъпгрейдваш я научаваш много за нея. След това започва да върви на страх започва да ти носи ужасно удоволствие, след това още повече започваш да се кефиш защото си бил достатъчно упорит да започнеш нещо и да го завършиш и то да работи...Това е смисъла на цялата работа емоцията, адреналина, ускорението. Просто идва етап когато всеки иска повече мошност, нови емоции с нова кола и те така.Лошата новина е че по принцип в световен мащаб според мен такива коли са недоотценени, а камо ли в България. Та съм 80% сигурен че няма да се продаде колата на тази стойност, защото просто няма кой да оцени нещата. Също така съм сигурен че Орлин няма да я продаде за 3000лв. за колкото би се купила колата... Та дано учеста и не е на части че това е най-кофтито
Повече от ясно е че такава сума никой няма да даде, той дори самия собственик не би ги дал на куп
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
И аз мисля че Орлин взима правилно решение, защото винаги трябва да се върви напред и нагоре. По принцип тази кола е едно предизвикателство с години, гледаш я като писана, ремонтираш я, ъпгрейдваш я научаваш много за нея. След това започва да върви на страх започва да ти носи ужасно удоволствие, след това още повече започваш да се кефиш защото си бил достатъчно упорит да започнеш нещо и да го завършиш и то да работи...Това е смисъла на цялата работа емоцията, адреналина, ускорението. Просто идва етап когато всеки иска повече мошност, нови емоции с нова кола и те така.Лошата новина е че по принцип в световен мащаб според мен такива коли са недоотценени, а камо ли в България. Та съм 80% сигурен че няма да се продаде колата на тази стойност, защото просто няма кой да оцени нещата. Също така съм сигурен че Орлин няма да я продаде за 3000лв. за колкото би се купила колата... Та дано учеста и не е на части че това е най-кофтито
хихи никога не бих разфасовал плодът на моя труд аз зор нямам никакъв както казах проектът продължава следва карбон + алканта и малко боя
след много лутане и ровичкане по картите на ГТ то се оказа че тавяня дебитомера , пробвах с 3 здрави и 3 те ги таваня ефекта е че колата забива на 3 та и на 4 като задържа гасста или ще си ремапвам моя дебитомер или ще минавам на по голям хаузинг и пак наново ще ремапвам май достигнах тавана на 024 ките , тези дни ще се поразровя за други опции
след много лутане и ровичкане по картите на ГТ то се оказа че тавяня дебитомера , пробвах с 3 здрави и 3 те ги таваня ефекта е че колата забива на 3 та и на 4 като задържа гасста или ще си ремапвам моя дебитомер или ще минавам на по голям хаузинг и пак наново ще ремапвам май достигнах тавана на 024 ките , тези дни ще се поразровя за други опции
да де ама ако таваниш дебитомера това значи че след една определена стойност той е в права линия , а на мене ми трабват да мери демек мога да сменя хаузинка и да сложа едно от тези джади , но понеже тука по скъпо , а на меме ми е по лесно да си пренапиша таблиците докато си оправя сместа , така или иначе търся един хаузинг от ЛЕД което значи че скоро ще има дебитимери за продан , след като и 3 те ми дебитомера ги таваня , проблема не е в тях а във флола на турбото
Ми да де то с тва второто уредче може да сложиш какъвто си искаш дебитомер от каквато кола си искаш Иначе с хаузинга от ЛЕТ ще е добре ама трудно се намират май май, както казах и от по ранните ВР6-ци трябва да ти свърши работа
е то се прави тръба с по-голям диаметър и на нея се заварява самото гнездо в което се пъха дебитомераимам едно такова направено за 76мм тръба - тяло.
колегата алекси1290 има такъв дебитомер който продава с фи80 или нещо такова може и на 76 да е тяло от дебитомер поставено в пласмаса с по голямо фи .. виж го него ако искаш ако ти свърши работа
Ми мене ми трябва самата пластмаса , дори и преебан да е ми е се тая щото моя ще го местя , а иначе едно Apexi S-AFC ми се е заглавило в главата да мушкам , и ще видим до 11 дали ще успея да на настроя колицата че вчера гонки и само до 3 та и гаси мотора електрониката а с моя си дебитомер е много бедна първо ще си я ремапна с моя дебитомер пак ще го мисля после как професионално да стане
Колата ти върви на взривяване обаче човеко старта е ужасен както и наповечето назобени Гт-та .. 1-вите ти 60 фута направо куцат дори да не я надуваш повече може да го оправиш това нещо с цената на 2 гуми .. Верно че за 1 състезание няма да си с красивата визия на тия джанти ,но времето ще падне до средна 13-ка сигурен съм ... http://www.youtube.com/watch?v=RVqB2Z8XiXY за това говоря виж добре... ти сам знаеш обаче слика ти за такъв старт като твоя трябва да е поне на 70 мм .. на 1 атмосфера свален и си всеки път в 13-ката .. а ти искаш тия гуми с тоя нисък профил да стартираш с импреза просто няма как .. колата ти има мн голям потенциал.. ( ти ги знаеш сичките тия неща ... ама явно си искаш както си е стриит по улиците така и да я караш на апаратура това пак е вариант ама ти се дигат времената
за потенциял може и още , то е ясно въпроса е че това е стриит кола и е далеч от чиста драгаджиика , за мене едно състезание е за кеф , а победата не е на всяка цена , тъй като съм я събирал с годиди част по част и знам че едни сликове ще оправят старта но после следва , съедините още по злобен , евентуално скоростти ... каретата и без това ми идват слабички това което е това е , повече не искам ,
Коментар