Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто GТ ЯК ТУНИНГ или как се прави 200++ Завършен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ама ти имаш ли пунто че не разбрах ??само ще отбележа че си си внушил че си самолетчесно казано ми омръзна да се занимавам с тебе не те знам колко драга имаш , ама все на летящи се мериш щото нещо ти куца на старта скоро ще има нова организирано събитие , ако искаш заповядай да докажеш всичко изписано до сега а до тогава , си дай малко почивка от клавиятурсването щото това е тема за тунинг а не за СПАМако искаш си намери друга тема или форум да си спамиш там
    Power Under Pressure

    Коментар


      Колеги, от този момент нататък ще ви помоля да коментирате единствено колата на колегата-автор на темата, нещата които е направил по нея, въпроси, мнения, препоръки, и други, но ПО ТЕМАТА Всеки коментар свързан с други коли, спорове за това на кой му е по-бърза, кой кого е бил и с кого се е дърпал - да стават в съответните теми и раздели, а в тази - ще последват предупреждения за отклоняване от темата и спам. Благодаря ви за вниманието. Това се отнася изключително за колегата sa6o_gt, а всички останали моля да спазват приятелски тон.

      Коментар


        Появи се странен проблем който няма много логика докато е студен съединителя , леко изтърва , като позагрее захапва много здраво съеденителя е на техниклъч и е органичен ферофов и усилен притискател за сега търся накаква логика за да намеря решение на проблема
        Power Under Pressure

        Коментар


          температурното влияние върху феродото слепва като е топъл аз така си го обяснявам проста малоумна физика :D
          leave something of the happiness you bring

          Коментар


            от много годишния ми опит до сега като прегрее съединителя и почва да буксува а тука обратното няма логика
            Power Under Pressure

            Коментар


              WhitePower написа:
              от много годишния ми опит до сега като прегрее съединителя и почва да буксува а тука обратното няма логика
              Мма мноо ясно, че няма логика Според мен проблема ти е от производителя на съединителя :D Ненам що си го взел тоз Техниклъч, мма на всякъде из нет-а е пълно с недоволни коментари относно качеството и живота на тез съединители (особено от потребителите на пунто ГТ в UK).По-скоро с един оригинален съединител щеше да си доста по-доволен (доказано е че си държи до 230 к.с. даже и на ГТ-та с нитро), а ти едва ли си префърлил тия коне :D

              Коментар


                biser_as написа:
                WhitePower написа:
                от много годишния ми опит до сега като прегрее съединителя и почва да буксува а тука обратното няма логика
                Мма мноо ясно, че няма логика Според мен проблема ти е от производителя на съединителя :D Ненам що си го взел тоз Техниклъч, мма на всякъде из нет-а е пълно с недоволни коментари относно качеството и живота на тез съединители (особено от потребителите на пунто ГТ в UK).По-скоро с един оригинален съединител щеше да си доста по-доволен (доказано е че си държи до 230 к.с. даже и на ГТ-та с нитро), а ти едва ли си префърлил тия коне :D
                на оригиналния му разнитихме притискателя от зор , доказа че не държи конете не са проблем , проблема са момнтните нютоните аз бях много доволен докато карах на 1.2 бара , ама сега на 1.4 мммм нищо де , пробуксува само първите 2 старта и после е чук цял дендругия вариант е да се отлага ръжда в гаража и за това сутрин на се ебава , ама това няма как да го рабера
                Power Under Pressure

                Коментар


                  Ненам дали не е и вариант, ако имаш теч на масло от семеринг на коляновия вал или семеринг откъм скоростната кутия, вътре при съединителя да ти прави мизерии от това.Аз знам мноо добре, че нютон метрите са това, което кара да буксуват съединителите, мма и ти немоеш мноо си сигурен дали това ти е проблема, щот нито си знаеш нютоните, нито конете :D

                  Коментар


                    и ръждата го прави този номер когато съединителят е на границата на възможните му Нм, но за да ръждяса маховика трябва да седи поне няколко месеца без да се кара.
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      товоа с ръждата май си прав , щото аз го карам само събота и неделя за кефа и като отворя капака има некакъв кондез по маркучите , а гаража си е влага голяма за една седмица мислиш ли че може да раждяса и за това всяка събота да ме изненадва с първия старт
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        Ами то може лесно да се провери дали има нещо общо със гаража 1-2 седмица не я вкарвай вътре и ще се види какъв е ефекта.А относно колата и аз имах шанса да седна в машината и да усетя за какво иде реч и да ви кажа пожелавам на всеки му :D Първа и втора едвам захапва, но на трета като изпълни бооостеца и се ухилваш моментално

                        Коментар


                          WhitePower написа:
                          товоа с ръждата май си прав , щото аз го карам само събота и неделя за кефа и като отворя капака има некакъв кондез по маркучите , а гаража си е влага голяма за една седмица мислиш ли че може да раждяса и за това всяка събота да ме изненадва с първия старт
                          от това може да е, щом чак конденз се получава по мотора
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            ici написа:
                            WhitePower написа:
                            товоа с ръждата май си прав , щото аз го карам само събота и неделя за кефа и като отворя капака има некакъв кондез по маркучите , а гаража си е влага голяма за една седмица мислиш ли че може да раждяса и за това всяка събота да ме изненадва с първия старт
                            от това може да е, щом чак конденз се получава по мотора
                            ми влажно си е , те дисковете ръждясват за 1-2 дни значи да не търся под вола теле леко леко в началото да се изтрие ръждата и после пълната гас
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              WhitePower написа:
                              от днеска вече е с софииски номера ура с огромния съпорт на жорко1 фаза слагане на мега скуирт и 315 СС инжектори помпата вече е от фиат купе турбо може да се наложи и регулатор на горивото ако не успея да настроя сместа от скуирта ще видя дали електрониката че може да управлява соленоида ако ли не минаваме на ватиант кранче докато не взема буст контролермаслото е купено кастрол EDGE 0w 40 sport но на заплата първо гарнитури първо че тече от 2 3 места блооффа вече е взет - двумембранен но не бачка читаво защото вакума ми е много зле в момента заради скапания дебитомер
                              колега интересува ме спортно гърне как са ти го поставили щото мето стои малко на е...м страна и ми казаха че не можело да се нарави да стои право както твоето... а ето че можело
                              .... И двигателя да ръмжи като бяла мечка!!!

                              Коментар


                                Tuning Mode написа:
                                Ами то може лесно да се провери дали има нещо общо със гаража 1-2 седмица не я вкарвай вътре и ще се види какъв е ефекта.А относно колата и аз имах шанса да седна в машината и да усетя за какво иде реч и да ви кажа пожелавам на всеки му :D Първа и втора едвам захапва, но на трета като изпълни бооостеца и се ухилваш моментално
                                колко ти излезе предната маска с бронята брутална е просто
                                .... И двигателя да ръмжи като бяла мечка!!!

                                Коментар

                                Working...
                                X