за каретата нещо май си попаднал на калпави...мисля доста по-сериозни коли(не пунтота) са със същите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто GТ ЯК ТУНИНГ или как се прави 200++ Завършен
Collapse
X
-
намерих малко инфо кога точно се минава към големия дебитомер ( конверсията )http://www.fcperformance.co.uk/fiat-punto-gt.phpчудя се тогава щом таваня обикновенни дебитомери колко коня съм теоретичнослед като съм на 1.5 бара факт е че Гт2560Р на 1.5 не тавани дебитомера
, при мене се получава с работещи идеално дебитомери , в края на 3 колата забива носа и гаси мотора като гледам сега ще купувам един голям хаузинг , един лайф ремап и ще видим живот и здраве на къде духа вятъра
Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:чудя се тогава щом таваня обикновенни дебитомери колко коня съм теоретично
Коментар
-
WhitePower написа:намерих малко инфо кога точно се минава към големия дебитомер ( конверсията )http://www.fcperformance.co.uk/fiat-punto-gt.phpчудя се тогава щом таваня обикновенни дебитомери колко коня съм теоретичнослед като съм на 1.5 бара факт е че Гт2560Р на 1.5 не тавани дебитомера
, при мене се получава с работещи идеално дебитомери , в края на 3 колата забива носа и гаси мотора като гледам сега ще купувам един голям хаузинг , един лайф ремап и ще видим живот и здраве на къде духа вятъра
Не искам да се заяждам по никакъв начин но мисля , че е невъзможно почти с тоя мотор, с тая турбина и на това налягане. НО все пак съм начинаещ в турбо мафията , може да не съм прав
Коментар
-
Абе 300 коня няма.... ама 240,250 сигорно ще ги удари... работата е,че няма да разберем щото явно не му се ходи на диноAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
1,4 мотор, на 1,5 налягане, през 8 винтилова глава и стандартен разпределителен вал, 300 коня....то оптимизма не е лошо качество в човешкия характер ама...тънка е просто границата между оптимизъм и фантазияНищо против неам дай боже и горница да са конете
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:1,4 мотор, на 1,5 налягане, през 8 винтилова глава и стандартен разпределителен вал, 300 коня....то оптимизма не е лошо качество в човешкия характер ама...тънка е просто границата между оптимизъм и фантазияНищо против неам дай боже и горница да са конете
) Само твореца знае какво точно е правено по колата и как е правено
Коментар
-
ейй паг гледате горните числа значи никой е е казвал 300 аз съм я правил за 230 +- 15 кончета но щом таваня дебитомера предполагам че съм с 10 отгоре което е 240 приблизително говоря което е ръба на дебитомера защото аз не го изтаванвам вендага щом бусъне а в края на 3 та или началото на четвъртапише че от 240 коня оригиналния дебитомер не става , което значи че съм на ръбът вие веднага я напраихте 300 коня , еиии много сте критични значиPower Under Pressure
Коментар
-
leandro написа:дино после щте коментирамеPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:на нашите дино стендове човек единсвено може да види ако е прави подобрения какво е било преди и сега какво е тези неща не си ги измислям аз чел съм цяла нощ и релано всички над тези коне имат един и същи проблем , дебитомера в тази граница се изтаванва и минват или към друга мениджмънт система или към голям хаузинг и ремапи са доста по-точно и като измерване и като инструмент за настройка от гадаене колко коня е моторя ми, щот колата ми забива муцина на 3-та и може би си таваня дебитомера Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Тия бленувани 250+ коня, над които трябвало стендалоун или друг дебитомер или хаузинг на кво по-спецялно дино са измерени Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , може би на двигателно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
Коментар
-
никой не е гадал за какво иде реч , има къде къде по сериозни проекти от това което ние правим има поне 7- 8 по над 240 коня , мерени на дино стендове в УК , или може би тяхните диностендове не работят като нашите или те не разбират какво правят щото тука ти скачат по калниците на колата а там незнам явно не разбират и не го правят , може би операторите на диностендове незнаят че така се прави и за това са само по 240-250 -290 коня да не забравяме и Жокро дето съм му гледал гравиката с 290 коня , или може ми е флашива ако имаш желание да четеш има мнооого подробни обяснения на проектие им http://www.puntosports.co.uk/forums/Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар