Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Tuning Fiat/Lancia книга

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колеги, за тунинговане на 8 клапановите двувалки сериозно предимство е това,че тези мотори лесно се намират употребявани и са на поносими цени. От друга страна не всеки би експериментирал сьс собствения си двигател. Друго предимство е липсата на ECU, като за начало. Така, че алтернативата е добра. Между другото как си представяте FIAT126P с 1.8/16v , вьзможно ли е ???

    Коментар


      #17
      hit-ko написа:
      ... Между другото как си представяте FIAT126P с 1.8/16v , вьзможно ли е ???
      В Добрич има едно фиатче 126р с двигател от калибра 2.0 16В. със заден мост от омега. Не е нужно да казвам че стоп старт трудно му се взима. Чува се че няколко коли са го взели от летящ старт.
      Tipo DGT, 1.6 DOHC

      Коментар


        #18
        Re: Тунинг

        Mitko написа:
        street_vagabont написа:
        Колко струва? Кеш, лизинг ?
        Чети я on-line. http://www.fiat-bg.org/downloads
        Книгата е много добра. Хиляди благодарности на HF HPE за това че я сподели с всички. Аз вече си я разпечатах и подвързах.Между другото линк-а по-горе не работи защото има грешка на края на адреса. Не трябва да го има "s" в "downloads". Трябва да е:http://www.fiat-bg.org/downloadНека тегленето започне ... СЕГА! :P
        минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
        Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

        Коментар


          #19
          аз пак не мога да достъпя този линк не бачка
          Power Under Pressure

          Коментар


            #20
            Mitko написа:
            WhitePower написа:
            аз пак не мога да достъпя този линк не бачка
            Пичове, спрял съм тегленето и прехвърлям данните в data.bgМного ми е тесен upload канала и като се наредите мераклиите канала се задръства и вече никои няма достъп до форума. Линка ще е http://http://store3.data.bg/fiatbg/
            Кога ще можеш да я качиш точно тази книга там?

            Коментар


              #21
              Нещо хич не успявам да сваля ремонтния каталог и за Tipo Има ли начин да ми го пуснеш на мейла заедно с тунинг книгата?Предварително благодаря....И все още чакам да черпя бира))

              Коментар


                #22
                dee1bg написа:
                Нещо хич не успявам да сваля ремонтния каталог и за Tipo Има ли начин да ми го пуснеш на мейла заедно с тунинг книгата?Предварително благодаря....И все още чакам да черпя бира))
                Извинявам се за тъпия въпрос. Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Сега чак обърнах Фнимание колко са МВ -тите на книгите. Остава варианта с диск и бира ))

                Коментар


                  #23
                  Искам и аз
                  Пауър из нотинг уитаут гума
                  Cinq 16v , Delta 1 2.0

                  Коментар


                    #24
                    Книгата е супер!!! HF HPE , страхотен жест си направил към всички тунинг маниаци.Благодарности и на Марио за сканирането и. Има описани много големи тънкости.Доработих си главата и клапаните по нея и сега и се кефя как се рязка!Мерси!!!
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      #25
                      ...

                      Коментар


                        #26
                        Ами полирани всм. канали,отнемане от горната повърхност на клапаните,до достигане почти до контактната ивица(имаше около 1мм "изишък" особено на изп. кл.).Всмук. клапани са скосени с фаска 30град. под контактната ивица и горната им повърхност е шлайфана винтово със шлайф камъче и леко омекотена със шкурка "таралежка" ,пак спираловидно.(клапана се върти на мин.об. и с втора дрелка се шлайфа на макс. об.).Главата е отнета 0.6мм сгъстяването е 11.4 :1.Намерих реалната горна мъртва точка, оказа се с 3 град. по-напред на маховика.Маховика ми е олекотен с 2.3 кг. преди половин год. когато си сменях съединителя. Сигурно другата седмица ще я меря с Г тек (на едни приятели).
                        sigpic
                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                        475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube

                        Коментар


                          #27
                          ...

                          Коментар


                            #28
                            Над контактната повърхност нямам фаска ,защото направих отнемането на излишния материал плавно (по-добрия вариант) със сферично камъче-шмиргел диаметър 20мм на дрелка(клапана се върти на мин. об.).Много внимателно,да не се засегне фаската.След това се припасват в леглата.Съжалявам ,че от Русе няма да можем да дойдем.
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар


                              #29
                              Поздрави на всички.Искам да попитам имали начин и аз да получа тази книга,защото не мога да я изтегля от дата.бгИма ли я качена някаде другаде за да я изтегляПС:Ако някой я има и има желание да качи книгата в някой торент тракерПС2:Благодаря предварителноНа вторият път успях да изтегля книгата(първият път на около 15% ми изписа,че фаила е повреден)
                              Fiat Ritmo Abarth 105TC

                              Коментар


                                #30
                                ...

                                Коментар

                                Working...
                                X