LinkTuning Fiat/Lancia Twin Cam Engines (pdf 90Mb)заглавието си казва всичко става въпрос за колите до 1994-5.p.s. благодаря на колегата hf hpe за дигитализирането на книгата
аз мога да ти отговоря на този въпрос струваше ми точно 35 паунда с дотавката и афтограф от авторано за жалост мисля че вече е изчерпана и не се предлагата за това я преснимахме и всеки от вас може да я разгледа :D
И аз я бах гледал преди доста време, но беше трудна историята с доставката. Аз по-хубава книга до сега не съм чел.Хиляди благодарности.
Момчета като го разгледах така отгоре отгоре и ми се видя доста интересно,но тук идва проблема че не съм добре с англииския и не разбирам всичко.До колкото разбрах това важи и за фиат типо 1.6 двувалка 1585сс.Та някои от вас може ли да ми каже колко би ми струвало да направя описаните там промени. и само не разбрах разпределителните валове трябва ли да се сменят или не.Ще е добре ако някои знае да каже и цени за двата карборатора дето ги има снимани там абе по подробно.Доста интересно ми се видя пък и май не е толкова скъпо.Благодаря предварително!!!
Момчета като го разгледах така отгоре отгоре и ми се видя доста интересно,но тук идва проблема че не съм добре с англииския и не разбирам всичко.До колкото разбрах това важи и за фиат типо 1.6 двувалка 1585сс.Та някои от вас може ли да ми каже колко би ми струвало да направя описаните там промени. и само не разбрах разпределителните валове трябва ли да се сменят или не.Ще е добре ако някои знае да каже и цени за двата карборатора дето ги има снимани там абе по подробно.Доста интересно ми се видя пък и май не е толкова скъпо.Благодаря предварително!!!
Един приятел с опел си я копира и за него вече е библия. А иначе в нея пише за какво се отнася. За почти всички двувалови мотори 1.6 1.8 и 2.0 на фиат и ланча, които са произвеждани доста дълго време. За разпределитенлите валове - зависи какво искаш да направиш. Ако искаш да си направиш пистов автомобил - задължително. Но по принцип фиатските валове са достатъчно отворени за нормална шосейна употреба. За карбураторите - пак зависи ... от това за колко си ги намериш на моргата.Успех в начинанието каквото и да е.
Страхотна книга приятели! Направо е учебник за тунинговане на мотори.Вече я копирах и я прелиствам за удоволствие. Е, правили сме и в Бьлгария доста от тези хитрости и то резултатно, но тук всичко е теоретично модковано-много работа е паднала,много експерименти! Книгата е почти 10 год.- блазе им на англичаните! А защо точно тези мотори, а не ангииски, да речем? Това са НЕПОБЕДИМИТЕ "двувалки"- мечта на времето на всеки тунинг-специалист-страхотен потенциал за форсаж.Тунингьт е поетапен и закономерен, в лубителски условия, трудно изпьлним,но могат да се пипат някои неща, естествено по-малко ефективни.Има ли мераклии?
Това което казва HF-FPE за старите мотори е самата истина. На сайта му почти всички неща са вече за 16 клапанови мотори на ланча и др. Но още продължава да продава артикулите за двувалките. А за мераклии има много . Аз съм си лъснал интейк частта на главата и клапаните доста добре (не че има ефект, но всичко за идеята). Това което сматам да направя като се видя с малко пари смятам да си оправя аспуха с генерациите. В книгата доста точно е описано как би трябвало да се направи. С олекотяване на маховика не ми се занимава много много.
Коментар