Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дискусия за ХГТ притежателите и общо за фиат ...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ici написа:
    Zaphod написа:
    Snaker написа:
    ... сток хгт се върти около 16 на 402 метра ... за 14 секундно браво си заслужава доста
    Не знам как ти го "въртиш", но резултат под 17.4 не можах да дам. Ако говориш за други места, където си чел, че Браво-тата правят по толкова - ОК, но на Божурище, сток, без добавки в бензина, колата дава толкова. Ако я кара Шумахер, може да даде и с две десети по-малко
    Ами моето Типо мерено с Г-тек (малък) преди даваше 15.7 на1/4 миля и 7.8 до 60м/ч. След финния тунинг който му направих върви ужасно повече,направо не очаквах.Мисля ,че ще стигне 15с. А му предстои чип. Тая неделя ще правим голямо събиране и се надявам да мерим с Г-тека.Ще пиша новия резултат.
    ми тва звучи супер :Dще споделиш ли какво си правил под "фин" тунингпоздрави ...
    :: Show me some Madness ::

    Коментар


      #17
      ici написа:
      Zaphod написа:
      Snaker написа:
      ... сток хгт се върти около 16 на 402 метра ... за 14 секундно браво си заслужава доста
      Не знам как ти го "въртиш", но резултат под 17.4 не можах да дам. Ако говориш за други места, където си чел, че Браво-тата правят по толкова - ОК, но на Божурище, сток, без добавки в бензина, колата дава толкова. Ако я кара Шумахер, може да даде и с две десети по-малко
      Ами моето Типо мерено с Г-тек (малък) преди даваше 15.7 на1/4 миля и 7.8 до 60м/ч. След финния тунинг който му направих върви ужасно повече,направо не очаквах.Мисля ,че ще стигне 15с. А му предстои чип. Тая неделя ще правим голямо събиране и се надявам да мерим с Г-тека.Ще пиша новия резултат.
      бтв.преди време ... момчето което е от Русе с супер якия форд ... беше споделил че когато той е мерил с г-тек на някакво точно определено място там покрай русе, разликата с това което е дал като време тук в сф на божурище е била много малка ...та ... виж къде е ставало ... за да си наясно как стоиш принципно срещу официалните времена тука на божура
      :: Show me some Madness ::

      Коментар


        #18
        Да меренето става на отсечката Николово - Мартен.Днес ни дойде гост от Горна Оряховица с Пунто 1.4 Турбо.Много хубаво.А за съжаление Г-Тека беше в един колега ,който беше на Италфеста и не мерихме.Писах какво съм и правил в темата за Тунинг Книгата Фиат-Ланча.
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #19
          Zaphod написа:
          Snaker написа:
          ... сток хгт се върти около 16 на 402 метра ... за 14 секундно браво си заслужава доста
          Не знам как ти го "въртиш", но резултат под 17.4 не можах да дам. Ако говориш за други места, където си чел, че Браво-тата правят по толкова - ОК, но на Божурище, сток, без добавки в бензина, колата дава толкова. Ако я кара Шумахер, може да даде и с две десети по-малко
          17.4 на газ ли..., много слабо време, аз на божурище 17.8 дадох от един единствен опит, без да пълня дори предавките щото пича дето се пуснахме изостана доста...
          ex Fiat Bravo GT

          Коментар


            #20
            ivo098 написа:
            Zaphod написа:
            Snaker написа:
            ... сток хгт се върти около 16 на 402 метра ... за 14 секундно браво си заслужава доста
            Не знам как ти го "въртиш", но резултат под 17.4 не можах да дам. Ако говориш за други места, където си чел, че Браво-тата правят по толкова - ОК, но на Божурище, сток, без добавки в бензина, колата дава толкова. Ако я кара Шумахер, може да даде и с две десети по-малко
            17.4 на газ ли..., много слабо време, аз на божурище 17.8 дадох от един единствен опит, без да пълня дори предавките щото пича дето се пуснахме изостана доста...
            ми тва се опитвам да кажа на колегата и аз ама човек трудно му се вярва ако колата му се окаже невървежна - кофти си е :D
            :: Show me some Madness ::

            Коментар


              #21
              Re: Дискусия за ХГТ притежателите и общо за фиат ...

              Snaker написа:
              Някой от притежателите на браво на ХГТ да си е играл с "чупене" на возилото си с цел позасилване ...ако ДА - да сподели или пък други които са имали взимане даване ...аз съм пред смяна на тривиални неща ...ремус краен ... линка който си пазя не отваря директно продукта но на официалния сите може да се види какво предлагат ...валове - не съм сигурен че това е най-добрия избор обаче ...http://www.powerfiat.com/product_inf...48гледам филтъра от к&н който продават се слага на мястото на стария или поне така декларират ... та смятам такъв да взема ...един чип ше бодна тука къстъм съм намерил ... и трябва да намеря някой генерацията да ми прави ...би било интересно ако някой сподели идеи и опит ... насоки и т.н. в по финните и истински пренаправяния ...
              Колега ,провери ли с колко трябва да се вдигне степента на сгъстяване за съответните валове? И дали главата позволява такова отнемане. Да не се наложи поставяне на ковани бутала с пирамидално чело? Предполагам ,че фирмата дава такива консултации безплатно на клиентите си.
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #22
                Re: Дискусия за ХГТ притежателите и общо за фиат ...

                ici написа:
                Snaker написа:
                Някой от притежателите на браво на ХГТ да си е играл с "чупене" на возилото си с цел позасилване ...ако ДА - да сподели или пък други които са имали взимане даване ...аз съм пред смяна на тривиални неща ...ремус краен ... линка който си пазя не отваря директно продукта но на официалния сите може да се види какво предлагат ...валове - не съм сигурен че това е най-добрия избор обаче ...http://www.powerfiat.com/product_inf...48гледам филтъра от к&н който продават се слага на мястото на стария или поне така декларират ... та смятам такъв да взема ...един чип ше бодна тука къстъм съм намерил ... и трябва да намеря някой генерацията да ми прави ...би било интересно ако някой сподели идеи и опит ... насоки и т.н. в по финните и истински пренаправяния ...
                Колега ,провери ли с колко трябва да се вдигне степента на сгъстяване за съответните валове? И дали главата позволява такова отнемане. Да не се наложи поставяне на ковани бутала с пирамидално чело? Предполагам ,че фирмата дава такива консултации безплатно на клиентите си.
                не ... с сток буталата няма да има проблеми за тия валове ... сега обаче се опитвам да се консултирам с един познат да импортна глава от 2.0 20в турбо ... което естествено промени цялата хава да гоня максимума без турбо ... и избора на валове е друг - там вече запитах какви да са ... много работа тия дни и не ми остава време да проучвам ...ти замери ли се ?поздрави :D
                :: Show me some Madness ::

                Коментар


                  #23
                  не, Г-тека не е на разположение. А вече съм със 17" 235/40 и е малко по-бавничко.
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар

                  Working...
                  X