Колеги имам следния въпрос : купих си blow off клапан марка - forge и след като го монтирах на колата бууста се увеличи до максимум в скалата на таблото стрелката достига 1.6 бара и в пика даже тръгва още малко на горе, та мисълта ми е следната това нормално ли е ? и има ли опасност нещо по двигатела или турбото да се прецака ? ако си го остава така, а и също почти няма разлика във вървежа на колата. HELP
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане относно пунто турбо ?
Collapse
X
-
Принципно налягането, което прави турбото има общо с blow off-a до толкова, колкото клапана да е подбран с правилната пружина за да не изпуска в турбо режим. Повишаване на налягането след слагането на новия клапан може да имаш само ако старият ти бов е бил повреден и е изпускал налягане в турбо режим, но заедно с това имаш повреда в управлението на налягането на турбо-то или то е вдигнато по някъв начин умишлено. По колата има ли друго правено, по-специално с електрониката? Сигурен ли си в правилния монтаж на клапана? Кой модел е и ако можеш дай снимка как е монтиран? Управлението на wastegate на турбото заводския ли е?За пунто ГТ с фабричен чип, налягане от 1,6 бара (при заводско 0,8 бара) освен ако не е кратък овърбууст около 3000 оборота е доста високо и по-добре не я карай в това състояние, а ходи някой да я погледне.
Коментар
-
аз го махнах тоя клапан и си сложих фабри4ния и колицата си е екстра незнам дали е преебан ама колата се държи перфектно с него ... нямам представа дали наистина няма 4ип 6тото в4ера ходих и до цунами и мом4ето ми вика така за да става брато треа да има 4ип тая кола а аз не съм слагал ни6то ина4е върви доста добре за фабри4но ГТ правил съм тест на бояна с опел астра 16v, и форд ескорт рс 2000 и сме на кантар а от летя6т старт никаф 6анс за астрата след 150 - 160 по4ва да ме задминава 4ак , незнам но така както е сега много ме кефи и си я оставям такаsprel sum .
Коментар
-
GOGY написа:аз го махнах тоя клапан и си сложих фабри4ния и колицата си е екстра незнам дали е преебан ама колата се държи перфектно с него ... нямам представа дали наистина няма 4ип 6тото в4ера ходих и до цунами и мом4ето ми вика така за да става брато треа да има 4ип тая кола а аз не съм слагал ни6то ина4е върви доста добре за фабри4но ГТ правил съм тест на бояна с опел астра 16v, и форд ескорт рс 2000 и сме на кантар а от летя6т старт никаф 6анс за астрата след 150 - 160 по4ва да ме задминава 4ак , незнам но така както е сега много ме кефи и си я оставям така
Коментар
-
Не знам доколко си запознат какво прави бов-а при турбо кола, но пак ти казвам от него при правилен монтаж неможе да се промени налягането на турбото, просто той не регулира това налягане-стандартно си има соленоид (намира се под пластмасов капак при двигателя близо до бидончето за спирачна течност), чрез който електрониката регулира надув-а! На твое място бих се консултирал отново с хора занимаващи се с тунинг (преценката с кого точно си е лично твоя), защото според мен има нещо странно в цялата работа.
Коментар
-
GOGY написа:е има неква намеса сменян е 4ипа маи така като гледах ли4и си , 4е е пипано там .... поне така си мисля де
Коментар
-
да отварях го , а ина4е това което ти ми казва6 за моя клапан ок но ако е прецакан за6то спира да надува на 1.3 бар маx а с тоя дето го зех надува до 2 бар сигорно .?ПРОЧЕТИ Правилата на Форума http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16824Модераторски екип: fiat-bg.orgsprel sum .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар