Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане относно пунто турбо ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане относно пунто турбо ?

    Колеги имам следния въпрос : купих си blow off клапан марка - forge и след като го монтирах на колата бууста се увеличи до максимум в скалата на таблото стрелката достига 1.6 бара и в пика даже тръгва още малко на горе, та мисълта ми е следната това нормално ли е ? и има ли опасност нещо по двигатела или турбото да се прецака ? ако си го остава така, а и също почти няма разлика във вървежа на колата. HELP
    sprel sum .

    #2
    немисля че при 1.6 бара няма да има промяна в вървенето...това може да е само някакав проблем в датчика и по добре отиди да го проверят докато не е късно

    Коментар


      #3
      Принципно налягането, което прави турбото има общо с blow off-a до толкова, колкото клапана да е подбран с правилната пружина за да не изпуска в турбо режим. Повишаване на налягането след слагането на новия клапан може да имаш само ако старият ти бов е бил повреден и е изпускал налягане в турбо режим, но заедно с това имаш повреда в управлението на налягането на турбо-то или то е вдигнато по някъв начин умишлено. По колата има ли друго правено, по-специално с електрониката? Сигурен ли си в правилния монтаж на клапана? Кой модел е и ако можеш дай снимка как е монтиран? Управлението на wastegate на турбото заводския ли е?За пунто ГТ с фабричен чип, налягане от 1,6 бара (при заводско 0,8 бара) освен ако не е кратък овърбууст около 3000 оборота е доста високо и по-добре не я карай в това състояние, а ходи някой да я погледне.

      Коментар


        #4
        аз го махнах тоя клапан и си сложих фабри4ния и колицата си е екстра незнам дали е преебан ама колата се държи перфектно с него ... нямам представа дали наистина няма 4ип 6тото в4ера ходих и до цунами и мом4ето ми вика така за да става брато треа да има 4ип тая кола а аз не съм слагал ни6то ина4е върви доста добре за фабри4но ГТ правил съм тест на бояна с опел астра 16v, и форд ескорт рс 2000 и сме на кантар а от летя6т старт никаф 6анс за астрата след 150 - 160 по4ва да ме задминава 4ак , незнам но така както е сега много ме кефи и си я оставям така
        sprel sum .

        Коментар


          #5
          GOGY написа:
          аз го махнах тоя клапан и си сложих фабри4ния и колицата си е екстра незнам дали е преебан ама колата се държи перфектно с него ... нямам представа дали наистина няма 4ип 6тото в4ера ходих и до цунами и мом4ето ми вика така за да става брато треа да има 4ип тая кола а аз не съм слагал ни6то ина4е върви доста добре за фабри4но ГТ правил съм тест на бояна с опел астра 16v, и форд ескорт рс 2000 и сме на кантар а от летя6т старт никаф 6анс за астрата след 150 - 160 по4ва да ме задминава 4ак , незнам но така както е сега много ме кефи и си я оставям така
          Е щом не те интересува причината за по-високото налягане с forge-то и си доволен от вървежа на колата сега, значи всичко е ОК за теб.

          Коментар


            #6
            да бе всичко е ок даже разхода си дойде как си беше и колата си бачка без грешка... :D мерси все пак
            sprel sum .

            Коментар


              #7
              Не знам доколко си запознат какво прави бов-а при турбо кола, но пак ти казвам от него при правилен монтаж неможе да се промени налягането на турбото, просто той не регулира това налягане-стандартно си има соленоид (намира се под пластмасов капак при двигателя близо до бидончето за спирачна течност), чрез който електрониката регулира надув-а! На твое място бих се консултирал отново с хора занимаващи се с тунинг (преценката с кого точно си е лично твоя), защото според мен има нещо странно в цялата работа.

              Коментар


                #8
                е има неква намеса сменян е 4ипа маи така като гледах ли4и си , 4е е пипано там .... поне така си мисля де
                sprel sum .

                Коментар


                  #9
                  GOGY написа:
                  е има неква намеса сменян е 4ипа маи така като гледах ли4и си , 4е е пипано там .... поне така си мисля де
                  Къде си видял, че има следи от намеса? Отварял си ЕКУ-то ли? Това дали е чипосана или не колата в случая няма особено значение, щото си е била така и преди да сложиш forge-то!Както ти бях написал и преди в 1-вия ми отговор от смяната на бов-а не би трябвало да се вдигне налягането, което прави турбото!Тва може да се случи според мен само ако фабричният ти бов с който си сега и си доволен е повреден и изпуска част от налягането на турбината (в турбо режим).

                  Коментар


                    #10
                    да отварях го , а ина4е това което ти ми казва6 за моя клапан ок но ако е прецакан за6то спира да надува на 1.3 бар маx а с тоя дето го зех надува до 2 бар сигорно .?ПРОЧЕТИ Правилата на Форума http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16824Модераторски екип: fiat-bg.org
                    sprel sum .

                    Коментар


                      #11
                      Аз няколко пъти вече ти отговорих какво е мойто мнение и къде отива надува на турбото.

                      Коментар

                      Working...
                      X