Тази система на GM спъва мотора яко,мотора е на ритмо 105ТЦ с много малки разлики,главната е че ритмото е с карб,най-голям ефект ще имаш да го направиш с карбуратор,примерно вебер с паралелно отваряне на клапите,цялата процедура ще ти излезе към 150-200лв,трябва да вземеш карб,да се направи фланец за колектора и делко да си намериш примерно от регата 100с,ритмо105тц,делта 1.6гт и т.н.,след това вече може да направиш изпускателната система,едно спортно филтърче,една хубава настройка на карба и излиташ,много голяма разлика ще има гарантирам Аз исках да я правя тази процедура на мойто типо,но се случи та го продадох...преди време колегата pugsy ми разправяше за едно типо 1.6 двувалка с 2 двойни карба от алфа 75 цепело мрака,голфовете 2.0 8В гти за нищо ги нямало
Аз добре ще го направя ама в Пазарджик не знам някой сервиз ,в който да се навият да го направят,а аз немога да го направя сам...а до друг град не ми се ходи,най много Пловдив...Иначе за карбуратора знам че може да се сложи и че има доста голяма разлика,но уви ако не намеря място където да го направя идеята остава неосъществима!А за тези пари си заслужава...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Карбуратор от фиат 131 1.6 или 2.0 тои е вебер ама номераму сега не се сещам може да го докара до 110 к , а с карбураторите от Алфа-та може и повече, за делкото има едно делко на Бош дето е с чукче и наковалня и с вакум, и е със същия захват имаго на голф 1 на мотора, но непомниа колко кобика беше, с него може да се постигне по-добър ефект защото описаните от колегата по-горе делка нямат вакум, ако искаш мога да проверя за номера на делкото и на карбуратора.
Ами не ми е спешно защото колата ще се прави чак на пролет но ако ти е възможно провери,ще съм ти благодарен!
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
че ще се вдигне разхода е ясно но според мен няма да с 1 литър, а повече но си заслужава преработката - разлика в вървенето ще има то осезателнап.с. кръсника ми има Ритмо Абарт 130ТС и беше с карбуратор от Ланча 1,6 - като сложи двата двойни карбуратора и ме е страх като кара- колата стана срахотия за 83 година автомобил !!
Здравейте колеги!Имам няколко въпроса ,които са от голямо значение за мен,понеже не съм от разбиращите и не чаткам много двг-тата!Та да дойдем на темата...искам да помоля някой ,който разбира да ми помогне относно тунинг на двигателя на великата двувалка...да ми каже какво може да се направи за повишаване на мощността(и съответно парата ) и да даде съответно някое друго пояснение за предложените от него интервенций!В темата за двувалката бех питал за слагане на карбуратор,но не съм сигурен дали това би ме удовлетворило(в смисъл че искам повече пауър),за това цената я знам горе долу-мисля че излизаше около 150-на лева ,и друго се чудя дали ще е полезно за двигателя-точно карбуратора!? Ааа и понеже разполагам с ограничени финанси а именно около 400-500 лева(наясно съм че за тези пари не трябва да очаквам магий и да стане резачка,то и няма как с този мотор),но все пак това ще е само началото!Далече съм от мисълта да я правя в стил Гоуф и да изглежда като него!Искам само повече мощност!Благодаря предварително ,на хората ,които биха ми помогнали! :D
Ами за парите, които си посочил наистина няма какво особено да получиш като вървеж пък и не съм сигурен,че въпросния двигател си заслужава да се заиграваш с него. Ти сам каза,че "не чаткаш много двг-тата", което автоматично заделя една не малка част от парите за заплащане на майстора, който ще ти прави подобренията. Тези 500лв. най-вероятно няма да ти стигнат само за свестно направен изходящ колектор, без генерацията назад даже.По-добре за тия парички си обслужвай колата с хубаво синтетично масло, свестни филтри, свещи, кабели и т.н. консумативи и ще си по-доволен от вървежа на колицата.
Абе да Ви кажа не знам точно колко гори но според финансите ми си е доста, 10-на кинта на вечер(зависи докъде ходя де), случвало се е и повече ,зависи как се кара и дали има трафик!!!
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Колега бих ти препорачал да си земеш 4 карбуратора на вебер и си решаваш проблема тези вебери са има по един карбуратор на целиндар направи сам из4есление колко ще варви на моя кадет преди да го продам беше с такива карбуратори той по принцип беше 2.0 150 коня и като раскарах инжекцията тази кола трагна се едно сам с 350 коня.
Колега бих ти препорачал да си земеш 4 карбуратора на вебер и си решаваш проблема тези вебери са има по един карбуратор на целиндар направи сам из4есление колко ще варви на моя кадет преди да го продам беше с такива карбуратори той по принцип беше 2.0 150 коня и като раскарах инжекцията тази кола трагна се едно сам с 350 коня.
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Целя вървеж много ясно ,но ми направи впечатление звука Иначе реших да сложа два двойни карба!Имам един познат в сервиз и се надявам да ги направи както трябва!След това едно спортно филтърче!За друго не съм мислил още...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Целя вървеж много ясно ,но ми направи впечатление звука Иначе реших да сложа два двойни карба!Имам един познат в сервиз и се надявам да ги направи както трябва!След това едно спортно филтърче!За друго не съм мислил още...
Какви ще са карбураторите? Центровката е страшно важна и трябва човек,който наистина разбира от карбуратори и то точно тези модели
Коментар