Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да си смъкна колата?
Collapse
X
-
deadairplane
-
deadairplane написа:nanio написа:Знам го този участък минавал съм 2 пъти погрешка и е ад. Ти си късметлия щом не си сменял още нищо, дано не ти се и налага. С какви гуми караш. Ако кажеш, че си с 205/45/16 или 195/50/15 ще съм много учуден, че фиата е толкова корав.
Коментар
-
Искаш да кажеш, че когато едва минавам през легналия полицай на първа с полу-съединител, е невнимателно каране?А представям си, ако мина с още по-ниска кола, камоли с цели 4 сантиметра ... Ще оставя някакъв чарк след себе си ...Не знам при вас как е, но тук е отвратително.Почти съм сигурен, че никъде другаде няма толкова високи бабуни
Коментар
-
MrElectro написа:Искаш да кажеш, че когато едва минавам през легналия полицай на първа с полу-съединител, е невнимателно каране?А представям си, ако мина с още по-ниска кола, камоли с цели 4 сантиметра ... Ще оставя някакъв чарк след себе си ...Не знам при вас как е, но тук е отвратително.Почти съм сигурен, че никъде другаде няма толкова високи бабуниRenault Laguna 1,9 dci 2002
Коментар
-
deadairplane
-
MrElectro най-важната част е да знаеш какво точно опира. При моя Меган си знаех какво опира и след първите две седмици не ми пукаше. Фиата ми е опирал 2-3 пъти, но проблема ми беше в кората под мотора не беше хваната в задната и част. Някои може ли да сподели дали пружините на GT-изпълнението са по-къси от на SX примерно. Защото в едни каталози гледам, че за GT дават друг номер пружини.Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
MrElectro написа:Искаш да кажеш, че когато едва минавам през легналия полицай на първа с полу-съединител, е невнимателно каране?А представям си, ако мина с още по-ниска кола, камоли с цели 4 сантиметра ... Ще оставя някакъв чарк след себе си ...Не знам при вас как е...
Коментар
-
!
Колеги, имам един познат който се занимава с внос на оригинални спортни пружини. Той ми каза че в българия спортните пружини почват от 400лв/бр. Тези дето са по 200 ми обясни как ги правят а именно: Вземат обикновенни пружини нагряват ги до червено, пускат ги в студена вода да ги калят, и после ги боядисват. Жълти, червени всякви.Момчето няма кирия да ме лъже а и да намалява клиентелата си. А ако някой иска за без пари ниска кола, едни скобиза 13 лева, един ъглошлайф и ....мой приятел си отряза 2 витки от пружините на Форда и да ви кажа доста добре се държи колата вече 2- година.П.С. Естествено че е по добре с оригинални пружини, но и варианта ’’направи си сам’’ не е фаталенEX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар