Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да си смъкна колата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да си смъкна колата?

    Със спортни пружини или с някви скоби гледах в некъв сайт?И как ще ми е най-евтино?Предложения със сайтове и цени?Благодаря?

    #2
    Re: Как да си смъкна колата?

    Само със спортни пружини! Не се опитвай да ги режеш твойте! Иначе виж www.heed-auto.com , преди година и нещо искаха по 180лв. на пружина JR!
    BMW E90 320D
    ех. FIAT COUPE 2.0 16V
    ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
    ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

    Коментар


      #3
      Въобще не се занимавай със скоби и глупости взиамай си едйи прожини и си готов ето виж тука колегата продава, разберете се за една нормална цена и си готов http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=22465
      FIAT - TIPO 2.0i.е

      Коментар


        #4
        Re: Как да си смъкна колата?

        само с пружини няма ли да му се скапят амортисьорите?

        Коментар


          #5
          Re: Как да си смъкна колата?

          fast forward написа:
          само с пружини няма ли да му се скапят амортисьорите?
          Определено Не.Аз на Бравото си зех само спортни пружини и "клекна" с 4см.

          Коментар


            #6
            Re: Как да си смъкна колата?

            fast forward написа:
            само с пружини няма ли да му се скапят амортисьорите?
            Няма спокойно! Те смъкват с не повече от 3-4 см. което е допустимо
            BMW E90 320D
            ех. FIAT COUPE 2.0 16V
            ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
            ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

            Коментар


              #7
              и мен ме притеснява за смъкването с спортни пружини и оригинали амортисиори и дано сте прави щото си купих пружини и ся на пролет ще ги слагам на пунтото

              Коментар


                #8
                Re: Как да си смъкна колата?

                Sparco_Racing написа:
                fast forward написа:
                само с пружини няма ли да му се скапят амортисьорите?
                Определено Не.Аз на Бравото си зех само спортни пружини и "клекна" с 4см.
                това че колата е клекнала е доказателство, че няма да се скапят амортисьорите ли
                "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                Коментар


                  #9
                  Re: Как да си смъкна колата?

                  charlie написа:
                  Sparco_Racing написа:
                  fast forward написа:
                  само с пружини няма ли да му се скапят амортисьорите?
                  Определено Не.Аз на Бравото си зех само спортни пружини и "клекна" с 4см.
                  това че колата е клекнала е доказателство, че няма да се скапят амортисьорите ли
                  Няма да им стане нищо на 100000% съм.Един амортисьор си има даден ход...Спортните пружини просто са по твърди и с по малко навивки и по този начин се смъква колата и не оказва кой знае какво влияние на хода на амортисьора

                  Коментар


                    #10
                    а и точно защото пружините са твърди няма да има голямо местене на амортисиорите...просто пружините не позволяват на амортисиорите да се свиват повече от нормалното...Примера е :С нормално окачване колата като влезне в дупка,, пурво кляка да обере удара и после си застава в начално положение..това клякане свива амортисиорите и колата става ниска за момент,докато с спортни пружини ако колата влезне в дупка влиза твърдо и се усеща дупката тъй като амортисиорите не мърдат много но си запазват максималното клякане а несе връщат в начално положение и точно за това няма как да се прецакат щото и в нормално окачване колата понякога кляка а с спортно окачване е винаги клекнала... Прав ли съм ?

                    Коментар


                      #11
                      Слагай спортни пружини от хубава марка е не се притеснявай! Аз вече от една година съм с OMP и стандартни газови амортесьори Monroe и нямам никакви проблеми засега. Дори майстора ми, който е фен на италианките от 30г., но не е фен на тунинга ме успокои, че няма страшно
                      Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.

                      Коментар


                        #12
                        Амортисьорите не, но няма ли да скапят носачи, втулки и др части по ходовата част???
                        Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

                        Коментар


                          #13
                          Слагай смело спортно окачване и съвсем скоро ще пуснеш тема от рода на "Нещо отред в ляво/дясно ми тропа". При слагането на спортни пружини се абонираш за ежемесечна смяна на накрайници и шарнири. Може да си късметлия да караш и по 2 месеца според дупките . А според вас защо хората продават спортни амортесьори - може би за да ни вземат парите само Когато колата е свалена с 4 см. близо толкова свит остава амортесьора и се натоварва повече. Спортни пружини дрън дрън, че не се гънат. Амортесьори седи леко свит което никак не му се отразява добре. Но ти предполагам не си състезател и няма да те интересува стабилността на колата, така че смело слагай. Плюса на истинските (Koni, H&R, JR) спортните пружини е, че никога не можеш да разбереш дали са ти изтървали амортеьорите, освен ако не ти направи малка локвичка масло под колата.
                          Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                          Коментар


                            #14

                            Коментар


                              #15
                              Знам го този участък минавал съм 2 пъти погрешка и е ад. Ти си късметлия щом не си сменял още нищо, дано не ти се и налага. С какви гуми караш. Ако кажеш, че си с 205/45/16 или 195/50/15 ще съм много учуден, че фиата е толкова корав.
                              Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                              Коментар

                              Working...
                              X